Mersun kansiremppaa

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Mersun kansiremppaa

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Elikkäs ois tarkotus rueta vaihtaan alkuperäseen turbokoneeseen vaparin kansi. Eikös pitäiskin käydä ristiin? Onko nokka-akseli sama molemmissa?

Niin ja pitikö ne esikammiot ottaa irti ennen kannen höyläystä? :roll: Eikös siihen pitäny joku erikoistyökalu olla... :shock:

Kiittäen ja kumartaen etukäteen. :D
weto
Viestit: 11
Liittynyt: 13.7.2011 18:09
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja weto »

joo esikammiot pitää ottaa pois.. siihen on joku ulosvedin sarja. tein ite tuossa viime syksynä kansirempan ku rupes hormista työntämään sinistä rankasti nii rupes tyypillisesti ykkös sylinteriin työntämään öljykanavan kautta öljyä oli nimittäin aika mutkalla se kansi :D koneistaja sano että jos ois ollu bemarin kansi nii ei ois saanu enää tehtyä siitä kantta :P miks laitat vaparin kannen?
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Vanha kansi oli halki ja remppa on jo tehty..n0h olipahan koneistamon jäljiltä yks esikammio jääny vuotamaan perkkkkkele että ottaa hermoon :x Milläs korjata?
C250TDT -98
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”