® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Sitä minäkiin tässä pohdiskelin Odotellaas vielä jos tulisi jotain mainintaa noista definitiivisen kriteeristön täyttymisistätouhottaja kirjoitti:oliskohan tässä nyt lintta aatelisuus haku meneillään
Ihan nytten on kyllä sanottava että syräntä lämmittää kun tuo 123 vanhus pääsi tuommoseen kotiin kun namnam ja siippansa ovat. Tietää että etes yksi säilyy paalista noitakin
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Eilen kun lähdin parkkipaikalta lintalla, huomasin noin jalkapallon kokoisen hydrauliikkaöljyläikän auton takapiessä, eiku siis siinä asvaltilla auton peräpään kohdilla, taitaa tasonsäätö vuodella
Tänään tuli mittariin 499526, ei tullut 500 000 täyteen ennen joulua
Taitaa olla puolen millin huolto paikallaan, tai oiskohan se puolentoista millin ?
-Risto
Tänään tuli mittariin 499526, ei tullut 500 000 täyteen ennen joulua
Taitaa olla puolen millin huolto paikallaan, tai oiskohan se puolentoista millin ?
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Ohhoh, ompa painunu unholaan itteltäniki tuo koko sivusto... Tartteepa tutkailla että onko mulla vielä vanhalla koneella tallessa tuonne tuo pohja ja vaikka tehdä jonkinlainen pieni päivitys tuossa viimeistään kesäloman aikana (kesälomahan mulla alkaa parin kolmen viikon sisällä joten joku voisi muistutella tuosta minua aina vähän väliä).Logistiikkapäällikkö kirjoitti:Niin, mun sit kai ei tarviikkaa kommentoijja. Sen voi edeltä todeta. Maailma on niin täynnä kaikenmaailman alajärjestojä ettei ne vaan toimi, ne vaan nukahtaa.Sami R kirjoitti:No onhan sellanen joo, muttei tota saittia kukaan hoida enää.
Oma tekstikin siellä kaipaisi uppausta, muttei onnistu.
Aivan sama on ihmisten kotisivuissa , niitä ei ylläpidetä ja uutta pusketaan tukka putkella uutuuden hurmiossa.
Ketä ne sit kiinnostaa kun sementit jämähtää jossain vaiheeessa.
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Namnam ja mies kiittävät kauniista sanoista.jovihava kirjoitti:Sitä minäkiin tässä pohdiskelin Odotellaas vielä jos tulisi jotain mainintaa noista definitiivisen kriteeristön täyttymisistätouhottaja kirjoitti:oliskohan tässä nyt lintta aatelisuus haku meneillään
Ihan nytten on kyllä sanottava että syräntä lämmittää kun tuo 123 vanhus pääsi tuommoseen kotiin kun namnam ja siippansa ovat. Tietää että etes yksi säilyy paalista noitakin
Pitääkö nyt oikeasti hakea jo aateluutta? Siis kuvia varmaan ruosteista kaipaatte? Kilometreistä ei tiedä enää erkkikään, kun se edellinen kilometrimittari ei toiminut, ja nyt on touhottajan lähettämä uusi mittaristo.
Ikää on Lindalla jo 24 vuotta, bensatankissa reikä (odottelen tankinvaihtoa), lukot ja sisävalot yhä niin ja näin. Takaovi ei vieläkään aukea, joten edessä on vähän isompi repimisoperaatio. Mitäs muuta vielä...
Kamarineito
® Mesen linttaklubi
Linttalady
® Mesen linttaklubi
Linttalady
Katoppajoo, pääsisköhän tähän lupiin mukaan...
Ruoste hiipii pintaan ... reikiä katsuri ei löytäny.
Tuulilasi toki on säröillä vänkärin puolelta.
Toteutuu vain noin puoliksi.
Lisäksi pyydän huomioimaan mm. varustelistan kattavuuden ja pituuden;
riittänee maininta penkinlämmittimistä. Niitä ei siis ole.
Kromikaaret on, niillä ei ole saatu peitettyä ruosteita.
200D -88, "hyväksytty tavarankuljetukseen ilman taksamittaria"-Kuluttaa muttei kulje
Tämä ei toteudu.-Helan narinaa jo toisessa polvessa
Valakonen päältä ja sininen sisältä.-Mattapinta ei häikäise
-Ei kolo komiassa, jossei reikä resusessa
Ruoste hiipii pintaan ... reikiä katsuri ei löytäny.
Tuulilasi toki on säröillä vänkärin puolelta.
-Perille vie ja tyylillä
-Ruma mutta osamaksulla
Toteutuu vain noin puoliksi.
Lisäksi pyydän huomioimaan mm. varustelistan kattavuuden ja pituuden;
riittänee maininta penkinlämmittimistä. Niitä ei siis ole.
Kromikaaret on, niillä ei ole saatu peitettyä ruosteita.
Yllytyshullun aateluushakemus
Yllytyshullu kun olen, niin tässä nyt on tätä tyylikkyyskilpailuun runoiltua Linda-laulua:
- katolla ei tiettävästi ole ruostetta - toisaalta olen vähän lyhyt tarkistamaan ilman pallia
- kaikkialla muualla kukkii ruoste maalin alla
- takaovi ei vieläkään aukea, takaosan sisävalot eivät toimi
- takalasin pyyhkijä jumittaa, narisee ja on hiiiidas (ja ruosteessa)
- lukot ovat edelleen hitaat
- nopeusmittari näyttää nyt 20 km/h liikaa
- bensatankissa on vielä se kuuluisa reikä (pohjassa), touhottajalta on tulossa toinen tankki
- etuosan sisävalo ei syty, ovenavausvalo syttyy silloin tällöin
- monitoimiviiksi on nyt korjattu, alunperin pyyhkijöitä ja vilkkua ei voinut käyttää yhtä aikaa
- takasumuvalot eivät pelitä
- kuskin penkki reikäinen, muut istuimet tahraiset yhä neljän puhdistuksen jälkeen
- penkinlämmittäjät eivät pelitä, kuskin lämmikkeenä Tunkelon pässi
- koristelistat sisällä 'nauravat' ja yksi pätkä irtosi
- tuulilasinpyyhkijöiden varret ovat paksussa ruosteessa, samoin lamppujen alaluomet
- penkit ovat todella kovat, alkuperäiset jouset tallella ja kunnossa, mutta takapuoli puutuu silti
- jarrupalojen varoitusvalo alkanut tuikutella taas
- konepellin alla alkanut kilistä ja rolista
- autokorjaamolle olen nyt kantanut yhtä paljon rahaa kuin Lindan ostamiseen käytin (mutta olen saanut vastinetta rahalle!)
- kuljetettu on:
- tavaratilassa kolme kuutiota rakennusjätettä saunapuiksi ynnä vedetty peräkärryllistä pidempää tavaraa, pariinkin kertaan
- purua torihallin työmaalta kompostivessan kuivikkeeksi, kahdeksan mustaa muovisäkkiä mahtuu tavaratilaan, kun oikein junttaa
- multasäkkejä
- kuningattaren ostoksia, pyykkejä ja muuttokuormia (oohoh)(kuningatar ostelee huonekaluja)
- asiakkaan iso hiottu peili ja kuusi lasihyllyä, päällä viikon ruokaostokset
- niin ja sitten ne tavalliset ruokaostokset, kopiopaperilaatikot, ynnä muu taloudessa tarpeellinen
- miehen kirjalaukut ja tietokoneet ynnä kameralaukku, yleensä kuormaa tulee yhteensä lähemmäksi kahtasataa kiloa, tämä viikottain bussille tai junalle ja haku viikon lopussa
- ja huom! kaikki tämä lastattu ja purettu sivuovista , koska takaovi ei aukea
Linda toimittaa tehtävänsä arvokkaan rauhallisesti, on lämmin ja kaunisääninen (paitsi nyt tuo kilinä) - ja luojan kiitos - ei ole vielä autoradiota asennettuna!! Puhelimen ja tietokoneen akkulaturia vähän kyllä jo kaipailen, muuten varusteet aivan tyydyttävät.
Olisihan se upeata tietysti olla Lady Namnam, jos nyt arvoisa klubi tulee siihen tulokseen. Kiitän ystävällisestä kehotuksesta hakea lintta-aateluutta.
- katolla ei tiettävästi ole ruostetta - toisaalta olen vähän lyhyt tarkistamaan ilman pallia
- kaikkialla muualla kukkii ruoste maalin alla
- takaovi ei vieläkään aukea, takaosan sisävalot eivät toimi
- takalasin pyyhkijä jumittaa, narisee ja on hiiiidas (ja ruosteessa)
- lukot ovat edelleen hitaat
- nopeusmittari näyttää nyt 20 km/h liikaa
- bensatankissa on vielä se kuuluisa reikä (pohjassa), touhottajalta on tulossa toinen tankki
- etuosan sisävalo ei syty, ovenavausvalo syttyy silloin tällöin
- monitoimiviiksi on nyt korjattu, alunperin pyyhkijöitä ja vilkkua ei voinut käyttää yhtä aikaa
- takasumuvalot eivät pelitä
- kuskin penkki reikäinen, muut istuimet tahraiset yhä neljän puhdistuksen jälkeen
- penkinlämmittäjät eivät pelitä, kuskin lämmikkeenä Tunkelon pässi
- koristelistat sisällä 'nauravat' ja yksi pätkä irtosi
- tuulilasinpyyhkijöiden varret ovat paksussa ruosteessa, samoin lamppujen alaluomet
- penkit ovat todella kovat, alkuperäiset jouset tallella ja kunnossa, mutta takapuoli puutuu silti
- jarrupalojen varoitusvalo alkanut tuikutella taas
- konepellin alla alkanut kilistä ja rolista
- autokorjaamolle olen nyt kantanut yhtä paljon rahaa kuin Lindan ostamiseen käytin (mutta olen saanut vastinetta rahalle!)
- kuljetettu on:
- tavaratilassa kolme kuutiota rakennusjätettä saunapuiksi ynnä vedetty peräkärryllistä pidempää tavaraa, pariinkin kertaan
- purua torihallin työmaalta kompostivessan kuivikkeeksi, kahdeksan mustaa muovisäkkiä mahtuu tavaratilaan, kun oikein junttaa
- multasäkkejä
- kuningattaren ostoksia, pyykkejä ja muuttokuormia (oohoh)(kuningatar ostelee huonekaluja)
- asiakkaan iso hiottu peili ja kuusi lasihyllyä, päällä viikon ruokaostokset
- niin ja sitten ne tavalliset ruokaostokset, kopiopaperilaatikot, ynnä muu taloudessa tarpeellinen
- miehen kirjalaukut ja tietokoneet ynnä kameralaukku, yleensä kuormaa tulee yhteensä lähemmäksi kahtasataa kiloa, tämä viikottain bussille tai junalle ja haku viikon lopussa
- ja huom! kaikki tämä lastattu ja purettu sivuovista , koska takaovi ei aukea
Linda toimittaa tehtävänsä arvokkaan rauhallisesti, on lämmin ja kaunisääninen (paitsi nyt tuo kilinä) - ja luojan kiitos - ei ole vielä autoradiota asennettuna!! Puhelimen ja tietokoneen akkulaturia vähän kyllä jo kaipailen, muuten varusteet aivan tyydyttävät.
Olisihan se upeata tietysti olla Lady Namnam, jos nyt arvoisa klubi tulee siihen tulokseen. Kiitän ystävällisestä kehotuksesta hakea lintta-aateluutta.
Kamarineito
® Mesen linttaklubi
Linttalady
® Mesen linttaklubi
Linttalady
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Mjaha, täällä onkin ollut hiljaista pari päivää.
Ajelin tänään neste hiirosen TI-halliin jotta öljyt vaihtaisin, siinäpä nosturilla irroittelin ensin suodatinkotelon kannen ja nostin suodattimen vatiin. Auto nosturilla ylös ja pohjaproppu auki, antaapa valua siinä.
Tarkastelin siinä sitten vähän tuota vaihelaatikon öljytilannetta kun on hikoillut takastefastaan, ja eipä ollut pinta vajunnut kuin alle sentin, öljy sormessa oli nätin punaista, ihan niinkuin pitääkin. Hyvä.
Laitoin tippakannuun kuitenkin ATF:ää rupesin pumppailemaan, noin desihän sinne meni ennenkuin alkoi valuttamaan täyttöaukosta, eiköhän tolla taas vähän aikaan ajale
Pohjaproppu öljypohjaan uuden tiivisteen kera kiinni. Auto alas, uusi suodatin paikoilleen ja kansi kiinni. Siinäpä sitten valuttelin tratilla purkin öljyä koneeseen.
Hmm...Jaa tulikohan tuo suodattimen kansi nyt varmasti tarpeeksi tiukkaan kiinni, aina välillä arvelluttaa nämä hommat, kokkeilaampa.
Avain käteen ja vääntö, joo onhan tämä puoli kiinni, sitten toinen puolei...RAKSkiLINkolinKILkolkil kuukuu kun pultti katkeaa ja avain lentää huitsin h*l*vettiin...
Jaahas, tulihan se vissiin sitten tarpeeksi tiukkaan kun noin kävi
Juu ei muuta kun soitta isäpapalle: Ookkonää kotona, tuukkonää hinnaamaan miut poissa täältä nesteeltä täältä mikä perhana tämä nyt tämä missä on tämä TI-halli täällä missä lie kaukovainion takana.
Iskä: Jaa hiirosella, joo miepä tuun.
Noh, matkalla meni sitten iskän uusi hieno 1900Kg kestävä koteiloitu ja liinan rullalle vetävä vehje päreiksi, sanoin kyllä että eihän tämä kestä, ostetaan oikea köysi, mutta ei kelvannut. Loppumatka menikin sitten kuormaliinoilla.
Ei muutakuin päästiin iskapapan pihalle niin naapurikorjaamon varaosakoneesta uusi käytetty pinnapultti tilalle ja matka jatkuu.
Joskus tämä linttojen remointointi tai siis huolto tuo kyllä piristäviä ja järkyttäviä käänteitä matkan mukana. Huoh, milloinhan sitä oppii kiristämään noita pultteja oikein Oli se kyllä hikoillutkin siihen pultin viereen joten onhan se saattanut jo venyä, venyä, ja venyä aijemmilla kerroilla....
Tuossapa tuo ois:
-Risto
Ajelin tänään neste hiirosen TI-halliin jotta öljyt vaihtaisin, siinäpä nosturilla irroittelin ensin suodatinkotelon kannen ja nostin suodattimen vatiin. Auto nosturilla ylös ja pohjaproppu auki, antaapa valua siinä.
Tarkastelin siinä sitten vähän tuota vaihelaatikon öljytilannetta kun on hikoillut takastefastaan, ja eipä ollut pinta vajunnut kuin alle sentin, öljy sormessa oli nätin punaista, ihan niinkuin pitääkin. Hyvä.
Laitoin tippakannuun kuitenkin ATF:ää rupesin pumppailemaan, noin desihän sinne meni ennenkuin alkoi valuttamaan täyttöaukosta, eiköhän tolla taas vähän aikaan ajale
Pohjaproppu öljypohjaan uuden tiivisteen kera kiinni. Auto alas, uusi suodatin paikoilleen ja kansi kiinni. Siinäpä sitten valuttelin tratilla purkin öljyä koneeseen.
Hmm...Jaa tulikohan tuo suodattimen kansi nyt varmasti tarpeeksi tiukkaan kiinni, aina välillä arvelluttaa nämä hommat, kokkeilaampa.
Avain käteen ja vääntö, joo onhan tämä puoli kiinni, sitten toinen puolei...RAKSkiLINkolinKILkolkil kuukuu kun pultti katkeaa ja avain lentää huitsin h*l*vettiin...
Jaahas, tulihan se vissiin sitten tarpeeksi tiukkaan kun noin kävi
Juu ei muuta kun soitta isäpapalle: Ookkonää kotona, tuukkonää hinnaamaan miut poissa täältä nesteeltä täältä mikä perhana tämä nyt tämä missä on tämä TI-halli täällä missä lie kaukovainion takana.
Iskä: Jaa hiirosella, joo miepä tuun.
Noh, matkalla meni sitten iskän uusi hieno 1900Kg kestävä koteiloitu ja liinan rullalle vetävä vehje päreiksi, sanoin kyllä että eihän tämä kestä, ostetaan oikea köysi, mutta ei kelvannut. Loppumatka menikin sitten kuormaliinoilla.
Ei muutakuin päästiin iskapapan pihalle niin naapurikorjaamon varaosakoneesta uusi käytetty pinnapultti tilalle ja matka jatkuu.
Joskus tämä linttojen remointointi tai siis huolto tuo kyllä piristäviä ja järkyttäviä käänteitä matkan mukana. Huoh, milloinhan sitä oppii kiristämään noita pultteja oikein Oli se kyllä hikoillutkin siihen pultin viereen joten onhan se saattanut jo venyä, venyä, ja venyä aijemmilla kerroilla....
Tuossapa tuo ois:
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Mjaha,
Täällähän on ollut hiljaista, missäsä ne littailijat on.
Eilen vetelin lintalla kärryä takaisin raksalle, kun olin tulossa kaatopaikalta. Niin sammui radio, ja valot rupesiva himmenemään.
Siinäpä sitten pilkkopimiässä limingan peltoja pitkin takaisin pääkallopaikalle ja tutkailemaan tilannetta.
Eipä siinä sitten muuta kuin hallin uumenista W123:n laturista säädin irti ja se linttaan paikoilleen ja rupesihan se lataamaan taas, selvittiin säikähyksellä, ainakin vähäksi aikaan, eiköhän nuo liukurenkaat sitten mene kohta.
Ajattelin vain että ompas mukavaa ajella tiisselilintalla, saa ajella ilman sähköjä kuin pensselipesuaineilla kulkevat vehkeet ois sammunut jo aikoja sitten
Ja sitten palatakseni tuohon edelliseen viestiin kun tuo öljysuodattimen kotelon pultti katkes...
Nooh, kohta 3000km ajettu sen jälkeen ja on öljyt pysyny sisällä Kohtahan ne saa vaihtaa uudelleen, kaivais vaikka momenttiavaimen naftaliinista. Kuinkahan kiriälle ne pitää vetää
-Risto
Täällähän on ollut hiljaista, missäsä ne littailijat on.
Eilen vetelin lintalla kärryä takaisin raksalle, kun olin tulossa kaatopaikalta. Niin sammui radio, ja valot rupesiva himmenemään.
Siinäpä sitten pilkkopimiässä limingan peltoja pitkin takaisin pääkallopaikalle ja tutkailemaan tilannetta.
Eipä siinä sitten muuta kuin hallin uumenista W123:n laturista säädin irti ja se linttaan paikoilleen ja rupesihan se lataamaan taas, selvittiin säikähyksellä, ainakin vähäksi aikaan, eiköhän nuo liukurenkaat sitten mene kohta.
Ajattelin vain että ompas mukavaa ajella tiisselilintalla, saa ajella ilman sähköjä kuin pensselipesuaineilla kulkevat vehkeet ois sammunut jo aikoja sitten
Ja sitten palatakseni tuohon edelliseen viestiin kun tuo öljysuodattimen kotelon pultti katkes...
Nooh, kohta 3000km ajettu sen jälkeen ja on öljyt pysyny sisällä Kohtahan ne saa vaihtaa uudelleen, kaivais vaikka momenttiavaimen naftaliinista. Kuinkahan kiriälle ne pitää vetää
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Tilannepäivitystä Lintasta
- Downpipe vuotaa nii maan prkleesti että sisälle ei voi pitää puhallusta häkämyrkytyksen pelossa
- IC on asennettu nii hankalasti ettee polttimoita voi vaihtaa irrottamatta sitä (täytynee ihte askarrella joko toisenlainen cooleri tai muuttaa ton asentoa)
- Pakoputki laitettu vihdoin paikalleen tosin nyt yksi kannake pärisee ja rämisee joutokäynnillä (korjattava asia ko pääsee nosturille)
- Keskuslukko hajos, lisäjarruvalo saatu toimimaan ja lopettamaan toimintansa yhtä nopeasti. Takasumuvalo korjattu ja samalla poltettua niitten sulake eli ei toimi enää.
- uusi ahtopainemittari hakusassa (n 50mm halkaisija ja 0-1,5bar asteikko).
- öljynvaihto pitäisi suorittaa ja voimaa tarttis lisää
- Downpipe vuotaa nii maan prkleesti että sisälle ei voi pitää puhallusta häkämyrkytyksen pelossa
- IC on asennettu nii hankalasti ettee polttimoita voi vaihtaa irrottamatta sitä (täytynee ihte askarrella joko toisenlainen cooleri tai muuttaa ton asentoa)
- Pakoputki laitettu vihdoin paikalleen tosin nyt yksi kannake pärisee ja rämisee joutokäynnillä (korjattava asia ko pääsee nosturille)
- Keskuslukko hajos, lisäjarruvalo saatu toimimaan ja lopettamaan toimintansa yhtä nopeasti. Takasumuvalo korjattu ja samalla poltettua niitten sulake eli ei toimi enää.
- uusi ahtopainemittari hakusassa (n 50mm halkaisija ja 0-1,5bar asteikko).
- öljynvaihto pitäisi suorittaa ja voimaa tarttis lisää
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
Re: ® Mesen linttaklubi: Ajan lintalla, siis olen.
Klubin jäsenyys näemmä taattu: Hanu-Mersu kun täyttää kriteerit paremmin ku hyvin.jovihava kirjoitti: Selventävänä lisätekstinä tuon lisäksi voi käyttää vaikka seuraavia:
-Kuluttaa muttei kulje
-Helan narinaa jo toisessa polvessa
-Mattapinta ei häikäise
-Ei kolo komiassa, jossei reikä resusessa
-Perille vie ja tyylillä
-Ruma mutta osamaksulla
Edit: Kuvassa "Madallus-sarjana" toimii n. 700kg ruuveja.
Viimeksi muokannut JoonasH, 30.1.2008 9:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W124 300D Aut. -90 "Hanu-Mersu" Myynnis ® Mesen linttaklubi
Mulla on aina mukana 2 toimivaa laturia peräkontissa akuuttia tarvetta varten, starttimoottoreitakin voisi hommata sinne parin, samoin hehkuja, syöttöpumppuja, jakoketjuja sun muuta mitä voi tarvita tienpäällä... Njaah, jos aloittaisi piposta ja hanskoista ja taskulampusta (josta tosin voi jättää patterit pois ko kumminkaan niissä ei olisi koskaan virtaa).Malm kirjoitti:Eipä siinä sitten muuta kuin hallin uumenista W123:n laturista säädin irti ja se linttaan paikoilleen ja rupesihan se lataamaan taas, selvittiin säikähyksellä, ainakin vähäksi aikaan, eiköhän nuo liukurenkaat sitten mene kohta.
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Viimeaikoina on ollut työmatkaa mukava taitella, linttaväykkyyn kun on tullut hierontatoiminto, tosin toiminto on siitä huono että ei kytkeydy pois kuin alle 80 vauhdissa. Ja melko rankka hieronta, silmämunatkin meinaa täristää pois paikoiltaan ja lintasta alkaa konttori nitisemään. Jos sitä pari viikkoa täristelis ja lomalla kattelis mikä hieromatoiminnon takana piilee....jos kestää nipussa siihen asti.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
- Olli Lajunen
- Mersutohtori
- Viestit: 559
- Liittynyt: 01.10.2005 13:52
- Paikkakunta: Yppäri
Kuulostais siltä että jostain vanteesta on lähtenyt paino kävelemään tai sitten menny renkaan runko rikki...Boss kirjoitti:Viimeaikoina on ollut työmatkaa mukava taitella, linttaväykkyyn kun on tullut hierontatoiminto, tosin toiminto on siitä huono että ei kytkeydy pois kuin alle 80 vauhdissa. Ja melko rankka hieronta, silmämunatkin meinaa täristää pois paikoiltaan ja lintasta alkaa konttori nitisemään. Jos sitä pari viikkoa täristelis ja lomalla kattelis mikä hieromatoiminnon takana piilee....jos kestää nipussa siihen asti.
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
JaniH kirjoitti:Kuulostais siltä että jostain vanteesta on lähtenyt paino kävelemään tai sitten menny renkaan runko rikki...Boss kirjoitti:Viimeaikoina on ollut työmatkaa mukava taitella, linttaväykkyyn kun on tullut hierontatoiminto, tosin toiminto on siitä huono että ei kytkeydy pois kuin alle 80 vauhdissa. Ja melko rankka hieronta, silmämunatkin meinaa täristää pois paikoiltaan ja lintasta alkaa konttori nitisemään. Jos sitä pari viikkoa täristelis ja lomalla kattelis mikä hieromatoiminnon takana piilee....jos kestää nipussa siihen asti.
Voi olla jälkimmäisestäkin kyse(pinnatuillahan linttakuski menee)
Tasapainotus kävi mielessä(samaten renkaanvaihto), tosin tänään kun tuli sula keli niin hieronta väheni, oliskohan vanteisiin jäätynyt sopivasti skeidaa ja on niissä sisäpuolella semmonen kunnon pikiskeidakerros joka toimii hyvänä alustana että jospa ensin putsailisi vanteita, vähän siihen tuo viittailee..... eipä ole Mersun vanteiden kanssa tuota ongelmaa vielä tullutkaan. Jossain vanteissa tuo oli jatkuvaa, aamulla piti raapata vanteetkin lasien ohella.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Taisi se asteroiti mennä sevverta läheltä, että tekasi tuohon Linttaan uuden navikaatiosysteemin, kuvia seuraa iltahämärän laskeuduttua.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Näin se vaan ohi kiitävä asteoritin vanavedessä saapunut kivenmurikka teki jäljen ennestään niin jo halkinaiseen lasiin. Ihmettelinkin siinä 1/2 12 aikaan iltasella, että mikäs se oikein napsahti. Ei kai ne tuulilasit itsestään halkeile
Täytynee kotivakuutuksesta anoa korvausta; jossei muuhun, niin henkiseen kärsimykseen - yölliseen herätykseen. Jotain positiivista: olin aikeissa vaihtaa pyyhkijän sulan, mutta nyt tuon särön ansiosta pyyhkii jo hiukan paremmin
Tuo lasi alka muistuttaa kohta navikaatiosysteemiä, ihan selvä T-risteyshän tuo.
Uusi lasi kustantaa 180; hävytön hinta
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Linttaniksi no. 4, näin teet kätevästi lasiin turvauranRuoja kirjoitti: Jotain positiivista: olin aikeissa vaihtaa pyyhkijän sulan, mutta nyt tuon särön ansiosta pyyhkii jo hiukan paremmin
Jaa, niin meillähän oli tässä Lintta-Leidihakemus käsiteltävänä:
Definitiivinen kriteeristö:
-Ajettu todistettavasti tai hyvin spekuloitavasti vähintään 485074386.615 m, tai vähemmällä kilometrimäärällä tavanomaista rajumpi käyttö ja siten kuluneisuusaste on todistettavissa.
Niin, tässäkö oli jo kolmas mittari menossa?
-Omaa visuaalisesti normaalivalaistusolosuhteissa havainnoiden korroosiota näkyvissä osin, tai jälkiä ruostuneen kohdan korjauksesta tahi mieluummin peittely-yrityksistä
Hyvältä näyttää, ehto täyttynyt- katolla ei tiettävästi ole ruostetta - toisaalta olen vähän lyhyt tarkistamaan ilman pallia
- kaikkialla muualla kukkii ruoste maalin alla
- tuulilasinpyyhkijöiden varret ovat paksussa ruosteessa, samoin lamppujen alaluomet
-On savuttanut tai kuluvan vuoden aikana savuttaa 20 vuoden iän
Malli 123, ehto täyttynee
Kvantitatiivinen kriteeristö:
-Myös muut selvät käytön jäljet lasketaan eduksi.
Uskotaan Ehto täytetty- takaovi ei vieläkään aukea, takaosan sisävalot eivät toimi
- takalasin pyyhkijä jumittaa, narisee ja on hiiiidas (ja ruosteessa)
- lukot ovat edelleen hitaat
- nopeusmittari näyttää nyt 20 km/h liikaa
- etuosan sisävalo ei syty, ovenavausvalo syttyy silloin tällöin
- monitoimiviiksi on nyt korjattu, alunperin pyyhkijöitä ja vilkkua ei voinut käyttää yhtä aikaa
- takasumuvalot eivät pelitä
- kuskin penkki reikäinen, muut istuimet tahraiset yhä neljän puhdistuksen jälkeen
- koristelistat sisällä 'nauravat' ja yksi pätkä irtosi
- tuulilasinpyyhkijöiden varret ovat paksussa ruosteessa, samoin lamppujen alaluomet
- penkit ovat todella kovat, alkuperäiset jouset tallella ja kunnossa, mutta takapuoli puutuu silti
- jarrupalojen varoitusvalo alkanut tuikutella taas
- konepellin alla alkanut kilistä ja rolista
- autokorjaamolle olen nyt kantanut yhtä paljon rahaa kuin Lindan ostamiseen käytin (mutta olen saanut vastinetta rahalle!)
-Samoin kuin jos ajoneuvo toimii lapsiperheen, suurten koirien, tai muuten ajattelumaailmaltaan infanttien (vrt lievän alkoholimyrkytyksen oireisto ) kuljetusvälineenä, tahi sitä käytetään avolouhos- eli rakennustyömaa-ajoneuvona.
- kuljetettu on:
- tavaratilassa kolme kuutiota rakennusjätettä saunapuiksi ynnä vedetty peräkärryllistä pidempää tavaraa, pariinkin kertaan
- purua torihallin työmaalta kompostivessan kuivikkeeksi, kahdeksan mustaa muovisäkkiä mahtuu tavaratilaan, kun oikein junttaa
- multasäkkejä
- kuningattaren ostoksia, pyykkejä ja muuttokuormia (oohoh)(kuningatar ostelee huonekaluja)
- asiakkaan iso hiottu peili ja kuusi lasihyllyä, päällä viikon ruokaostokset
- niin ja sitten ne tavalliset ruokaostokset, kopiopaperilaatikot, ynnä muu taloudessa tarpeellinen
- miehen kirjalaukut ja tietokoneet ynnä kameralaukku, yleensä kuormaa tulee yhteensä lähemmäksi kahtasataa kiloa, tämä viikottain bussille tai junalle ja haku viikon lopussa
- ja huom! kaikki tämä lastattu ja purettu sivuovista , koska takaovi ei aukea
-Öljy-, ja muut nestevuodot sekä savuttaminen laskettakoon myös eduiksi, joskin siten että varsinaisia ympäristövahinkoja ei synny tavanomaista autoilua enempää.
Erinomaista- bensatankissa on vielä se kuuluisa reikä (pohjassa), touhottajalta on tulossa toinen tankki
-Innovatiiviset ja itsetehdyt osat ja rakenteet, alkuperäisestä tehdasvalmisteesta poikkeamat
Hyvä, tämäkin täyttyi- penkinlämmittäjät eivät pelitä, kuskin lämmikkeenä Tunkelon pässi
Sitten vielä jos saisimme niitä suosituksia, mites on linttaveljet?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Onnea Lady namnam, päivämäärällä 30.1.2008 teidän on nimetty Lintta-aateliseksi Kestäköön ikuisuuden ennenkuin suolainen merituuli puhaltaa linttasi ovista viimeisetkin maalinhiutaleet kuin syksyiset haavanlehdet!NicNac kirjoitti:Joo kyllä linta lintan omistaja ehrottomasti aateloitava on!!
...tää on aina niin herkkää *niisk*
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55