® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?

Saako perustaa alijaoksen linttaanpoletuille & rumille mb:le

Tokihan tänne sellainen mahtuu
254
67%
No mutta ei, siitähän kärsisi foorumin asiallinen imago
16
4%
Tehkää niinkuin tahdotte, kunhan ette tule minulle valittamaan
46
12%
Mazda 5
64
17%
 
Ääniä yhteensä: 380

Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Sementtihän lieneekin tehty jämähtämään jossain vaiheessa, helpottaa rakennushommia :lol: Ikuista ei liene mikään, mutta pyristellä voi niin kauan kuin mahdollisuuksia riittää.

Muotoilin ekaan viestiin sääntöehdotelman, nyt saa sitten kommentoida olkaa hyvät :director: :shout:

Lisäksi kaksi arvoisaa jäsentämme (L.Samarialainen ja ArPi) hakee kuvan kanssa Lintta-Aateli-arvoa topikissa ylempänä, olkaa hyvät ja esittäkää näkemyksemme, kiitoksia. Itse nöyränä normijäsenenä puollan molempia, mutta minun sanani ei yksin riitä :nocando:

Kiitoksia.

e: Kerettiläinen termi korjattu
Viimeksi muokannut jovihava, 26.8.2007 23:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Oon muuten törmänny semmoseen taunukseen, jossa oli valettu helmat täyteen betonia :arrow: ei mene astutus-insinöörin piikki läpi. :shock:

Kaveri kokeili kerran hommaa uretaanillakin, uhrina oli tässä tapauksessa niin ikään voorti, mutta pykälää isommasta malli-perheestä, se oli nimittäin Consul. :shock: Liekkö pystyy ihminen tekemään mitään niin tyhmää, kuin turaamaan autonsa kotelot täyteen uretaania? :shock: Entäs kun se piikki meneekin astutuksessa helmasta läpi, ja sitten pitää käydä hitsaamaan? :eec: Juu, kyllä, aivan totta; WUH! :lol:

No ompahan jätkä kokeillut nyt senkin, ei tarvitse välttämättä kokeilla uudelleen, edellyttäen että muisti pelaa. :shock:


Mitä se tämäkin nyt tähän liittyi? Eikös täällä pitänyt ehdotella linttalupin peruskirjaan otteita...
:shock:
Avatar
jusamb
Väyrys-Fani
Viestit: 3861
Liittynyt: 30.9.2005 12:52
Paikkakunta: Näillä main

Viesti Kirjoittaja jusamb »

Anoisin muuten klupinne jäsenyyttä väykylläni, mutta tuo "käyttää mersuaan varmaan siirtymiseen paikasta toiseen" ilmeisesti estää väyryläisten jäsenyyden. :roll: :roll:
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

Logistiikkapäällikkö kirjoitti:
Sami R kirjoitti:
Ari66 kirjoitti:Öhh...... :?
Täällähän on jo sellainen:
http://w123club.digitalfinland.net/
No onhan sellanen joo, muttei tota saittia kukaan hoida enää.
Oma tekstikin siellä kaipaisi uppausta, muttei onnistu. :cry:
Niin, mun sit kai ei tarviikkaa kommentoijja. Sen voi edeltä todeta. Maailma on niin täynnä kaikenmaailman alajärjestojä ettei ne vaan toimi, ne vaan nukahtaa.

Aivan sama on ihmisten kotisivuissa , niitä ei ylläpidetä ja uutta pusketaan tukka putkella uutuuden hurmiossa.

Ketä ne sit kiinnostaa kun sementit jämähtää jossain vaiheeessa.
En mä kyllä kommentointia tuossa tarkoittanutkaan, vaan sitä että esim. autoni kuvateksti ei pidä enää paikkaansa kovinkaan monelta osalta. Fooruminhan kykenee kuka tahansa tekemään, ylläpito vain tuottaa tuskaa. :cry:
http://www.foorumi.info/
Toki jos sovittas ketkä moderoi ja miten avoin tuo foorumi on niin asia ei olisi niin vaikea.
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29289
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Linkit

Mersuhörhöjen kirpputori
Täällä voit myydä vaikka anoppisi. Ja sisältää myös HVM:n (HirviöVanneMiehen) hupipalstan... kannattaa katsoa vaikkei mersut kiinnostaisikaan
Joo, selevä. :shock: Ajantasalla tuntuu lupi olevan. :lol:
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Haetaan lupin jäsenyytä seuraavin meriitein:

-korinvaihto
-ruosteinen
-lysähtänyt
-akka tiineenä

:D

Kuva
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

jusamb kirjoitti:Anoisin muuten klupinne jäsenyyttä väykylläni, mutta tuo "käyttää mersuaan varmaan siirtymiseen paikasta toiseen" ilmeisesti estää väyryläisten jäsenyyden. :roll: :roll:
Koskapa sääntöehdotus on kommentointikierroksella, niin tuohan oli hyvä huomio :!:

Sopisiko seuraavanlainen editio?

Tässä kiteytyy peruskäyttömersun olemus, ainakin sille omistajaryhmälle jonka tahtotilana on käyttää mersuaan mahdollisimman varmaan siirtymiseen paikasta toiseen, ja statusarvo lähinnä hymyilyttää.
.
.
.
Lisäksi tähän kirjattakoon myös Väyrystenvähättelemättömyysmomentti: Väyryset ovat yhtä tasa-arvoisia jäsenehdokkaita kuin muutkin ajoneuvokannan edustajat.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
rami v
Viestit: 405
Liittynyt: 09.4.2006 16:38
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja rami v »

http://i201.photobucket.com/albums/aa79 ... G_1086.jpg

noh irtooko tuola klubi jäsenyyttä jos kerta väyrysläisekki lasketaan mukaan?? :lol:

-kuluttaa muttei kulje
-natisee kolisee ja lotisee
-vetelee ja hakee urissa
-jarrulevyt solmussa
-mittarissa kohta 400 000
-kuskin penkki puhki kulunut
-heh ja toistaseksi vielä katsastamatonkin!

tätä listaa vois jatkaa vaikka kuinka pitkälle :roll:

toivottavasti tuo kuvalinkki aukiaa edes... olen alottelija näissä hommissa muutenkin.. :oops:
® Mesen linttaklubi


MB 230 CE vm.89
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Höh, tännehän koitetaan tyrkyttää kaiken maailman luksusautoja.

Mun mielestä väykyt ei kelpaa jo ikänsä puolesta, ellei sitten ole lunariin vedetty. Ikärajaksi ehdotan, että vain ennen vuotta -90 valmistetut autot kelpaavat linttaklubiin. Muutenhan täällä on kohta jo aivan liian hyvää tavaraa. :no:

Samoin piereskelijän autossa on ongelma: Se on liian siisti. Iän lisäksi pitää olla ruostetta ja käytön jälkiä.

Ehdotan, että ruostekriitiksi asetetaan se, että autoon on hitsattu ainakin kaksi paikkaa katsastusta varten. Näin ei tule liian hienoja autoja klubiin. Muu näkyvä ruoste voisi olla hyvä lisäsuositus klubiin pääsemiselle.

ArPin auto on mielestäni hyvä esimerkki lintasta :ope:
Kein siknatuur
Avatar
rami v
Viestit: 405
Liittynyt: 09.4.2006 16:38
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja rami v »

heheh eihän niitä ruosteita ennään missään nävy ko niitä on monella tuhannela eurolla ja kymmenillä pakkelikiloilla piilon pistetty... ovet ja takaloosterin kannen on edellinen omistaja menny tymyyksissään vaihtaan...... :opel:

heheh.. vai luksusautoja! :roll:
® Mesen linttaklubi


MB 230 CE vm.89
Avatar
jarski
W123-Spesialisti
Viestit: 585
Liittynyt: 01.10.2005 2:53
Paikkakunta: Karstula

..

Viesti Kirjoittaja jarski »

Luulisi jäsenyyden lohkeavan ainakin tuon 123:n kanssa, siihen on vaihdettu kaikki, lommoja löytyy ja piilotettua ja näkyvää ruostetta...
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Ilmoitetaanko mahdollisesta jäsenyydestä yyveellä vaiko e-maililla vaiko puhelimitse? 8)
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Oisin hakena jäsenyyttä:

Kuva

:vayrynen:
audimies
Mopomiesten kuningas
Viestit: 3068
Liittynyt: 17.11.2006 18:42
Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja audimies »

Kuva
Ei oo photosopattu toi lintta. Ja kilometrejä mittarissa 1260000km :lol: Siis ainakin "aken" mukaan... Joten nähnyt maantietä. Sitä en kerro mitä moottorille on tehty , mutta....
big jopo
ranex
Viestit: 372
Liittynyt: 06.1.2007 19:36
Paikkakunta: Pyhäselkä

Viesti Kirjoittaja ranex »

Piäsisköhän tällä linttaklubiin jäseneks jos lupais olla maalaamatta tätä 8)
kun ei kelepaa kellekkään niin pitäne takoa katsastuskuntoon, oiskoon kelle jäänny Fahr puimurin tiisseli moottorii jostain 50 luvulta niin sais orkkis koneen tai sitten suapi ehotella jotain muuta pellin alle, kuhan se ei oo V8 ainiin se linkki:

http://s198.photobucket.com/albums/aa19 ... G_0710.jpg

toivottavasti toimii.

mites jos nuo etulokarin ulommat reunat pyöristäsis.

tai tietääkö joku onko tämmössii jo rodattuna suomessa, entisöitynä on pilvin pimein.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Tervetuloa uudet jäsenet :lol:

Muokkasin säännöstöä tulleiden kommenttien pohjalta, mitäpä olette mieltä?

Ai niin ja Tomaatti, se lakimies sanoi että hänen laskujaan ei voi hoitaa luonnossa :shock: , onkos meillä muuta kassaa :?:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Piikkaanpa tätäkin topia, onpas äkkiä jämähtänyt :lol:

Muistan että joku täällä haastoi kavereita ammuntakilpailuun, vaan poies se minusta. Minen osu etes haulikolla satalankkuun vaikka istusin sisällä ikkunat ja ovet kiinni.

Mutta heitänpä itseriittoisena tyyppinä tähän toisenlaisen haasteen.

Linttaklupilaiset/muut huomio! Koittakaapa nokittaa, tuon perjantai-iltana näytille varmasti koko miitin rumimman ja ruosteisimman auton.

Toisaalla tällä voorumilla voi tarkalla tutkiskelulla :roll: saada selville millä aion pistäytyä, jos haluaa saada etulyöntiaseman, ja antituunata kulkupelinsä vastaamaan tähän haasteeseen.

Voittajalle luvassa mainetta ja kunniaa, tahi mainetta ja menetettyä kunniaa, riippuu miten sen ottaa.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

Täten haemme Linttaklubin jäsenyyttä.

Jäsenyydenhakuun oikeuttava malmikasa on lapinmiesten '80-luvulla kahdesta vuosimallin '76 W123:sta omin pikku kätösin kasaan askartama Mercedes-Benz 200D:tä esittävä ajoneuvo, josta seuraavassa pari selventävää kuvaa (varoitus, kuvat ovat holtittoman suuria jotta seuraavassa esitettävän listan pykälien tarkastelu helpottuisi):

http://fairyport.miina.fi/~esp/mese/etuviisto_iso.jpg
http://fairyport.miina.fi/~esp/mese/sivu_iso.jpg

Kuvissa huomiollepantavia pikantteja yksityiskohtia:

- konepellin avauskahvaa markkeeraava kalsarinsininen paukkulanganpätkä
- kokonaisuudessaan hivenen arveluttavasti istuva konepelti
- autenttisen muhjuisessa kunnossa oleva helmakotelo kera useamman kyläseppä-ruostekorjauksen
- elämää nähnyt maskin kromilistoitus
- persoonallisen laikukas maalipinta
- vanhemmiten tukevaan takakenoon päätynyt keulakoriste
- orastava ruostepilkahtelu etu- ja takalokasuojan kaarissa, ovissa ja vähän muuallakin
- hienoisesti repsottava takapuskuri
- urheilullisen matala jousitus

Sikäli kun käytettävissä olisi kuvamateriaalia toisestakin kyljestä, lista pitenisi puolella.

Muuta merkillepantavaa, mitä digikuvan keinoin ei voida julkituoda:

- merkkaa varovaisesti reviiriään, ei paljon, mutta vähän
- kylmäkäynnistyksessä pimentää puoli taivasta
- sisälattiat tervattu, tuoksu edelleen melkoisen tukeva vaikka sanomalehdistä päätellen operaatio on tehty 2004
- kuskinpuolen takaovi kerää itseensä vettä
- kokonaisajomäärä tuntematon, mutta ratinkehä ja vaihdekepin nuppi kiiltävät ja sileät, todennäköisesti siis paljon

Kaikesta tästä huolimatta härveli toimii jokapäiväisenä käyttöautona vallan mainiosti, jos jumittavasta käsijarrusta ja ajoittain mykistyvästä startista ei välitä.
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Niin joo;autohan vaihtui tuossa välillä mutta uskonpa että jäsenyys jatkuu tälläkin:

Kuva
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Jaa että tämmönen klubi? No eikai siinä muuta ku hakemusta vetämään:

Linttakanditaatti: -89 300TDT

perusteluja:
- ruostettaihan näkösällä
- hitsattu, ja useemmasta paikkaa
- ajettu kuuhun ja takasin, toinen reissu puolessa välissä
- pestään ehkä pari kertaa kesässä
Pro HVM
Avatar
tupru
Hole 19
Viestit: 1587
Liittynyt: 27.6.2007 21:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tupru »

Mitehä tähän voip liittyä,.. Tai anoa liittymistä? :oops:

Kuvia lintastako vaiko vikalistaa..

Ruastetta löytyy, sinistä savua työntelee, kehnosti käymäänki lähteep nuin kylymänä, ja vähä koliseeki alusta.. Kaikkiin tarkotus joskus puuttua, muttei sitä näy ehtivän..

Ikää autolla 21vee ja ajettu alle 400 000km (ny tais kaatua koko homma :cry: )
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku :ope:
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

tupru kirjoitti:Mitehä tähän voip liittyä,.. Tai anoa liittymistä?
Hyvä kysymys, tutkitaanpa sääntökirjaa...

"Kannattajajäseneksi pääsyn kriteerinä on oma ilmoitus linttamyötämielisyydestä. Jäseneksipääsystä tiedoitetaan liittämällä nimi allaolevaan jäsenlistaan."

Jaa, sillähän jo irtosi kannattajajäsenyys, tervetuloa mukaan!
tupru kirjoitti:Kuvia lintastako vaiko vikalistaa..

Ruastetta löytyy, sinistä savua työntelee, kehnosti käymäänki lähteep nuin kylymänä, ja vähä koliseeki alusta.. Kaikkiin tarkotus joskus puuttua, muttei sitä näy ehtivän..

Ikää autolla 21vee ja ajettu alle 400 000km (ny tais kaatua koko homma :cry: )
Tuohan alkaisi näyttää vahvasti jo Lintta-Aateli-luokan jäsenhakemukselta, pistetäänpä jonoon, ensimmäistäkään ei vielä ole nimittäin aateloitu :lol:

Tervetuloa myös Rässille, ja sieltäkin pukkaa heti ihan aatelisluokan jäsenhakemusta, käsitellään kun ehditään 8)

Daimler, lukastaanpa taas sääntökirjaa:
"Klubista eroaminen tapahtuu toimittamalla YV:llä allekirjoittaneelle pyyntö poistaa nimi listalta."

Juu'uh, ei riitänyt auton vaihto klubista eroon pääsemiseksi, ja YV:ssäkään ei ole näkynyt irtisanoutumista, pahoittelen, olet vielä jäsenlistalla :nocando:

Mutta sitten onre. Tämä oli tähän astisista vakuuttavin Lintta-aateli-luokan jäsenhakemus jonka olen nähnyt.
onre kirjoitti:Täten haemme Linttaklubin jäsenyyttä.

Jäsenyydenhakuun oikeuttava malmikasa on lapinmiesten '80-luvulla kahdesta vuosimallin '76 W123:sta omin pikku kätösin kasaan askartama Mercedes-Benz 200D:tä esittävä ajoneuvo, josta seuraavassa pari selventävää kuvaa (varoitus, kuvat ovat holtittoman suuria jotta seuraavassa esitettävän listan pykälien tarkastelu helpottuisi):

http://fairyport.miina.fi/~esp/mese/etuviisto_iso.jpg
http://fairyport.miina.fi/~esp/mese/sivu_iso.jpg

Kuvissa huomiollepantavia pikantteja yksityiskohtia:

- konepellin avauskahvaa markkeeraava kalsarinsininen paukkulanganpätkä
- kokonaisuudessaan hivenen arveluttavasti istuva konepelti
- autenttisen muhjuisessa kunnossa oleva helmakotelo kera useamman kyläseppä-ruostekorjauksen
- elämää nähnyt maskin kromilistoitus
- persoonallisen laikukas maalipinta
- vanhemmiten tukevaan takakenoon päätynyt keulakoriste
- orastava ruostepilkahtelu etu- ja takalokasuojan kaarissa, ovissa ja vähän muuallakin
- hienoisesti repsottava takapuskuri
- urheilullisen matala jousitus

Sikäli kun käytettävissä olisi kuvamateriaalia toisestakin kyljestä, lista pitenisi puolella.

Muuta merkillepantavaa, mitä digikuvan keinoin ei voida julkituoda:

- merkkaa varovaisesti reviiriään, ei paljon, mutta vähän
- kylmäkäynnistyksessä pimentää puoli taivasta
- sisälattiat tervattu, tuoksu edelleen melkoisen tukeva vaikka sanomalehdistä päätellen operaatio on tehty 2004
- kuskinpuolen takaovi kerää itseensä vettä
- kokonaisajomäärä tuntematon, mutta ratinkehä ja vaihdekepin nuppi kiiltävät ja sileät, todennäköisesti siis paljon

Kaikesta tästä huolimatta härveli toimii jokapäiväisenä käyttöautona vallan mainiosti, jos jumittavasta käsijarrusta ja ajoittain mykistyvästä startista ei välitä.
Tervetuloa heti ensinnäkin rivijäseneksi. Katsotaanpa hakemusta Aateliskriteeristöä vastaan:

Definitiivinen kriteeristö:
-Ajettu todistettavasti tai hyvin spekuloitavasti vähintään 485074386.615 m, tai vähemmällä kilometrimäärällä tavanomaista rajumpi käyttö ja siten kuluneisuusaste on todistettavissa.
:arrow: kokonaisajomäärä tuntematon, mutta ratinkehä ja vaihdekepin nuppi kiiltävät ja sileät, todennäköisesti siis paljon

-Omaa visuaalisesti normaalivalaistusolosuhteissa havainnoiden korroosiota näkyvissä osin, tai jälkiä ruostuneen kohdan korjauksesta tahi mieluummin peittely-yrityksistä
:arrow: autenttisen muhjuisessa kunnossa oleva helmakotelo kera useamman kyläseppä-ruostekorjauksen + orastava ruostepilkahtelu etu- ja takalokasuojan kaarissa, ovissa ja vähän muuallakin

-On saavuttanut tai kuluvan vuoden aikana saavuttaa 20 vuoden iän
:arrow: '80-luvulla kahdesta vuosimallin '76 W123:sta

Kaikki täyttyivät. Erinomaista. Vilastaanpa vielä läpi Kvantitatiivinen kriteeristö:

-Myös muut selvät käytön jäljet lasketaan eduksi. Samoin kuin jos ajoneuvo toimii lapsiperheen, suurten koirien, tai muuten ajattelumaailmaltaan infanttien (vrt lievän alkoholimyrkytyksen oireisto ) kuljetusvälineenä, tahi sitä käytetään avolouhos- eli rakennustyömaa-ajoneuvona.
-Öljy-, ja muut nestevuodot sekä savuttaminen laskettakoon myös eduiksi, joskin siten että varsinaisia ympäristövahinkoja ei synny tavanomaista autoilua enempää.
-Innovatiiviset ja itsetehdyt osat ja rakenteet, alkuperäisestä tehdasvalmisteesta poikkeamat

No kyllähän ne kaikki nuokin tuolta löytyvät, kyllä voi sanoa että tämä hakemus on jo hyvällä pohjalla.

Vaan vielä on eräs artikla täyttämättä:
"Lisäksi jos joko jäsenhakemukseensa liittää, tahi myöhemmin esittää kuvamateriaalia tai muuta konkreettista todistusaineistoa jäsenkriteeristön ehtojen täyttymisestä, ja vähintään yksi jo statuksen omaava tai kaksi perustason jäsentä puoltaa, niin jäsenarvo korotetaan Lintta-Aateliksi"

Nyt arvoisat klubin jäsenet, pistäkääpä kommenttia kehiin, joko saadaan ensimmäinen aatelinen tähän seuraan. Itse olen sääntökirjan jääviysartiklan mukaan jäävi tässä äänestyksessä, joten kahden muun jäsenlistalta pitäisi onrea tukea :!: Linttaveljeä ei jätetä :amis_selittaa:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Kyllä on jovihava löytänyt itselleen oikean paikan www-virtuaaliuniversumissa.
Ihailtavan sekaisin on mies. :lol:

No, miepä oottelen hakemuksen käsittelyä ihan rauhassa.
Pitäs varmaan tehä jottain et sais sitä savua enempi...
Pro HVM
Avatar
NicNac
Hemmittäjä
Viestit: 2942
Liittynyt: 12.11.2005 22:49

Viesti Kirjoittaja NicNac »

No pakko on tänne anomusta laittaa:

Mersu 200D -92

-Ajettu mittarin mukaan 580tkm oikeasti 680tkm
-Ratti 16 astetta vinossa kun ajetaan suoraan
-Tuulilasi halki alaosastaan koko matkalta
-Lasin pyyhkijä jättää raitaa ihan hulluna johtuen halkinaasesta lasista joka repii pyyhkijän vi*uiksi
-Vuotaa öljyä
-Kuskinpenkki puhki
-Auto toiminut henkilökohtaisessa käytössä oman elämäni kuljettamiseen
-Ei ole pesty about 9kk(ei edes muista enää)
-Sisältä ei ole siivottu ainakaan 1,5vuoteen
-Penkit likaaset ku välistä haalarit päällä ajeltu sekä kuljetettu likaisia tavaroita elämästä
-Aavistus pinta ruostetta
-Kuskin penkki selkänojasta puhki
-Lommoa ja kolhua löytyy oikealta takalonkasta sekä kunnon märstit katossa
-Tuulilasin pesunestettä ei varmasti oo ollu puoleen vuoteen

Lisää todistus aineistoa tulee kunhan sade loppuu...
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN- Kuva
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

HVM kirjoitti:Kaveri kokeili kerran hommaa uretaanillakin, uhrina oli tässä tapauksessa niin ikään voorti, mutta pykälää isommasta malli-perheestä, se oli nimittäin Consul. :shock: Liekkö pystyy ihminen tekemään mitään niin tyhmää, kuin turaamaan autonsa kotelot täyteen uretaania? :shock: Entäs kun se piikki meneekin astutuksessa helmasta läpi, ja sitten pitää käydä hitsaamaan? :eec: Juu, kyllä, aivan totta; WUH! :lol:
Voi apua. Just kuvatulla tavalla käsitelty kutoskoneinen sininen Voortti ilmaantui tonne peltiseppäkoululle keväällä että vähän helmakoteloa paikattais. Ei sille tarvinnut sitten mitään tehdä, kun omistaja sai hinta-arvion helmojen koko matkalta avaamisesta, moskan pois kaapimisesta ja tilanteen palauttamisesta suunnilleen ennalleen. Sinne se jäi sitten teollisuusalueelle nököttämään. Liekö kaupunki jo korjannut pois.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

anon jäsenyyttä mitä nöyrimmin :!:

Kuva

pakoputki on ainakin ruosteessa
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Re: Mesen linttaklubi: Jäseniä pukkaa :)

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

jovihava kirjoitti:Alijaos linttaanpoljetuille, rumille, ja ruosteisille tähtikeuloille joissa narinahelat tekee juuri sitä mitä nimi antaa ymmärtää ja jotka kuluttavat, mutteivat kulje.

Mesen seuratunnus on ® Mesen linttaklubi
Haen täten jäsenyyttä tähän arvostettuun seuraan, jota ei sen näkyvyyden perusteella salaseuraksikaan voi enään kutsua.

Kuvatus lintasta, jota leikkisästi lavetiksi kutsutaan:
Kuva

Speksit:
-Kuluttaa hermoja eikä kulje
-Helan narinaa jo toisessa polvessa
-Mattapinta ei häikäise
-Ei kolo komiassa, jossei reikä resusessa
-Ei vie perille
-Ruma vaikka maksettu


Definitiivinen kriteeristö:
-Ajettu todistettavasti yli puolimiljoonaa jonka voisi olettaa vastaavan reilua miljoonaa...
-Omaa visuaalisesti normaalivalaistusolosuhteissa havainnoiden korroosiota näkyvissä osin ja jälkiä ruostuneen kohdan korjauksesta ei edes ole
-Saavuttanut ensi vuoden aikana 20 vuoden iän :pappa:

Kvantitatiivinen kriteeristö:
-Käytetään ajoittain ja tarpeen sattuessa avolouhos-ajoneuvona.
-Öljy-, ja muut nestevuodot tälle yksilölle enemmän kuin tyypillisiä ja savuttaminen lie luettavissa tämän yksilön ominaiseksi piirteeksi.
-Innovatiivisiakin ja ainakin itsetehtyjä osia ja rakenteita tästä ei puutu eikä myöskään alkuperäisestä tehdasvalmisteesta poikkeamia.

Jätän anomukseni teidän käsiteltäväksenne,

Kunnioittaen,

Suksi67.4
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Rässi66 kirjoitti:Kyllä on jovihava löytänyt itselleen oikean paikan www-virtuaaliuniversumissa.
Mese.fi? Kos tuolla etusivulla sanottiin että tervetuloa, ei tarvihe kahesti käskeä :twisted:

Ja kannattajajäsenten määrä senkun kasvaa, taas kolome foorumin nimimiestä on paljastanut oikean karvansa, linttamiehiä :deku2:

Ja mikä merkillepantavaa, niin mukana on jo toinen Ässämies, sekä vastaliittyneissä 66.666667% autot eivät ole edes ajokunnossa, touhottajalla aski laitossa, ja XUXilla koneen syyshuolto kesken :lol:

NicNacilla on kyllä jo kohtuullinen hakemuksenalku lintta-aateliseksi, vikalista pidempi kun Volovossa A-katsastuksesta :twisted:

Mutta mistähän nyt löytyisi sitä epäitsekästä henkeä suosittamaan kaveria aateloitavaksi? :pusuposkelle: Onrella olisi hakemus jo sitä vailla, sääntökirjaa vastaan on ihan katsottu ja kaikkea, parin jäsenen suosittelut vain puuttuvat... :kivalla_paahan: :ritsa:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
tupru
Hole 19
Viestit: 1587
Liittynyt: 27.6.2007 21:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tupru »

tupru kirjoitti:Mitehä tähän voip liittyä,.. Tai anoa liittymistä? :oops:

Kuvia lintastako vaiko vikalistaa..

Ruastetta löytyy, sinistä savua työntelee, kehnosti käymäänki lähteep nuin kylymänä, ja vähä koliseeki alusta.. Kaikkiin tarkotus joskus puuttua, muttei sitä näy ehtivän..

Ikää autolla 21vee ja ajettu alle 400 000km (ny tais kaatua koko homma :cry: )
Tuulilasi halaki myös täällä. Jalopuut sisältä samaten, puolet sisällä olevista hehkuista palanut (korjataan ens vapaalla), kallistuksenvaimennin kolisee, penkeissä rajuja käyttämisen jälkiä: puhki molemmin puolin ja paikattu edellisen idioottiomistajan tahosta nahanpalasilla, jotka lätkästy pikaliimalla kiinni :shock: ,

ovipaneeleissa kuustuumaset pioneerit kiinni maailman rumimmalla tavalla: Kuviosahalla ovipahvista palanen pois ja sitte vaan akkukoneella kajarit siihen kiinni, vrum vrum vrum..

Ja lisäksi mainittanen, että täyttää kriteerit myös varmasta ajopelistä. Huoleta voipi lähteä aina aamuaikasella taipaleelle.
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku :ope:
Avatar
NicNac
Hemmittäjä
Viestit: 2942
Liittynyt: 12.11.2005 22:49

Viesti Kirjoittaja NicNac »

No kaikki pohojammaa miittinkilääset varmaan kyllä puoltais kyllä,mutta eihän ne kukaan lintta lubissa oo...luultavasti muutama muukin auton nähnyt vois puollon laittaa :roll: :roll:
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN- Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Linttaklubi”