Paljonko lämmöt pitäis olla?

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jakke
Viestit: 25
Liittynyt: 09.11.2006 7:18
Paikkakunta: Kuopio

Paljonko lämmöt pitäis olla?

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Uutena mersuilijana pitää kysellä taas tyhmiä. Eli paljonko on sellaiset about normaalit lämmöt 200D koneessa? Mittari näyttää moottoritieajossa n. 80 astetta eikä siitä ylemmäs oo noussu vielä kertaakaan... Entäs kannattaako talveks laittaa joku pahvi syylärin eteen vaiko ei?
Avatar
rtd
virallinen valvoja
Viestit: 787
Liittynyt: 14.10.2005 15:32

Viesti Kirjoittaja rtd »

viisaammat varmaan kohta vastaa faktoja, mutta minäpä vastaan omia kokemuksia, mulla on 300Dturbossa sama juttu, aina nököttää 80 mittari eikä siitä nouse muuta kuin kovassa revityksessä ehkä viisarin verran ylös päin. Sit jos auto on paikoillaan käynnissä niin tippuu alle 80.

Ja pahvia en ainakaan itse suosittelis, enkä oo yhdessäkään autossa käyttänyt.
Pro-HVM
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

Voihan sitä laittaa tollaseen uuden ja testatun 87 asteisen termarin jos haluaa vähän lämpimämmäksi. Miulla on kaikki mersut ollut tasaisesti siinä pari viisarin paksuutta päälle 80:n astetta ajoi miten ajoi, eli normaalilta kuulostaa :)

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Avatar
Jakke
Viestit: 25
Liittynyt: 09.11.2006 7:18
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Joo jos ihan tarkkoja ollaan, niin on se tainnu viisarin leveyden yli siitä 80:stä nousta joskus. Ja tyhjäkäynnillä/rauhallisessa taajama-ajossa tippuu lämmöt aika nopeesti.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29402
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

300 TDT ja täyskaasukiihdytyksen jälkeen lämmöt on sillä seuraavalla viivalla. :shock:
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1497
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Isolla poltolla 120 suljetun alueen kiihdytyksessä :lol:
Datsun Bluebird
Mb Vito
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

:D

Täytyy vissin itekki lähtä kiihyttelemään ja kattomaan mitä tapahtuu ----> :D :D

-risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Avatar
rtd
virallinen valvoja
Viestit: 787
Liittynyt: 14.10.2005 15:32

Viesti Kirjoittaja rtd »

Teillä on tiileri ja mikko vissiin "viritetyt vehkeet" ku noin hyvin lämpöä piisaa... :shock: :lol:
Pro-HVM
Avatar
romu
Orkkis-entusiasti
Viestit: 1172
Liittynyt: 01.10.2005 0:42
Paikkakunta: OULAINEN

Viesti Kirjoittaja romu »

Nyrkkisääntönä viisarin pitää köllötellä 8:n pään päällä. Ehjällä termarilla asettuu siihen. Turbosta en tiiä miten on. :roll:
Avatar
®ÐÐ
Dr.Durex
Viestit: 3460
Liittynyt: 05.10.2005 9:20
Paikkakunta: FIN Springfield/Liminka/Kituvesi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ®ÐÐ »

about ~80 ja seuraavan viivan puolessa välissä se lämpö majailee Ceessä 8)
raskaus on kemiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

W124 200 D:ssä lämmöt makaili noin 90 asteessa, reilummassa kiihdytyksessä ei 100 astettakaan riittänyt aina. Eipähän tullut kylmä, ja koneellekin on terveellisempää käydä lämpimänä kuin kylmänä. Mitään peittojakaan ei tarvinnut käyttää keulalla.

C 220 sen sijaan ei jaksa pakkasilla 80 asteeseenkaan kivuta, mutta uusi 87-asteinen termari on siihenkin hyllyllä odottamassa.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”