Venttiilin nostimetko
Venttiilin nostimetko
Hei, voisiko joku kertoilla kokemuksiaan kun v. -92 M103 koneen kylmäkäyntiä häiritsee joskus ohimenevä rallatus (aj.163 tkm) mikä tulee ja menee pois ja voi taas tulla takaisin. Olisiko nostimet tai siinä jokin vaihtokunnossa? Kustannuksia? Vai onko paikat tukossa ja voisiko jokin Motor Flush lisäaine tai vastaava tehdä jotain öljynvaihtoaikaan?
Terv. 260E
Terv. 260E
moro, forte motor... voisi auttaa kun enen öljyn vaihtoa tuon aineen kanssa käyttää noin 2000rpm 30min. monessa on auttanut ja jos ei niin ei varmaan auta painimien vaihto. ennen ne ei monessa paikassa myöny tuota ulos, en tiä miten nykyään. ei ole tullut pitkäänaikaan käytettyä.
mercedes-benz w124 e200d -94 volvo v70 2.5tdi -99 mitä suurempi vika sitä suurempi leka- lempisen maalaus ja paalaus"
Meilläpäin sanotaan että aja pommiomäen päälle kakkosella ja jos ei auttanu ni tuu pakilla takasinKempakko kirjoitti:Mulla aikanaan autto kun vaihdoin öljyt ja vetäsin Muhos-Joensuu-Muhos välin niin joutuin ku 200 reellä pääsi. Loppu rallatus.
mercedes-benz w124 e200d -94 volvo v70 2.5tdi -99 mitä suurempi vika sitä suurempi leka- lempisen maalaus ja paalaus"
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Nostimetku
Hei, taitaa siis olla nostimien vaihto edessä. Käsittääkseni operaatio ei tuota tuskaa ammattimieheltä eikä asiakkaaltakaan kustannusten osalta. Kiinnostaisi tietää onko sivustolla jossakin tietova työmäärästä ja varaosahinnoista?
Terv.lännestä ei mitää uutta
Terv.lännestä ei mitää uutta
joskus muistaakseni kirjoitin vaihto-ohjeet mekkaan.
tuossa:
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... men_vaihto
tuossa:
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... men_vaihto
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Venttiilin nostimetko
Hei, kiitos!
Nyt sitten vaan hihat ylös ja kirurgin hommiin. Siis ei, ettei tule vahinkoa.
Ammattimiehen haku! Vapaaehtoiset voipi ilmoittautua yv:llä, muuten rojekti kestää....
Nyt sitten vaan hihat ylös ja kirurgin hommiin. Siis ei, ettei tule vahinkoa.
Ammattimiehen haku! Vapaaehtoiset voipi ilmoittautua yv:llä, muuten rojekti kestää....
-
- Viestit: 116
- Liittynyt: 11.9.2007 10:18
- Paikkakunta: Mustasaari
- Diller-benz
- Viestit: 3
- Liittynyt: 27.10.2007 22:18
- Paikkakunta: Tsikako
Joo!! mietin tässä kun vaihdoin tänään omaan 230:seen nostimen että liekkö nuo ohjeet nyt kovin järkevät kun koko keinu"pukin" voi ottaa irti eikä tarvitse tappaa hermojaan niiden lukitusrenkaiden kaa ku nostimen voi kiskasta ihan rehellisesti venttiilin puoleista päästä pihtilöisillä irti!! sanoisimpa että jos pistelisn kaikki uusiksi niin tunnissa tulis melko valmista , liekkö nyt erillaisia versioita olemassa nuista yläkerroista mutta minulla on juuri 102 vuosimallia -88.
mitäs mieltä muut ovat? ja kannattaako maksaa korjaamolle kalliisti hommasta jonka osaa jokainen normaalisti kehittynyt poikalapsikin tehdä?
toisaalta olen kyllä mekaanikko, mutta nyt en kuse omiin muroihin
mitäs mieltä muut ovat? ja kannattaako maksaa korjaamolle kalliisti hommasta jonka osaa jokainen normaalisti kehittynyt poikalapsikin tehdä?
toisaalta olen kyllä mekaanikko, mutta nyt en kuse omiin muroihin
Viimeksi muokannut Diller-benz, 29.4.2008 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
230 = M102Diller-benz kirjoitti:omaan 230:seen nostimen. minulla on juuri 103 vuosimallia -88.
M103 = 260/300
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Diller-benz
- Viestit: 3
- Liittynyt: 27.10.2007 22:18
- Paikkakunta: Tsikako
koukutit juurikin 102, ne on vain niin lähellä toisiaan numeroina että sekoilin itte, no hard fiilingsahonen v kirjoitti:230 = M102Diller-benz kirjoitti:omaan 230:seen nostimen. minulla on juuri 103 vuosimallia -88.
M103 = 260/300
Viimeksi muokannut Diller-benz, 29.4.2008 21:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Diller-benz
- Viestit: 3
- Liittynyt: 27.10.2007 22:18
- Paikkakunta: Tsikako
eikös ne tuolla ylempänä oledry kirjoitti:Nyt vaan naputtelet ohjeet meille taviksille joko tähän tai mekkaan tai molempiin
eivaiskaan laitan jahka vaihdan loputkin ja täytyy niitä kuvia napsia ja laittaa
momenttia ettei joku voimissaan kiristä ruuveja poikki tai keinuvipu pukkia halki! mut jos nyt joku kokeilee niin kannattaa tietenki katsoa ettei pudota sitä venttilin päällä olevaa pienenpientä "nappia" kannen öljykanavaan.
sekin voittaa vielä lukkorenkaan poistamisen nostimen päältä ja huom venttilinjousen painamisen kasaan että saa taas takaisin nippuun.