nakataanpa päivitystä vähäsen. Sähkövikoja korjailtu, aiemmin ohitetut sähköt korjattu "originaaleiksi" eli sulaneet johdot katkaistu terveisiin kohtiin ja välille ehyt johto. Kaikki ohitetut plus ylimääräiset johdot on poistettu ja yj-rele uusittu samassa setissä. hapettuneita johtoliitospisteitä putsailtu ja nyt toimii taas bensapumppu orkkisjohdoilla.
Moottoriin vähän huoltoa ja sytkäosia vaihdettu uusiin. suodattimet vaihdettu öljy, ilma ja bensa.
kaikkia muuta pientä värkätty tässä, nyt ois asialistalla tasonsäädön vuoto, ehkä jäänyt banjoliitos löysälle tai likaiseksi kun iskarin irrottamisen jousien vaihdon yhteydessä jäläkeen alko yhtäkkiä vuotamaan. Päivän meni tänään ilman vuotamista, mutta kun tippui perä aivan aavistuksen ja väänsin tasonsäädön venttiilistä korkeammalle niin alkoi vuotamaan. jos nyt vähän koittaa järkeillä niin eikös se pitäis olla niin ettei paluu ja painelinja vuoda koska venttiilin koskemattomuuden aikana ei vuoda ollenkaan mutta kun piti painetta nostaa niin alko vuotamaan uudestaan
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
töissä hieman kiirettä vielä niin ei tiedä että millon kerkiää tarkemmin tutkia, mutta pitää nyt ainakin käyttää takapenkki irti ja vilkaista se banjo eli auki, putsaus ja uusilla kupariprikoilla kasaus niin toivottavasti vika olisi siinä.
pistetään kuvasaastettakin ku sai nuo futurat alle:
T.Sankari