530tkm ajettu. ei huoltokirjaa.
pumppuun tarvis tiivisteet vaihtaa, ja näkyy venttiilikopan tiivistekkin vuotavan aika tavalla.
- samalla varmaankin nokkaketju vaihtoon, vai pystyykö sen jotensakkii toteamaan ulkoisesti esm. kiristäjän asennosta tms. ettäjotta olisko tuo peräti joskus vaihdettukkin?
- mitäs muuta, tarvisko näitä vuoristoratoja tms. päivittää?
- oletettavasti kannentiivite on alkup. uusiiko sen samalla, vai ajeleeko sen mitä kestää?
- entäs pumppu. tulisiko irroittaa ja pyöräyttää jonku pajan kautta & tasata syötöt? vai pysyykö syötöt balanssissa automaagisesti maailman tappiin?
250td 20v nokkaketjun vaihto?
-
-
ehdin muutaman sata km ajelemaan.
sitten vetäisin nippusiteellä sen egr venttiilin kiini.
mielestäni kone alkoi tyhjäkäynnillä "lotkottamaan" olisko sielä pirulainen jotain venttiili/kansi vikaa?
jottei vaan menisi purkuun koko kone.,..,vai tekeekö tuo/nuo imusarjan läpät & mun nippusideviritykset mahdollisesti jotain muutoksia äänimaailmaan?
ostettaessa kävi niin nätisti:(
sitten vetäisin nippusiteellä sen egr venttiilin kiini.
mielestäni kone alkoi tyhjäkäynnillä "lotkottamaan" olisko sielä pirulainen jotain venttiili/kansi vikaa?
jottei vaan menisi purkuun koko kone.,..,vai tekeekö tuo/nuo imusarjan läpät & mun nippusideviritykset mahdollisesti jotain muutoksia äänimaailmaan?
ostettaessa kävi niin nätisti:(
Tuliskohan tuo miten työlääksi poistaa ne nippusideviritykset ja seurata häippäskö lotkottelu?
Mulla tuo 300D turbon kapeakantinen antoi lotkotteluääntä sieltä lokasuojan kidusreijästä ja kansityöksihän tuo meni tässä tapauksessa.
490 000 ajeltu tai enemmän, kukapa noista varmaksi arvaa sanoa.
Tuo moniventtiilikansi on mulle muuten tuntematon viritys, tuli vaan tuosta lotkottelusta mieleen tuokin vaihtehto.
Mulla tuo 300D turbon kapeakantinen antoi lotkotteluääntä sieltä lokasuojan kidusreijästä ja kansityöksihän tuo meni tässä tapauksessa.
490 000 ajeltu tai enemmän, kukapa noista varmaksi arvaa sanoa.
Tuo moniventtiilikansi on mulle muuten tuntematon viritys, tuli vaan tuosta lotkottelusta mieleen tuokin vaihtehto.
-
no eipä ole.
lotkottiko se kuumana/kylmänä?
...kävin juurikin käyttelemässä.
-10c viikon seissy tuol hangessa. ainakin käyntiin lähti kun hipaisi avainta.
itse käynti niin tasaista kuin olla ja voi.
ei mtn lotkotuksia mistään.
mutta voisin kyl vannoa että tuon suuntainen ääni sieltä taannoin kuului.
kuumaksi en käytellyt.
mts jos ääni kuuluukin vain kuumana.
viittako se johonkin...samaan asiaan?
lotkottiko se kuumana/kylmänä?
...kävin juurikin käyttelemässä.
-10c viikon seissy tuol hangessa. ainakin käyntiin lähti kun hipaisi avainta.
itse käynti niin tasaista kuin olla ja voi.
ei mtn lotkotuksia mistään.
mutta voisin kyl vannoa että tuon suuntainen ääni sieltä taannoin kuului.
kuumaksi en käytellyt.
mts jos ääni kuuluukin vain kuumana.
viittako se johonkin...samaan asiaan?