® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?
Pupettihan se luppaili että oisi UGGly linttatarran arvoinen. Ja ilmeisesti myös klubin arvoinen? No, sanokaa muutki jotain. Mersuhan se ei oo eikä mersuksi muutu vaikka tähen laittais.
viewtopic.php?t=52567
viewtopic.php?t=52567
Posti toimittaa sinulle vaikka kuun taivaalta - paitsi jos olet tilannut sen.
Ford Mondeo MK3 2.0 '03
Ford Focus MK1 1.6 '02
ex-Sammale-Rimera UGGly '95
® Mesen linttaklubi
Ford Mondeo MK3 2.0 '03
Ford Focus MK1 1.6 '02
ex-Sammale-Rimera UGGly '95
® Mesen linttaklubi
Perustelut lintta hyväksymiselle on:
- Se kulkee
- Täyttää Lintta-aatteen kaikki kriteerit
-rumuudellaan on ylivertainen, jopa kaunis.
- On tieliikenteeseen hyväksyttyä mallia.
Jossakin kohtaa Linttaklubin sääntöjä oli/on kohta ettei Lintan sinänsä tarvii olla MERSU, en jaksanu alkaa kaivelemaan sääntöjä, koska niistä on joustettu muidenkin osalta.
1 Suurin syy hyväksymiselle on Matin paneutuminen kulkineen tekemiseen lähemmäs LINTTA-aatetta, se paneutuminen on silmin....ja kuvin nähtävää ja perusteellista.
Minä pyysin laittamaan tänne(kin) hakemusta ja nyt kun se tuli niin ainakin minä sen hyvällä mielin hyväksyn, koska kyseessä olevaa kulkinetta ei ole niinkään pilattu vaan sen ulkonäöllisiä ominaisuuksia on huimasti parannettu, ja merkki itsessään jo takaa linttamaisuuden periaatteet.
Jollei vastalauseita tule pävin loppuun mennessä katson sen hyväksytyksi, vastalauseet pitää tulla linttaklubin johtoryhmän jäseniltä, muita EI tässä asiassa kuunnella
Johtoryhmä koostuu tässä vaiheessa seuraavista henkilöistä:
Maastolinttajaoksen jaospäällikkö Nehe
Kilpa-, ja revittelylinttaosaston ylipäällikkö Pega
Raskaan linttakaluston ylijohtaja Kimmo Koo
Talouspäällikkö ja mopediasioiden erikoislinttailija Sampo N. EVP
Teiden Etanoiden Jaospäällikkö pupetti
Puu-, ja metallipääjohtaja jerrij EVP
Romunkeräyksen ja -kauppaamisen osastonylijohtaja eseestie .
http://mese.fi/forum/viewtopic.php?t=13768
- Se kulkee
- Täyttää Lintta-aatteen kaikki kriteerit
-rumuudellaan on ylivertainen, jopa kaunis.
- On tieliikenteeseen hyväksyttyä mallia.
Jossakin kohtaa Linttaklubin sääntöjä oli/on kohta ettei Lintan sinänsä tarvii olla MERSU, en jaksanu alkaa kaivelemaan sääntöjä, koska niistä on joustettu muidenkin osalta.
1 Suurin syy hyväksymiselle on Matin paneutuminen kulkineen tekemiseen lähemmäs LINTTA-aatetta, se paneutuminen on silmin....ja kuvin nähtävää ja perusteellista.
Minä pyysin laittamaan tänne(kin) hakemusta ja nyt kun se tuli niin ainakin minä sen hyvällä mielin hyväksyn, koska kyseessä olevaa kulkinetta ei ole niinkään pilattu vaan sen ulkonäöllisiä ominaisuuksia on huimasti parannettu, ja merkki itsessään jo takaa linttamaisuuden periaatteet.
Jollei vastalauseita tule pävin loppuun mennessä katson sen hyväksytyksi, vastalauseet pitää tulla linttaklubin johtoryhmän jäseniltä, muita EI tässä asiassa kuunnella
Johtoryhmä koostuu tässä vaiheessa seuraavista henkilöistä:
Maastolinttajaoksen jaospäällikkö Nehe
Kilpa-, ja revittelylinttaosaston ylipäällikkö Pega
Raskaan linttakaluston ylijohtaja Kimmo Koo
Talouspäällikkö ja mopediasioiden erikoislinttailija Sampo N. EVP
Teiden Etanoiden Jaospäällikkö pupetti
Puu-, ja metallipääjohtaja jerrij EVP
Romunkeräyksen ja -kauppaamisen osastonylijohtaja eseestie .
http://mese.fi/forum/viewtopic.php?t=13768
Kirjoitti arvon Linttaklubin resitentti 23.4.2008 21:23Ja ennenkun kukkaan ehtii sanoa vastaan (hahaa, siellä jo sormet syyhyää ei tajuu ), niin huomautan että met emmä ole rasisteja vaan pikemminkin narsisteja, ja vaikka tuolla jossain linttaklubiäänestyksen teksteissä höpistäänkin tähtikeuloista, niin se on vain homman perustajan henkilökohtaista vision puutetta ja pikkusieluisuutta, oikiasti asia vaan on niin että toivotamma kaikki lintat tervetulleiksi arvoisaan veljeskiltaamme
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Minäpä sitten alamaisesti anon pääsyä Klubin hierarkiassa Lintta-alokasaliaspirantin arvoon. Pakettimersun ulkoinen olemus ja kunto, visuaaliset ja muut ympäristöhaitat sekä kaikkinainen linttaantumusta edistävä kunnossapidon laiminlyönti ja huonohko huolenpito on puoltona hakemukselle. Hedelmäpelissä nyt hiven yli 610 000.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Minkä pakettimersun
Laita ny yks kuva, silakasta ei tarvii (silakka viittaus tuntematon sotilas elokuvaan ja rapulaisen sotilaan pyytämään:...anna ny yks silakka)
Mielellään ihan oikia kuva siittä.....eiku..oonhan kerran sen nähny..vaan siittä on jo aikaa.
Se yks kuva tässä tapauksessa riittää
Muut epäilijät ja ihmettelijät ettiköön topiceista iisin tekemisiä, ne selittävät kaiken tarpeellisen
Laita ny yks kuva, silakasta ei tarvii (silakka viittaus tuntematon sotilas elokuvaan ja rapulaisen sotilaan pyytämään:...anna ny yks silakka)
Mielellään ihan oikia kuva siittä.....eiku..oonhan kerran sen nähny..vaan siittä on jo aikaa.
Se yks kuva tässä tapauksessa riittää
Muut epäilijät ja ihmettelijät ettiköön topiceista iisin tekemisiä, ne selittävät kaiken tarpeellisen
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Entäs tämä s124 417tkm ajettu 2.3 bensa
maali pinta on kyljistä ruvennut jo hyvää vauhtia mattantuun ja takaluukku on erittäin hyvin ruoste korjattu joskus ruosteet paistaa läpi ja pakkelit pullistelee kaikki lokarit on niin lahonnut jo että noi koriste kaaret pysy enään kuin sikaliimalla kiinni sisälokariin pitäs varmaan laitaa pala peltiä että saa vedet pysyyn ulko puolella
pakosarja halkki , putkisto tehty ties kuinka monesta pikku pätkästä ja jäljellä ole kuin taka vaimenin ja siinäkin nyrkin mentävä reikä
kirkaat etu vilkut oli jesse teipillä kiinni
ja perinteisesti kuskin penkistä paistelee oljet ulko puolella..
parempia kuvia ei tähään hätään saatavilla kun kaikki kuvaus kalusto on rikki tai huolossa
maali pinta on kyljistä ruvennut jo hyvää vauhtia mattantuun ja takaluukku on erittäin hyvin ruoste korjattu joskus ruosteet paistaa läpi ja pakkelit pullistelee kaikki lokarit on niin lahonnut jo että noi koriste kaaret pysy enään kuin sikaliimalla kiinni sisälokariin pitäs varmaan laitaa pala peltiä että saa vedet pysyyn ulko puolella
pakosarja halkki , putkisto tehty ties kuinka monesta pikku pätkästä ja jäljellä ole kuin taka vaimenin ja siinäkin nyrkin mentävä reikä
kirkaat etu vilkut oli jesse teipillä kiinni
ja perinteisesti kuskin penkistä paistelee oljet ulko puolella..
parempia kuvia ei tähään hätään saatavilla kun kaikki kuvaus kalusto on rikki tai huolossa
S124 230te 4v manual "kesä lintta"
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
Valtuuksittoman Esteellisen näkökulmasta epäilisin ettei päätöksessä hallitus hajoa
onhan tuo pintapeltiin ruostunu rehellinen reikä jo sellainen ettei sitä jokaisella ole
jos tuo ei ole lintta niin minä julistan sen Romuksi jota en haluaisi omistaa
2,3/farkku/teippiä/olkia/pörinää/eniten mieltäni kirvoitti tuo polttopuu ohjaus akselin päässä
ei mikään kamera kestä tuollaista kohdetta
onhan tuo pintapeltiin ruostunu rehellinen reikä jo sellainen ettei sitä jokaisella ole
jos tuo ei ole lintta niin minä julistan sen Romuksi jota en haluaisi omistaa
2,3/farkku/teippiä/olkia/pörinää/eniten mieltäni kirvoitti tuo polttopuu ohjaus akselin päässä
ei mikään kamera kestä tuollaista kohdetta
Ei pystynyt kun kiiltävät vanteet ja kromi häikäisiRäkänokka kirjoitti:Kiitos kiitos
Ja huomatkaa tönikkä aitoa sahtia katolla
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Minä kyllä huomasin, jäinkin ihmettelemään sitä että onko tuosta lintasta tehty hybridi kulkine Vai mitäkä varten nuo kossit lymyilee siinä tankin luukun kohdilla...ei kait ne ny tuommosta kuraa aio tankkiin valuttaa EI se vanhankaan mersun pata kyllä tuossa pöntössä olevaa tummaa viljatuoteesta tykkääRäkänokka kirjoitti:
Perustelut lintta hyväksymiselle on:
- Se kulkee
- Täyttää Lintta-aatteen kaikki kriteerit
-rumuudellaan on ylivertainen, jopa kaunis.
- On tieliikenteeseen hyväksyttyä mallia.
khihihihih
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Proseduu...proseron mersulle myönnettäköön lintta status, kun ne kuvaamislaitteet tulee kor jaa mollelta niin parit kuvatukset vois laittaa, ainakin takaluukusta.
Suunnilleen jokatoisen oletan tunnistavan nuo maatumisen esiasteet lokasuojien kaarissa, alustassa on niitä piilossa jokatapauksessa muutamia, sen tietää naapurin entinen sokea kanamainen elikkokin, vaikka sille ei moista asiaa ikinä olisi kerrottukaan, ja miksi olisi
Pakkelit, teipit ym ulko....tai sisänäölliset korjaukset kuuluvat lintta aatteeseen, niitä saa poistaa ainoastaan jos pakkelit tai teipit eivät enään omaa pyhää henkeä joka ne pitää paikallaan, eli ovat tulleet tarkoituksensa elinkaaren päähän.
Status arvon ko kulkineelle tuo juurikin tuo tärpättimäisyys sekä puuvarastona käyttö, siihen on ko mersun kokoluokka omiaan.
Mutta yksi juttu on kuvaa katsottaessa ihmetyksen aiheena, se on pystysuuntaisen tolpan yläpäässä olevan puisen tynnyrikauluksen alapuolella olevat tingeltangelien esiasteet, juuri ne joissa hämärässä näkyy vain ihme välkkyviä pisteitä joiden tarkoitus on katsojalle hyvinkin epäselvä, niiden numeroiden vaihtuvuuden takia, mikä on sitten näiden funktionaaliden käyttö tai ominaisuus, se on ...ja tulee aina olemaan hyvin epämääräinen.
Paitsi jos toisen näyttämällä on tarkoitus olla toisen näytön käytön ohjeena.
Näin ollen katson jokatapauksessa ko mersun olevan linttamaisuudessaan jo alkutaipaleen suorittanut ja on maatumisessaan edennyt jo alkua seuraavalle asteelle, tästä on hyvä jatkaa, ja seurata linttaantumisen etenemistä lopuliseen maatumis tai prässi hetkeen asti
Suunnilleen jokatoisen oletan tunnistavan nuo maatumisen esiasteet lokasuojien kaarissa, alustassa on niitä piilossa jokatapauksessa muutamia, sen tietää naapurin entinen sokea kanamainen elikkokin, vaikka sille ei moista asiaa ikinä olisi kerrottukaan, ja miksi olisi
Pakkelit, teipit ym ulko....tai sisänäölliset korjaukset kuuluvat lintta aatteeseen, niitä saa poistaa ainoastaan jos pakkelit tai teipit eivät enään omaa pyhää henkeä joka ne pitää paikallaan, eli ovat tulleet tarkoituksensa elinkaaren päähän.
Status arvon ko kulkineelle tuo juurikin tuo tärpättimäisyys sekä puuvarastona käyttö, siihen on ko mersun kokoluokka omiaan.
Mutta yksi juttu on kuvaa katsottaessa ihmetyksen aiheena, se on pystysuuntaisen tolpan yläpäässä olevan puisen tynnyrikauluksen alapuolella olevat tingeltangelien esiasteet, juuri ne joissa hämärässä näkyy vain ihme välkkyviä pisteitä joiden tarkoitus on katsojalle hyvinkin epäselvä, niiden numeroiden vaihtuvuuden takia, mikä on sitten näiden funktionaaliden käyttö tai ominaisuus, se on ...ja tulee aina olemaan hyvin epämääräinen.
Paitsi jos toisen näyttämällä on tarkoitus olla toisen näytön käytön ohjeena.
Näin ollen katson jokatapauksessa ko mersun olevan linttamaisuudessaan jo alkutaipaleen suorittanut ja on maatumisessaan edennyt jo alkua seuraavalle asteelle, tästä on hyvä jatkaa, ja seurata linttaantumisen etenemistä lopuliseen maatumis tai prässi hetkeen asti
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
kiitoksia
mistäs niitä lintta tarroja saa?
jaa niin sä tuota lisä ulko/sisä lämpö mittaria ihmettelet? noh siihen voin vastat että eipä se alkuperänen enään toimi samoiten kun puolet muistakaan mittariston toiminnoista
mistäs niitä lintta tarroja saa?
jaa niin sä tuota lisä ulko/sisä lämpö mittaria ihmettelet? noh siihen voin vastat että eipä se alkuperänen enään toimi samoiten kun puolet muistakaan mittariston toiminnoista
S124 230te 4v manual "kesä lintta"
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
Jollain joutuu koittaa pitää "eleganssia" ylläXUX63 kirjoitti:Ei pystynyt kun kiiltävät vanteet ja kromi häikäisiRäkänokka kirjoitti:Kiitos kiitos
Ja huomatkaa tönikkä aitoa sahtia katolla
Linttaantuminen on kuitenkin edennyt siihen pisteeseen ettei vesikeleillä uskalla ajella liikoja... EtuLokasuojissa olevat lamppujen syvennykset ovat hävinneet lähes täysin
Plus löytyis vielä pari muuta ruostevauriota jotka vaativat anti-ruostumista talven aikana
Muok: Ja hanttarin puolen etuvaloa tukee tuo pyyhkijänsulka. Se kun on ruuvattu pakkeliin kiinni
Pääsisköhä tällä klubiin.kyseessä w124 vuosimallia 93 2.5dee. 663tkm mittarissa ja lisää tullee.
KUSKINPUOLELTA HELMA KUN OVEN AVAA
TAKAOVEN KAHVAA
MUOVIHELMAT KUKKII
Tähän hättää en enempää kuvia saa. Kuskin penkin nurkka on niinku haulikolla ammuttu,asd perä vollottaa,kukkaa siellä täällä yms.
KUSKINPUOLELTA HELMA KUN OVEN AVAA
TAKAOVEN KAHVAA
MUOVIHELMAT KUKKII
Tähän hättää en enempää kuvia saa. Kuskin penkin nurkka on niinku haulikolla ammuttu,asd perä vollottaa,kukkaa siellä täällä yms.
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Jaa..sinäkö tuon hait Kattelin jo kylähulluista että joku hakenu itelleen loppuelämän rojektin
Kyllähän tuo nyt on ilmiselvästi LINTTA
Kuuluu matkailujaokseen ilman mutinoita, tosi hyvä teko pelastaa VANAJA, osien saannissa voi olla enempi haastetta kun yhdenkään mersun osien ettimisessä, sen AEC koneen kun vaihdat volvon tai kaanimon koneeseen ja korista vaihtaa kastuneet puuosat kuiviin, ni on siinä katseenkääntäjää kerrakseen.
Eli matkailujaokseen hyväksytty ja saa laittaa mesen lintta tarran johonkin näkyvään kohtaan
Kyllähän tuo nyt on ilmiselvästi LINTTA
Kuuluu matkailujaokseen ilman mutinoita, tosi hyvä teko pelastaa VANAJA, osien saannissa voi olla enempi haastetta kun yhdenkään mersun osien ettimisessä, sen AEC koneen kun vaihdat volvon tai kaanimon koneeseen ja korista vaihtaa kastuneet puuosat kuiviin, ni on siinä katseenkääntäjää kerrakseen.
Eli matkailujaokseen hyväksytty ja saa laittaa mesen lintta tarran johonkin näkyvään kohtaan
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
pupetti kirjoitti: Jaa..sinäkö tuon hait Kattelin jo kylähulluista että joku hakenu itelleen loppuelämän rojektin
Juu, ja sain kotookin luvan ihan etukäteen
Vaan eipä rienata siellä, Vanajassa kuuluu olla AEC moottoripupetti kirjoitti:Kyllähän tuo nyt on ilmiselvästi LINTTA
Kuuluu matkailujaokseen ilman mutinoita, tosi hyvä teko pelastaa VANAJA, osien saannissa voi olla enempi haastetta kun yhdenkään mersun osien ettimisessä, sen AEC koneen kun vaihdat volvon tai kaanimon koneeseen ja korista vaihtaa kastuneet puuosat kuiviin, ni on siinä katseenkääntäjää kerrakseen.
Eli matkailujaokseen hyväksytty ja saa laittaa mesen lintta tarran johonkin näkyvään kohtaan
Leylandi menee paremman puutteessa, mutta muut on jo jumalanpilkkaa
Kuulosteleppa siitä kuinka hienosti Englantilainen hienomekaniikka pistelee
https://www.youtube.com/watch?v=cHaCfmX8D4g
Juu ei tarvii, kyllä se on lintta aatelistoa jolle ei anomuksia tai selvennöksiä tarvita.745 kirjoitti:Ei varmaan tälle tarrtis staattusta anoa, mutta anonpahan kumminnii
Auto nimeltä Elviira
Eli kuuluu klubiin
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Tällänen lintta löytyy leimaakin on ens vuoden loppuun kylläkin naapuri maan kilpinen rönttä pohja kylläkin vähän huono linttaklubin kannalta kun on hitsaamaton ja vielä ruosteeton mutten ala edes tutkimaan onko siellä ruostetta. Tekniikka tulee vaihtumaan tuttumpaan diiseliin pensasta.
Jos tällä edes voisi linttaklubin jäsenyyttä miettiä lisää kuvasia tulee kun on valosampaa..
Jos tällä edes voisi linttaklubin jäsenyyttä miettiä lisää kuvasia tulee kun on valosampaa..