® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?
Koska säännöissä lukee että ykskakskolmosia suositaan epäreilusti, niin Wolfielle sanoisin että tarraa tilaukseen jos ei jo ole.
Villen lankku on tosiaan siinä kintaalla, mutta kyllä sieltä jotakin Lintan ominaisuuksia löytynee, joten puolletaan...
Villen lankku on tosiaan siinä kintaalla, mutta kyllä sieltä jotakin Lintan ominaisuuksia löytynee, joten puolletaan...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Huhu kertoo että se olis ihan aito opel...pupetti kirjoitti:Tuohon Villen kuvissa näkyvään jo opeliksi muuttuneeseen pirkkamersuunki saa Ville laittaa tarran
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Kiitän jälleen kerran arvon tuomareita tästä kunniasta
Näillä näppäimillä vaikuttaa uhkaavasti siltä että Sulka-miitissä osallistujat näkevät tämän vehkeen livenä. Katsotaan ehtiikö saada tarrat siihenmennessä, omat varastot on loppu
Näillä näppäimillä vaikuttaa uhkaavasti siltä että Sulka-miitissä osallistujat näkevät tämän vehkeen livenä. Katsotaan ehtiikö saada tarrat siihenmennessä, omat varastot on loppu
® Mesen linttaklubi
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
Huhut on aina huhuja, kyllä minä ny oopeliks muuttuneen kulkineen tunnen ja tuo harmaaväri takakaaren puutteineen sen ilmaisee, ties vaikka on ollu ennenmuinoin pikkutojota, mutta aito se ei voi olla ku niiden valmistaminen lopetettiin vuoteen 1979 ja se ei oo yhtään tuon näkönen, eikä ihan varmana ole tuossakaan yhtään saksalaisen työhevoisen karvaa fyllinkinä istuimissaeseestie kirjoitti:Huhu kertoo että se olis ihan aito opel...pupetti kirjoitti:Tuohon Villen kuvissa näkyvään jo opeliksi muuttuneeseen pirkkamersuunki saa Ville laittaa tarran
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Hyvin kesti tuo meidän tuorein lintta reissun Lahti-Sulkava-Lahti eli pihasta pihaan justiinsa alle 600km. Keskikulutuskin oli maltilliset 9.13l/100km Tankillisella pääsi justiinsa sopivasti alkutankkauspisteestä takaisin samaan paikkaan lopputankille. Bensavalokaan ei syttynyt, tosin ei tietoa että toimiiko se semmonen valo laisinkaan... Luulin et olis menny enempikin. Ilmeisesti konehuoneessa kaikki suurinpiirtein toimii...
Tehotkin on tallella ihan hyvin. Mitä nyt lämpösenä öljynpaineet pyörii tyhjäkäynnillä karvan yli 1bar joten ei aiheuta toimenpiteitä. Mutta vedot on tallella ja kulkee iloisesti Yhtään osaakaan ei jäänyt matkanvarrelle eikä yhtäkään suunnittelematonta pysäystä tullut eikä tarvinnut yhtäkään linttaklubi patenttia tehdä matkalla. Eli leppoisaa reissaamista vaan
Niin ja tässä nyt sitten perään het virallisesti kiitän itseni puolesta Linttarististä, olemme siis emännän kanssa Ristin viralliset uudet haltiat. Kuvatodistetta ja virallisempaa kiitosta luvassa jahka Linttaristi kotiutuu näille korkeusasteille tällä viikolla
Tehotkin on tallella ihan hyvin. Mitä nyt lämpösenä öljynpaineet pyörii tyhjäkäynnillä karvan yli 1bar joten ei aiheuta toimenpiteitä. Mutta vedot on tallella ja kulkee iloisesti Yhtään osaakaan ei jäänyt matkanvarrelle eikä yhtäkään suunnittelematonta pysäystä tullut eikä tarvinnut yhtäkään linttaklubi patenttia tehdä matkalla. Eli leppoisaa reissaamista vaan
Niin ja tässä nyt sitten perään het virallisesti kiitän itseni puolesta Linttarististä, olemme siis emännän kanssa Ristin viralliset uudet haltiat. Kuvatodistetta ja virallisempaa kiitosta luvassa jahka Linttaristi kotiutuu näille korkeusasteille tällä viikolla
® Mesen linttaklubi
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
Mitä öljyä koneessa? Itte laitoin joskus W124 200D:n uljaaseen voimanlähteeseen Shellin öljyt niin öljynpaineet putosivat lämpimänä juurikin tuonne 1-1,5 barin paikkeille ja kun taas vaihdoin takaisin mobiliin niin ei alle 2,5 pudonnut koskaan.Wolfie kirjoitti: Mitä nyt lämpösenä öljynpaineet pyörii tyhjäkäynnillä karvan yli 1bar joten ei aiheuta toimenpiteitä.
Sama shellin öljy kelpasi muuten Nissan Laurelille hyvin, litra tuhannelle meni öljyä kun oli nuo shellin öljyt koneessa ja mobilit tilalle niin kymppitonnilla ei tippaakaan tarvinut lisätä =)
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Jotkuu täyssyntikat 5w-40. Todennäkösesti Motoxia kun sitä halvimmalla saa
Vois ihan piruuttaan kokeilla tuossa seuraavan ölperinvaihdon yhteydessä jos laittais jotain muuta. Kattoo mitä se sitten tykkää. Ja jos ei tykkää niin sitten tuikataan paksumpaa 5w-50 niin pitäis vähän ilostua
Mutta kuitenkaan ei aiheuta sen ihmeellisempiä toimenpiteitä. Eikös se niin ollu että kaikki yli 0.5bar tyhjäkäynnillä on normaalia.
Ja noissa meidän riisseleissä käytetään Delvaccia aika hyvinkin pitkälti. Sitä saa niin sopivissa purkeissa että justiinsa esim edellisen 124 300reen öljyt oli kiva vaihtaa kun ei tarvinnut ostella paria pientä purkkia. Ja hyvin näyttäis samat kelpaavan emännän 240reelle.
Vois ihan piruuttaan kokeilla tuossa seuraavan ölperinvaihdon yhteydessä jos laittais jotain muuta. Kattoo mitä se sitten tykkää. Ja jos ei tykkää niin sitten tuikataan paksumpaa 5w-50 niin pitäis vähän ilostua
Mutta kuitenkaan ei aiheuta sen ihmeellisempiä toimenpiteitä. Eikös se niin ollu että kaikki yli 0.5bar tyhjäkäynnillä on normaalia.
Ja noissa meidän riisseleissä käytetään Delvaccia aika hyvinkin pitkälti. Sitä saa niin sopivissa purkeissa että justiinsa esim edellisen 124 300reen öljyt oli kiva vaihtaa kun ei tarvinnut ostella paria pientä purkkia. Ja hyvin näyttäis samat kelpaavan emännän 240reelle.
® Mesen linttaklubi
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
Delvakkia mieki olen käyttäny lähes aina diisseleissä mitä nyt yhen kerran ostin Shellin Helixiä kun halvalla sattui saamaan, kahdessa autossa shelliä kokeilin ja totesin ettei sitä ole tarkoitettu mersun, nissanin eikä varhmaan minkhään muunkhaan auton moottohriin =)
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Talvi ja takaveto.. Poliisit tykkää pysäytellä aika ahkeraan vaikkei välttämättä olisi mitään valitettavaakaan. Pilliin saanu puhaltaa ton auton kans useammin kuin aiempien yhteensä ja kaveri tota päivän lainas niin 2 kertaa kerkesivät samana päivänä pysäyttää Ja anteeksi unohdin, että tänne piti laittaa vain linttaklubihakemuksia.. Ainahan sitä toki voi kokeilla josko tolla linttaklubiin pääsis. Lintassa tuo ainakin menee näin talvisaikaan ja kesällä vielä enemmän ja on siinä ruostettakin
Aina pitää muistaa sijoittaa tähdelliseen!
W202 250TDT ollut alla jo +60tkm
W202 250TDT ollut alla jo +60tkm
Tarraa takalasiin vaan! Hyväksytty!
Edit: Tuolla on Galleriakin Linttastatuksen omaaville viewtopic.php?t=28585
Edit: Tuolla on Galleriakin Linttastatuksen omaaville viewtopic.php?t=28585
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Mää oon muuten nähäny tuon mannekopan liikenteesä, olin Oulusa käymäsä ja tulin liikennevaloihin johonki siihen rautatieaseman ja joen ylittävän sillan väliin ja lähit sitten siitä.. Voisin vaikka kuvitella että oma auto oli tunnistettavissa..
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
Kuvia ei oo montaa laittaa mutta alkaa tuo valkonen rommeli olemaan linttakunnossa Kaikkien ovien listan yläpuolet kukkii, kuskin ovessa listan alla reikä, takakontin luukku kukkii sieltä täältä, kaaret kukkii ja lievä telisolikkaollutperässäjomiljoonakilometriäsamoillajousilla ilme
Pitää ottaa kuvia, josko sillä saisi puollon
Nyt jo yli 741000km mittarissa.
Pitää ottaa kuvia, josko sillä saisi puollon
Nyt jo yli 741000km mittarissa.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Lisää kuvia kaivataan...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Jos tuon kuvan perusteella pitäisi jotain sanoa, liian siistiltä äkkiseltään näyttäisi...
Mutta kuten nehe jo mainitsikin, niin kuvia ja taustatietoa vaaditaan lisää.
Mutta kuten nehe jo mainitsikin, niin kuvia ja taustatietoa vaaditaan lisää.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Löytyykös korista lisää ruostetta/ reikiä? Lupaava alku kyllä.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Mitähän tähän nyt sitten sanoisi...
Lievää Linttaantumista on toki havaittavissa, mutta äkkiseltään vaikuttaisi siltä että on vielä niinsanotusti alkutekijöissä. Näiden kuvien perusteella en puolla.
Nehe, pupetti?
Lievää Linttaantumista on toki havaittavissa, mutta äkkiseltään vaikuttaisi siltä että on vielä niinsanotusti alkutekijöissä. Näiden kuvien perusteella en puolla.
Nehe, pupetti?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!