Joo, ymmärrän, ihme juttu kun ei se sun 230TE farkku kelpaa eteenpäin, tai no hintaa vähä laskea sitten vain, mutta sitten vaarana että menee "ei niin hyvään kotiin" joten kunpa joku ostaisi ja kunnostaisi.eseestie kirjoitti:Ei liiku ei, vaan eipä kelpaa ehjäkoriset autotkaan kenellekään.Jussi L. kirjoitti:eipä noita S123:a enää muutenkaa montaa suomessa liiku tien päällä.
® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?
® Mesen Porkkana-klubi
Takakontin luukku joudutaan laittamaan ruosteeton. Tuo nykyinen kun ei avaudu kovinkaan helposti ja jos avautuu niin ei pysy sen jälkeen kiinni
Suht ruosteeton konepeltikin on jo, mutta katotaan tehdäänkö asialle mitään.
Muuten ei ulkokuorelle ole tarkoitus tehdä mitään mitä leimainssi ei käske tekemään. Eli siis niinkauan kuin ei vaikuta turvallisuuteen niin mitään ei tehä.
Rahalla saa uuden näkösiä, mutta tässä Lintassa on asennetta. Mielummin huristelen tämmösellä kuin vimpan päälle laitetulla jota tarttee varoa naarmuttelemasta ja kolhimasta. Tätä saa potkasta kylkeen jos ei pelota että jalka uppoaa pellin lävitte, eikä jäljet haittaa menoa
Tekniikka onkin sitten eri asia. Johan tämä on meikäläiselle ripein mersu tähänmennessä, mutta nälkä kasvaa uhkaavasti kokoajan...

Suht ruosteeton konepeltikin on jo, mutta katotaan tehdäänkö asialle mitään.
Muuten ei ulkokuorelle ole tarkoitus tehdä mitään mitä leimainssi ei käske tekemään. Eli siis niinkauan kuin ei vaikuta turvallisuuteen niin mitään ei tehä.
Rahalla saa uuden näkösiä, mutta tässä Lintassa on asennetta. Mielummin huristelen tämmösellä kuin vimpan päälle laitetulla jota tarttee varoa naarmuttelemasta ja kolhimasta. Tätä saa potkasta kylkeen jos ei pelota että jalka uppoaa pellin lävitte, eikä jäljet haittaa menoa

Tekniikka onkin sitten eri asia. Johan tämä on meikäläiselle ripein mersu tähänmennessä, mutta nälkä kasvaa uhkaavasti kokoajan...
® Mesen linttaklubi
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
Wolfie kirjoitti:Takakontin luukku joudutaan laittamaan ruosteeton. Tuo nykyinen kun ei avaudu kovinkaan helposti ja jos avautuu niin ei pysy sen jälkeen kiinni![]()
Suht ruosteeton konepeltikin on jo, mutta katotaan tehdäänkö asialle mitään.
Muuten ei ulkokuorelle ole tarkoitus tehdä mitään mitä leimainssi ei käske tekemään. Eli siis niinkauan kuin ei vaikuta turvallisuuteen niin mitään ei tehä.
Rahalla saa uuden näkösiä, mutta tässä Lintassa on asennetta. Mielummin huristelen tämmösellä kuin vimpan päälle laitetulla jota tarttee varoa naarmuttelemasta ja kolhimasta. Tätä saa potkasta kylkeen jos ei pelota että jalka uppoaa pellin lävitte, eikä jäljet haittaa menoa![]()
Tekniikka onkin sitten eri asia. Johan tämä on meikäläiselle ripein mersu tähänmennessä, mutta nälkä kasvaa uhkaavasti kokoajan...
niin, onhan siinä tuollaisenaan asennetta, mutta laita mattamusta konepelti tuohon kiiltävän mustaan autoon ja mattamusta takaluukku myös tummalla lasilla ja perus siivo ja kromikaari kiinni jollai sialla, kummasti paranee jo vähä ilme ja siltiki lintta. Mersun merkkiä se huutaa ainakin uutta

® Mesen Porkkana-klubi
Enpä usko että Wolfie luopuu romeista...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Ruostetta, muovissa?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Ihan näin hypoteettisena..ja älyn käyttämättömyyteen..perustuvana ajatuksena voin kyllä sanoa että vaikka malli onkin oikean suuntainen niin vielä näkyy liikaa kiiltoa, vaikkakin tuo ruosteen määrä tulee kasvamaan tulevaisuudessa jopa tuossa muovissa, se taasen johtuu siitä että ko. muovi on valmistettu samaan aikaan ja samoilla muoteilla kun ruosteen aikaansaava ilmastointi suolineen...eiku suoloineen
Toki eihän uutta ole sekään että nämä nykymersutkin ovat tehtyjä kovasta ja muotoon puristetusta muovista ja linttaklubilla on tulevaisuudessa..siis kaukana tulevaisuudessa varsin haastava tehtävä linttoja valitessaan ja niitä hyväksyessään, mutta se on tulevaisuutta se.
Näillä nykyisillä spekseillä kuitenki jatketaan ja jos oma jatke ei riitä niin lainataan vaikka harjanvartta, muovin ja sen koostumuksen ruostuminen on hyvin havaittavissa varsinkin mersun uudemmissa malleissa jotka tulevat jatkossa hyvinkin saamaan linttastatuksen..jo ennenkuin sitä edes haetaan, mutta se aika ei ole juuri nyt.
Tai sitten ylläoleva kuva on kuvamanipulaatiota hyväksikäyttäen tehty juuri hämmenystä aiheuttavaksi asiaksi silmälläpitäen.

Toki eihän uutta ole sekään että nämä nykymersutkin ovat tehtyjä kovasta ja muotoon puristetusta muovista ja linttaklubilla on tulevaisuudessa..siis kaukana tulevaisuudessa varsin haastava tehtävä linttoja valitessaan ja niitä hyväksyessään, mutta se on tulevaisuutta se.
Näillä nykyisillä spekseillä kuitenki jatketaan ja jos oma jatke ei riitä niin lainataan vaikka harjanvartta, muovin ja sen koostumuksen ruostuminen on hyvin havaittavissa varsinkin mersun uudemmissa malleissa jotka tulevat jatkossa hyvinkin saamaan linttastatuksen..jo ennenkuin sitä edes haetaan, mutta se aika ei ole juuri nyt.
Tai sitten ylläoleva kuva on kuvamanipulaatiota hyväksikäyttäen tehty juuri hämmenystä aiheuttavaksi asiaksi silmälläpitäen.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ingman saa maidon maistumaan ja opel saa muovin ruostumaan.
Lienee otettu opelilta nuo muovit Mercedes-Benz:iin...
Lienee otettu opelilta nuo muovit Mercedes-Benz:iin...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
XUX63 kirjoitti:Ihan näin hypoteettisena ajatuksena kysyisin: Miten se on, pääsiskö linttaklubiin tuommosella S204:llä jossa muovinen peilinkuorikin on ruosteessa
Uskomatonta




® Mesen Porkkana-klubi
Minkähänlaisen tuomion tämmönen yksilö saa?
Kukkaa vähä joka puolella, puskurit rikki, lommoja vähä joka paikassa; kyljissä, konepellissä, katossa jne.... Pahin kuitenkin on käyntiääni joka ei hivele korvia, nostimet nakuttaa reilusti, välillä kuullostaa kuin kävis kolmella (varmaan käykin) ja kytkinkin vuotaa parissa päivässä säiliön tyhkäksi. Alusta kuollu, aika matala nykyään... Ainakaa ei tarvi yrittää kurkkia alustan ruosteita pihassa.... Niitäki taitaa olla sopivasti... Renkaitaki kuluttaa, liittynee jotenki tuohon alustaan
Mutta kyllä 200D on vaan sitkeä vehjes, tääki kuljettaa mua nyt ja toivottavasti jatkossakin vielä pitkän aikaan yli parisataa kilometriä päivässä... Pitäs kai tuolle kytkimelle jotain tehdä lähiaikoina ku menee yhtä paljo rahaa kytkinnesteisii ku riisselii...
Laitetaas muutama kuva päältäpäin vielä ettei mee pelkäks kirjotteluks, kaipas kyllä videota noista moottorin äänistä...
http://imageshack.us/photo/my-images/163/mb015u.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/515/mb025.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/441/mb016.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/600/mb017.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/9/mb019.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/706/mb020.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/209/mb023.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/841/mb027.jpg/
Kukkaa vähä joka puolella, puskurit rikki, lommoja vähä joka paikassa; kyljissä, konepellissä, katossa jne.... Pahin kuitenkin on käyntiääni joka ei hivele korvia, nostimet nakuttaa reilusti, välillä kuullostaa kuin kävis kolmella (varmaan käykin) ja kytkinkin vuotaa parissa päivässä säiliön tyhkäksi. Alusta kuollu, aika matala nykyään... Ainakaa ei tarvi yrittää kurkkia alustan ruosteita pihassa.... Niitäki taitaa olla sopivasti... Renkaitaki kuluttaa, liittynee jotenki tuohon alustaan

Mutta kyllä 200D on vaan sitkeä vehjes, tääki kuljettaa mua nyt ja toivottavasti jatkossakin vielä pitkän aikaan yli parisataa kilometriä päivässä... Pitäs kai tuolle kytkimelle jotain tehdä lähiaikoina ku menee yhtä paljo rahaa kytkinnesteisii ku riisselii...
Laitetaas muutama kuva päältäpäin vielä ettei mee pelkäks kirjotteluks, kaipas kyllä videota noista moottorin äänistä...
http://imageshack.us/photo/my-images/163/mb015u.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/515/mb025.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/441/mb016.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/600/mb017.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/9/mb019.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/706/mb020.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/209/mb023.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/841/mb027.jpg/
Tarinan puolesta voisin puoltaakin, mutta kuvia kun katselee niin tulee mieleen että lupaava alku...
Eli, en puolla.
Eli, en puolla.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Kaikenhan voi korjata, eri asia mihin haluaa aikansa ja rahansa käyttääke70 kirjoitti:juu alku hyvä mutta tuoha olis vielä saatavissa priiimakuosiinki eli kahdenvaihella kannattaako antaa tulla lintaksi vaiko ei

Alustan kanssa taitaa olla aikamoinen savotta kans; pari niveltä, iskarit ja jouset kertaa neljä, hitsaamista taas paljon (peltiki on kallista...

Enää jäiski tuo tekniikkapuoli jäljellä, no eihän tommonen koko pannukaa tietty paljoa maksais... Ainut vaan että tolla rahamäärällä sais jo paljon uudemman ja ehjän... Eikä omalle työlle olis edes laskettu hintaa....
Mutta jos joku tuon haluaa elvyttää nii kyllä mä tästä voisin luopuakki, tarjouksia otetaan vastaan


Nyt on paha.....JiiTee kirjoitti:Minkähänlaisen tuomion tämmönen yksilö saa?
Kukkaa vähä joka puolella, puskurit rikki, lommoja vähä joka paikassa; kyljissä, konepellissä, katossa jne.... Pahin kuitenkin on käyntiääni joka ei hivele korvia, nostimet nakuttaa reilusti, välillä kuullostaa kuin kävis kolmella (varmaan käykin) ja kytkinkin vuotaa parissa päivässä säiliön tyhkäksi. Alusta kuollu, aika matala nykyään... Ainakaa ei tarvi yrittää kurkkia alustan ruosteita pihassa.... Niitäki taitaa olla sopivasti... Renkaitaki kuluttaa, liittynee jotenki tuohon alustaan
Mutta kyllä 200D on vaan sitkeä vehjes, tääki kuljettaa mua nyt ja toivottavasti jatkossakin vielä pitkän aikaan yli parisataa kilometriä päivässä... Pitäs kai tuolle kytkimelle jotain tehdä lähiaikoina ku menee yhtä paljo rahaa kytkinnesteisii ku riisselii...
Laitetaas muutama kuva päältäpäin vielä ettei mee pelkäks kirjotteluks, kaipas kyllä videota noista moottorin äänistä...
todella paha

Tässä on nyt raavittu oma pää ja eukon munat asian tiimoilta ja kyllä mää lähtisin nostaa linttatasolle kyseistä vehjasta.....
onhan ollut ennenkin rimaa hipoen tapauksia,mutta kokonaisuus on yleensä ratkaissut

On toki varmasti ollut niitäkin tapauksia,että kevyesti läpi,mutta ne yleensä kakkosnelosia ja mannekoppia...
jotenkin tässä olisi ainesta siihen,,,en vaan käsitä mikä sen tekkee

12.9-2012 20:00 Nivala
-HYVÄKSYTTY-
PS olen pahoillani ja en anna valituslupaa.
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
http://img687.imageshack.us/img687/4217 ... sctixo.mp4 Toinen auto elämäni aikana, jota tarjoan klupiin.. Toivottavasti myös tämä pääsee tähän kuninkaalliseen joukkoon 
440tkm ajettu, kuskinpenkki puhki, ruostetta löytyy omiin tarpeisiin.. Muuten kunnossa, leimakin tuli kun kynnyksestä reijän tuikki tukkoon

440tkm ajettu, kuskinpenkki puhki, ruostetta löytyy omiin tarpeisiin.. Muuten kunnossa, leimakin tuli kun kynnyksestä reijän tuikki tukkoon

Tuossa viteossa näkyy vasta alkavat linttamaisuudet, sen vois hyväksyä wannabee asteelle, mutta ei ihan vielä suoraan kerhoon, muuta kolhu ja ovienalareunojen tummenukset ei sinällään riitä...vielä, ehkä keväämmällä sitte.
Meijän lintassaki tuota ystäväruostetta on enempi......ja naapurin 2 vuotta vanhassa pökötissä
Meijän lintassaki tuota ystäväruostetta on enempi......ja naapurin 2 vuotta vanhassa pökötissä

® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
En puolla minäkään.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Olisko kannattanut tyrkyttää sokotaa ennenkun maalasit?
En puolla!
En puolla!
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
En puolla minäkään, näyttää ihan liian siistiltä ku miranolilla oleelliset peitetty, ei niitä saa peitellä muutenko kunnon retusoimisen yhteydessä...tai myyntiä varten 

® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
äläkää nyt viittikö.. kattoppas ku tuo perustaja on tämmöstä joskus tuumaillu: 
ei muutaku tarraa takalasiin jos kiinnostaa ja ilikiääklubin luoja kirjoitti:Definitiivinen kriteeristö:
-Ajettu todistettavasti tai hyvin spekuloitavasti vähintään 485074386.615 m, tai vähemmällä kilometrimäärällä tavanomaista rajumpi käyttö ja siten kuluneisuusaste on todistettavissa.
-Omaa visuaalisesti normaalivalaistusolosuhteissa havainnoiden korroosiota näkyvissä osin, tai jälkiä ruostuneen kohdan korjauksesta tahi mieluummin peittely-yrityksistä

® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
