propelli pyörii laiskasti, miksi
propelli pyörii laiskasti, miksi
Tuossa kun vetelin pikku pätkän 200deellä vaunua katsastukseen, niin lämmöt nousee 80- 120 väliviivaan ajossa ja joutokäynnillä pihalle kipuaa siitäkin ja flekti pyörii tosi laiskasti, mitäs ensiapua sille kuuluu antaa, moottori kun sammuksissa flekti pyörii kepeästi, onko se tullut tiensä päähän, kyse vm 86 200d manuaali, syylärissä on ollut pikku vuotoja mutta juuri tänään ei vuotanut mutta eilen sitten tiputti, ei ymmärrä, kait se syyläri olisi hyvä uusia mutta mitähän muuta
Käynpä heti testaamassadealer kirjoitti:Ylävesiletkun liepeillä, kaksinapainen anturi, autossa virta päälle ja anturista johto irti ja johdot jollain rautalangalla yhteen niin pitäisi flektin naksahtaa ja mennä jäykäksi kunnes irrotat rautalangan.
Jos näin käy on järjestelmä muuten OK mutta ilmeisesti se anturi ei kytke, uutta tilalle.
-
- Viestit: 2154
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Ei sen tartte välttämättä pyöriäkään vielä 100 asteessa. Ei minullakaan ole lähteny milloinkaan siivet mukaan ennen 120:tä ja hienosti on kestänyt milj.km. Lisäksi lämpömittarikin saattaa näyttää liikaa.
En tiedä kauanko puhallin kestää, jos laitetaan pyörimään jatkuvaan johdot yhdistämällä, joku viisaampi kertokoon, minulla vain kokemusperäistä tuntemusta.
En tiedä kauanko puhallin kestää, jos laitetaan pyörimään jatkuvaan johdot yhdistämällä, joku viisaampi kertokoon, minulla vain kokemusperäistä tuntemusta.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
jaa, se pitäisi sitten jollain lämmittää ja kokeilla jotenkin pöydällä miten lähtee pyörimään, tuohan toimii muuten ok mutta kun laitoin vaunun perrän ja silloinkin ok mutta sitten vain pihalla tyhjäkäynnillä nousi kovasti ja se huolestutti,650000tuttavuus kirjoitti:Ei sen tartte välttämättä pyöriäkään vielä 100 asteessa. Ei minullakaan ole lähteny milloinkaan siivet mukaan ennen 120:tä ja hienosti on kestänyt milj.km. Lisäksi lämpömittarikin saattaa näyttää liikaa.
En tiedä kauanko puhallin kestää, jos laitetaan pyörimään jatkuvaan johdot yhdistämällä, joku viisaampi kertokoon, minulla vain kokemusperäistä tuntemusta.
pari 6mm pulttia viskon läpi nii että visko pyörii kokoajan moottorin tahdissa... ei nouse lämmöt eiJUHHisi kirjoitti:Noniin vähän arvelinki.
Onko tohon viskoon mitään poppakonstia, kuun uushan taitaa olla aika arvokas?
Nimim. tänäänkin pulputti paisuntasäiliössä..
- MB w124 300TD ST
- MB w124 300D
Ne tekköö jokka ossoo, jokka ee ossoo ne arvostelloo!
- MB w124 300D
Ne tekköö jokka ossoo, jokka ee ossoo ne arvostelloo!
Mika.T oli saanut noin viskon toimimaan:
"Tuulettimen viskokytkimen käytin pois ja rassasin sitä messinki tappia joka siitä viskosta pilkistää ulos.
Jossain näin aikoja sitten linkin jossa tuollaista elvytettiin ottamalla tuo tappi irti ja painamalla viskon sisään jotain silikoniöljyä tms.
Vähän eestaas liikuttelua vasaralla ja pihdeillä... voitelumölököttiä ja ohops. Tappi irtosi kokonaan.
No takasin paikalleen ja näessie. Sehän liikkuu eikä jumi pohjaan.
Nooo... visko takasin paikalleen ja kappas. Ei pompi lämmöt kyläkruisailussa. Cool
EDIT:
No löyty se linkkikin missä tuota viskoa oli viritelty.
http://www.k6jrf.com/MB_vfc.html"
viewtopic.php?t=24987&start=450
"Tuulettimen viskokytkimen käytin pois ja rassasin sitä messinki tappia joka siitä viskosta pilkistää ulos.
Jossain näin aikoja sitten linkin jossa tuollaista elvytettiin ottamalla tuo tappi irti ja painamalla viskon sisään jotain silikoniöljyä tms.
Vähän eestaas liikuttelua vasaralla ja pihdeillä... voitelumölököttiä ja ohops. Tappi irtosi kokonaan.
No takasin paikalleen ja näessie. Sehän liikkuu eikä jumi pohjaan.
Nooo... visko takasin paikalleen ja kappas. Ei pompi lämmöt kyläkruisailussa. Cool
EDIT:
No löyty se linkkikin missä tuota viskoa oli viritelty.
http://www.k6jrf.com/MB_vfc.html"
viewtopic.php?t=24987&start=450
Onko se sähköisenviskon käynnistin kytkin tämä osa NO
En ole vielä katsonut W124 200D vm-87 pellin alle mutta puhuitte että yhdistä yhdistämällä johdot eli useampi kuin yksijohto? ..tänään saamani uusi anturi on Mesen Orgginal osa numeroltaan No: A 006 545 51 24 ja siinä on vaan yksi johto piikki eli olenko saanut oikean osan joka kytkee viskon sähköflektille virrat ?650000tuttavuus kirjoitti:Ei sen tartte välttämättä pyöriäkään vielä 100 asteessa. Ei minullakaan ole lähteny milloinkaan siivet mukaan ennen 120:tä ja hienosti on kestänyt milj.km. Lisäksi lämpömittarikin saattaa näyttää liikaa.
En tiedä kauanko puhallin kestää, jos laitetaan pyörimään jatkuvaan johdot yhdistämällä, joku viisaampi kertokoon, minulla vain kokemusperäistä tuntemusta.
EX Lintta, MB W124 200D, 4-lov.man Vm-1987 ajettu: 220th