Vuorossa viikon antikliimaksi
Oli tuossa lähellä halavalla tuommonen vähän isompipyöränen ja -runkonen kiinanskootteri niin kävin noppimassa poikkeen
Tietysti kun halavalla ostaa niin remonttiakin saapi tehhä, semmonen normaali käyttöönottohuolto
Variaattoria tutkailin, epäilin että olisiko ollut liian lyhyt hihna, mutta kuulemma tuo on just kohilleen
Purkiin ja puhistin ykkösvariaattorin, samoin tuon hoodin muutenkin, korjasin käynnistinpolkimen, oli seekeri lipsahtanut, voitelin kaikki paikat mitä tuolla tuntu semmosta kaipaavan
Sitten konepuolelle, heti havaitsin tuon imukurkun meleko huolella pykineeksi, elikkäs uusittavien listalle. Säätelin venttiilit, revin saastelaitteet mäjelle ja tulppasin niille lähtevän pakokanavan. Pakopuolella olikin venttiilivälys toista kymppiä, timmasin lähemmäs totuutta.
Ilmanputsarin pesin, tässä olikin uskottavampi filtteri kun kinroadissa.
Yhessä vaiheessa tuossa Vappuaamupäivästä aloin haistella että savu käryää jostain, ja kohta alkoi paloautoja lappaa ohitte, lähdinpä uteliaisuuttani kahtelemaan että missä pallaa
Olipa surkia näky, erään jokkisharrastajan talon yhteydessä oleva talli siellä roihusi
Mikä lie räjähellyt, välillä kuului ihan sarjana semmoisia teräviä räjähdyksiä varmaan toistakymmentä tuolta palopaikalta
Tuossa on uutta imukurkkua paikoillaan ja saastelaitteet on jo uhrattu tehon jumalalle kevennyksen nimissä
Katteethan näissä on tietysti aina murusina jostain kohden, niitä sai harsia
Tuolta puuttuu tuo alakate kokonaan, mistähän löytäs harsimiskelpoisen? Uus makssaa rahhaa
Vessanpytyn sarantkin oli menneet särki, piti patentoida reikälistalla ja popparilla korjausta, hyvä tuli
Sähköremppaa pääsi kanssa harrastelemaan muunmuassa jarruvalojen kanssa sekä pääsulake vaihtui lattatyyppiseksi. Akun uusin, nyt lähtee napista käyntiin