m104 300te - 91 ei saa bensaa??

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
jalkapuoli
Viestit: 177
Liittynyt: 29.8.2011 1:03
Paikkakunta: etelä-savo

m104 300te - 91 ei saa bensaa??

Viesti Kirjoittaja jalkapuoli »

Elikkä tuli ostettua tollanen käyntikunnoton farkku ja nyt kaipailisin apuja. Ongelmana on se että bensa ei tule määräjakajalta suuttimille asti, määräjakajalle tulee kyllä 5baaria painetta mutta vaikka suutinputken ottaa irti ja laittaa virrat päälle/starttaa ei putkesta tule mitään..

Nyt olen vaihtanut määräjakajan(pelkästään sen osan mistä suutinputket lähtee),
EHAn ja bensanpaineen säätimen..

Elikkäs mistähän tuota vikaa nyt osais lähteä etsimään?

nyt olis hyvät neuvot tarpeen
:)
janttu
Viestit: 342
Liittynyt: 22.10.2010 15:18
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja janttu »

oliko sinininen farkku jostain savon suunalta?
jos niin tais olla ruuvailtu jos mitä, eli jostain varmaan uus ruisku ja siitä se sitten lähtee.
S211 220cdi a classic - 04
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
jalkapuoli
Viestit: 177
Liittynyt: 29.8.2011 1:03
Paikkakunta: etelä-savo

Viesti Kirjoittaja jalkapuoli »

Just sama vehe :D

juuri äsken löysin naapurifoorumilta topikin tästä, kuulosti siltä että ihan kaikkea on säädetty mitä on pystynyt ja vaikka ei ois pystynytkään..

elikkä vaihdan kaikki ruiskun osat jos vaikka lähtis pelaamaan :D
jalkapuoli
Viestit: 177
Liittynyt: 29.8.2011 1:03
Paikkakunta: etelä-savo

Viesti Kirjoittaja jalkapuoli »

Ainiin tänään saatiin bensaa tulemaan jo suuttimille, jossain oli tukos tai vastaava kun yhtä äkkiä alko bensa kulkemaan suuttimille..

suuttimet aukeaa nyt niinkun kuuluukin ja kaikki pitäisi olla nyt siinä kunnossa että pitäis käyntiin lähteä mutta ei edes yritä käynnistyä..

entiiä oisko sitte tulpat huonot jos vaikka kipinä häviää paineen alla kun ei edes startti pilotilla yritäkkään käyntiin
Tährellinen
Viestit: 56
Liittynyt: 15.11.2010 21:38
Paikkakunta: JKLKHU

Viesti Kirjoittaja Tährellinen »

Tuli mieleen, kun tuota omaa rassin ja melkein kaikkea ruuvasin, niin oletko kokeillut seoksen säätöä. Itse sain omani käyntiin, kun käänsin seoksensäätöruuvin pohjaan, siitä varttikierros kerrallaan auki päin niin kauan, että rupesi käymään. Loput sitten korvakuulolla tai perstuntumalla, kun kone on käynnissä ja lämmin. Saattaisi tietty olla asiaa käyttää vielä oikein mittarissa, jotta seokset saisi just kohdalleen.

Itse vien korvakuulolla säädetyn omani huomenna katsastukseen, jossa päästöt ainakin selviää.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

no jos ei pilotillakaa käynnisty ni o virranjakajassa puolissa tms. vikaa. yleensä tulpissa ja johdoissa ei ole vikaa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
janttu
Viestit: 342
Liittynyt: 22.10.2010 15:18
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja janttu »

tulikos tämä koskaan kuntoon?
S211 220cdi a classic - 04
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”