En haluaisi kehua retostella tuolla omalla lintalla, mutta voin tehdä pienen listan sen ominaisuuksista
Laitetaan tähän alkuun tämmöinen yleiskuva, josta käy ilmi että lintta on lähestynyt maan pintaa jo jonkin matkaa
-tuulilasi hiekkapuhallettu ja joukkoon on sattunut kiviäkin + yksi halkeamakin löytyy
-alanuppi narisi syssyllä ilkeästi ja meinasin vaihtaa, mutta crc korjasi nupin kätevästi
-jäähdytinneste ei pysy maksimissa, mutta minimissä kylläkin (harvakseltaan kupliakin tulee

)
-ABS valo syttyy säännöllisen epäsäännöllisesti
-pissapojan säiliö vuotaa
-laatikkovuotaa "hiukka" öljyä
-esikammion juuresta supsuttaa
Kuva
-nostajat naputtaa "hetken" kylmänä
-perässä ei ole öljyä (ilmeisesti koska se on kuiva)
-termostaatissa sanomista lämmöt jää noin 50-60 astetta (voinee liittyä tuolla ylempänä mainittuun kuplimiseenkin)
-radio ei kuulu (tämä on ärsyttävin vika)
-keskuslukko ei vaikuta enää peräluukkuun eikä tankin korkkiin
-oven lukkoihin ei ole sopivaa avainta, kaukolukituksen varassa mennään
-töötti ei toimi
-laturin laakeri on melkein hiljainen
-polttoainemittarin viisari toimii hyvin, asteikko on vaan puolet liika pitkä
-tarviiko ruosteista erikseen mainita

no, etulokasuojissa pientä alkua (toisessa vähemmän, matalahko alusta aiheutti sen että rengas vei ruosteet ja palan kaarta pois), takalokasuojassa, ovissa ihan pientä alkua muovihelmojen alta puskee esiin, a-pilareissa hieman punerrusta myös havaittavissa, takana lommon yhteydessä aavistus. Seuraavista kuvista voi tarkkailla ruosteen etenemistä, kuvien otto väli 3kk

3kk

anteenin juuressa myös hieman ruostetta
pläntti
Minähän pidin olemattoman suosioin saaneen arvuutus kilpailun nimeltä milloin kupla puhkeaa, sen aiheena oli toisen puolen etulokasuoja
kupla
puhjennut kupla
-siisti sisältä on laaja käsite
-valokatkaisijasta saa joskus ne ihanat sumarit päälle
-pakoputki vuotaa vain vähän
-kyynärnojan sävy on jotain ihan muuta kuin muu sisusta ja sen kiinnityksen on kaveri suunnitellut/toteuttanut
-pakollinen
lommokin löytyy perästä
-kilometrejä mittarissa yli 580tkm, monesko kierros menossa ei ole tiedossa
-kulutus mielestäni 250deelle kohtuullinen 7,5-12 riipuen ajotavasta (tuossa suurimmassa ei ole käytetty kärryä apuna ja kulutus oli koko tankillisen matkalta)
-lasten hanskoja, leluja, tavaroita löytynee millon vain punkallinen takapenkiltä
-Savuahan tulee kohtuullisesti putken päästä
-ikäähän tällä on valitettavan vähän, mutta tällä käytöllä voidaan laskea samalla tavalla kuin
koiran ikä
-peräkärryhän on usein perässä ja siellä 1000-1500kg polttopuita
-pesu suoritetaan tarvittaessa (max 2 kertaa vuodessa)
-suorituskyky on lintassa mahtava kuten seuraava video todistaa
VITEO
-lintta pursuaa hienoa tekniikkaa
can-väylä
Lintta on joka päiväisessä käytössä sillä kuskataan lapset kouluun ja tarhaan, lisäksi huruuttelen sillä työn puolesta n.40tkm vuoteen

eli LINTTAAN PITÄÄ VOIDA LUOTTAA
ellei joku ominaisuus jätä tien poskeen (mersuissahan ei ole vikoja vain ominaisuuksia)
Lisäys
-oven kahvassa olevat kromit hiukan repsottavat
-ajovalon pesimet toimivat jos toimivat ja jos sattuvat liikkumaan pysähtyvät mihin sattuu

kuten seuraavasta kuvastakin näkyy, josta voi myös verrata alustan korkeutta valtra vs. lintta
Valtra vs. lintta