

Pitäisi olla kaksikärkinen painonappi, jossa olis avautuvat ja sulkeutuvat kärjet

jovihava kirjoitti:Ei oo muuten ensmäinen kerta kun tuo seiskaysi on integroituna kojetauluun![]()
Seurasi hetkonen pakon sanelemaa
![]()
innovointia jonka seurauksena tekaisin pikaisesti konkasta ja vastuksesta shuntin jonka kytkäisin kärijettömän sytytyksen ohiaamalle puolalle, vetäisin piuhan shuntilta hyttään, rääpäsin nippusiteellä Flukemeterin kojetauluun kiinni ja syttöinfo yhteen nastaan, maa toiseen. Multimeetteristä taajuuslaskuri päälle ja eikun kahtelemaan laskurilla tarkkaa tietoa koneen kierroksista![]()
Ois metka olla näkemässä kun Tiileri pyrkii tuommoseen sisään.dealer kirjoitti:Moottorinvaihdosta tuli mieleen että tämmönen ois pienikulunen asunto"auto"
http://www.fishki.net/comment.php?id=87118
Näin jälkikäteen ajatellen tuo Mazda 616 oli melkoinen luovuuden muusa, siinä tuli testattua kaikenlaista lähtien vesiruutasta ja päätyen erinäisiin polttoainekokeiluihin muunmuassa etanolilla, butaanilla ja propaanillajusamb kirjoitti:Aika ennen Motonettiä ja Puuiloa oli näemmä melko luovaa.
juu, laitappa siihen vaikka jalaka listat ja rojahutat naulapyssyllä kiinni, sitten siinonki sitten seuraavia listoja varten valamiit pelliruuvin reijät uusien listojen kiinnitystä vartenjovihava kirjoitti:Joutusi vähän venyttämään jotta riittäsi päästä päähänMinusta tuo nykynen on karuudessaan hieno, tosin joskus vuntsinu että tuohon voisi käydä jotkin puulistat lisäksi ilmettä antamaan
Se on se keskipakovoima suurissa nopeuksissa joka pakottaa sen kardaanin muuttamaan muotoa laajemmaksi niinku galaksitki laajeneejovihava kirjoitti:Jännä homma kyllä että käsin riuhtomalla en saanut magneettia koskemaan tuota kelaa, mutta kait siellä on suuremmat voimat työssään![]()
Vaihdoin sitten koko hässäkän paikkaa eri kohtaan, eli heti vaihteiston jälkeen, siinä toiveessa että josko kone-vaihdelaatikkopaketti ei lekkuisi yhtä paljon kuin kardaani![]()