Ventiillivarrenkumit
Ventiillivarrenkumit
Kertokaas viisaammat miten paljon pitää purkaa kun 230 vaihtaa venttiillivarrenkumit? Onnistuuko tällaiseltä 5 vuotta asennnushommia tehneeltä itse?
Once you get fat you never come back.
Ilmanputsari ja venttiilikoppa pois.
Tulpat pois.
Kampiakselista käännetään vaihdettavan pytyn YKK ja irrotetaan keinuvivut.
Paineilmaa siihen pyttyyn tulpanreiästä, oisko 6 baaria ? vähintään, ettei venttiili tipahda alas.
Venttiilinjousi kasaan ja kiilat pois venttiilin päästä.
Vapauta venttiili ja lautanen ja jousi pois.
Tiiviste pois pihdeillä.
Uusi voideltu tiiviste tilalle ja kasaus päinvastaisessa järjestyksessä.
Nuot taitaapi olla erilaiset tiivisteet imu- ja pakopuolelle
Meniskö jotenkuten nuin, ja rauhassa tekeepi, saa ajan kivasti kulumaan.
Tulpat pois.
Kampiakselista käännetään vaihdettavan pytyn YKK ja irrotetaan keinuvivut.
Paineilmaa siihen pyttyyn tulpanreiästä, oisko 6 baaria ? vähintään, ettei venttiili tipahda alas.
Venttiilinjousi kasaan ja kiilat pois venttiilin päästä.
Vapauta venttiili ja lautanen ja jousi pois.
Tiiviste pois pihdeillä.
Uusi voideltu tiiviste tilalle ja kasaus päinvastaisessa järjestyksessä.
Nuot taitaapi olla erilaiset tiivisteet imu- ja pakopuolelle
Meniskö jotenkuten nuin, ja rauhassa tekeepi, saa ajan kivasti kulumaan.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
sen verta lisäisin,että ennen kun laitat uuven varren tiivisteen niin pyöräytä varren yläpäähän ja lukkojen kohalle muoviteippi niin jos on tullut teräviä kulumia päähän tai lukkojen kohalle niin eipähän uusi tiiviste vaurioidu pienikin viilto tiivisteen huulessa aiheuttaa ylimäärästä öljynkulutusta joskus aikonaan tuli varren kumien mukana varteen sopiva muovi kuppi ja tiiviste painettiin sen ylitte vartta myöten ohjaimeenRuoja kirjoitti:Ilmanputsari ja venttiilikoppa pois.
Tulpat pois.
Kampiakselista käännetään vaihdettavan pytyn YKK ja irrotetaan keinuvivut.
Paineilmaa siihen pyttyyn tulpanreiästä, oisko 6 baaria ? vähintään, ettei venttiili tipahda alas.
Venttiilinjousi kasaan ja kiilat pois venttiilin päästä.
Vapauta venttiili ja lautanen ja jousi pois.
Tiiviste pois pihdeillä.
Uusi voideltu tiiviste tilalle ja kasaus päinvastaisessa järjestyksessä.
Nuot taitaapi olla erilaiset tiivisteet imu- ja pakopuolelle
Meniskö jotenkuten nuin, ja rauhassa tekeepi, saa ajan kivasti kulumaan.