OM603 elr kytkentä.

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
juhixx
Viestit: 34
Liittynyt: 11.10.2011 22:47

OM603 elr kytkentä.

Viesti Kirjoittaja juhixx »

nyt kun vihdoin sain releen niin mites tuo kytketään?
tämmöset ohjeet löysin:
31 = Maadoitus
15 = Plussa, alunperin ylijännitesuojan kautta, mä vedin oman suoraan virtalukon käyntiasennosta
SM = Pumpun MG säätömagn Y22 (toinen nasta solenoidilta plussaan)
GM- = kierroslukuanturi huimapyörällä L3
GM+ = kierroslukuanturi huimapyörällä L3
TF = lämpötila-anturi kannessa B11/1
TD = tarkastusliitäntä (ei tarvita)
vuan,ei tossa releessä oo tuota SM liitintä.noitten lisäks löytyy EL+ ja DI
eli:
31=Maa
15=Virta
GM-=?
GM+=?
EL+=?
DI=?
miten nuo loput kytketään että saahaan toimiva systeemi?tuleeko tonne kummatki johot kiekka anturilta?EL+ voisko olla johto sinne säätimelle,sieltä toiseen virtaa?TD sitte kiekkamittarille? DI vois jääähä kytkemättä?
:shock: :shock:
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

taitaa olla mun raapustama ohje offipalstan puolelta ?

jos on, niinlue se koko topic niin selviää toiminta, ja kopioit sitten siitä, nuo sun mainitsemat navat on ainakin mulle ihan vieraita :roll:

mikäs sen sun relee numero on ?
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”