Eli kyseessä on 200D -88 ja ajokilometrejä takana vasta 737 000 km.
Eli tyhjäkäynti on melkosta rytkytystä kylmänä. Eikös tuo vehkeen pitäs automaattisesti kylmänä nostaa kierroksia että kävis paremmin ja lämmettyä laskea normaaliksi? Ja katkoo myös tyhjäkäynnillä selvästi.
Mutta hieman ajoa ja käy jo ihan hyvin.
Mieleen on tullut suuttimet ja ajoitus joitten kunnosta ja huolloista ei mitää hajua. -15 astetta oli yks aamu pakkasta ja lähti vähä vaivalloisesti käyntii ja
jonku aikaa kävi ku joku valametti. Mutta taas ajoa hieman aikaa ja taas toimii.
Mistähän olis kaikkein paras lähtiä liikkeelle? Suuttimista?
200d -88 tyhjäkäynti kylmänä.
Re: 200d -88 tyhjäkäynti kylmänä.
Täällä vähän samat ongelmat ja epäilen vahvasti suuttimia.-VMK- kirjoitti:Eli kyseessä on 200D -88 ja ajokilometrejä takana vasta 737 000 km.
Eli tyhjäkäynti on melkosta rytkytystä kylmänä. Eikös tuo vehkeen pitäs automaattisesti kylmänä nostaa kierroksia että kävis paremmin ja lämmettyä laskea normaaliksi? Ja katkoo myös tyhjäkäynnillä selvästi.
Mutta hieman ajoa ja käy jo ihan hyvin.
Mieleen on tullut suuttimet ja ajoitus joitten kunnosta ja huolloista ei mitää hajua. -15 astetta oli yks aamu pakkasta ja lähti vähä vaivalloisesti käyntii ja
jonku aikaa kävi ku joku valametti. Mutta taas ajoa hieman aikaa ja taas toimii.
Mistähän olis kaikkein paras lähtiä liikkeelle? Suuttimista?
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
www.prokuvaukset.com
Ruuvasin samontein uudet hehkut, niitä kun epäilin tietenkin ensin, mutta ei auttanut tässä minun tapauksessa.Joeli kirjoitti:Missä kunnossa hehkut on? Eikös noikin vaikuta siihen käyntiin kylmänä ja käynnistykseen.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
www.prokuvaukset.com