603 kiertokankien momentti?
603 kiertokankien momentti?
603 turbon kiertokankipulttien momenttiarvo.. Alfameristä ei ainakaan löytynyt kiire!. Yöt menee täällä..ja päivät auton alla.. Noh eiköhän huomenissa savut
w124 300 Dturbo "Florida"
Onko tuo joku ulkomaalainen opus? tai samapa tuo minkä maalainen on ..Oikeetahan tietoo sen täytyy olla..Perttu K kirjoitti:40Nm+90 astetta.
En muista milllä itselle kiritstin, mutta noin sanoo WIS.
Käsivaralla kun vääntää veivitpä ei pyörikkään enää akselinsa ympäri.. ...
w124 300 Dturbo "Florida"
Se ois niinkun Mersun originaali tehdaskorjaamokäsikirja... CD-levyllä...Reimpo kirjoitti:Onko tuo joku ulkomaalainen opus? tai samapa tuo minkä maalainen on ..Oikeetahan tietoo sen täytyy olla..Perttu K kirjoitti:40Nm+90 astetta.
En muista milllä itselle kiritstin, mutta noin sanoo WIS.
Käsivaralla kun vääntää veivitpä ei pyörikkään enää akselinsa ympäri.. ...
Jos löytyy pistäppä tarkat arvot.. ?raul kirjoitti:Se ois niinkun Mersun originaali tehdaskorjaamokäsikirja... CD-levyllä...Reimpo kirjoitti:Onko tuo joku ulkomaalainen opus? tai samapa tuo minkä maalainen on ..Oikeetahan tietoo sen täytyy olla..Perttu K kirjoitti:40Nm+90 astetta.
En muista milllä itselle kiritstin, mutta noin sanoo WIS.
Käsivaralla kun vääntää veivitpä ei pyörikkään enää akselinsa ympäri.. ...
w124 300 Dturbo "Florida"
Kyllä tuon niin tarkka arvo kuin vain olla ja osaa.Perttu K kirjoitti:40Nm+90 astetta.
En muista milllä itselle kiritstin, mutta noin sanoo WIS.
Uusilla pulteilla siis 45Nm+90 astetta, vanhoilla pulteilla 40Nm+90 astetta.
Vai ei meinaa pyöriä. Tämä voi olla tyhmä kysymys, mutta onhan laakeriliuska varmasti paikallaan, liuskassa oleva kohouma kiertokangen kolossa.
Korjaus:
Jos näitä joku haku-toiminnolla joskus etsii, niin korjataan vähän
Eli siis ->90 30Nm+90-100astetta, pultin paksuus min. 7.1mm
90-> 40Nm+90 astetta, pultin paksuus min 8.2mm, pituus maks. 52.9 mm
Viimeksi muokannut Perttu K, 09.11.2005 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oon..! ja laipat omilla paikoillaan ja samoin päin kuin ne alunperinkin oli..mikä on tärkeää..!Perttu K kirjoitti:Kyllä tuon niin tarkka arvo kuin vain olla ja osaa.Perttu K kirjoitti:40Nm+90 astetta.
En muista milllä itselle kiritstin, mutta noin sanoo WIS.
Uusilla pulteilla siis 45Nm+90 astetta, vanhoilla pulteilla 40Nm+90 astetta.
Vai ei meinaa pyöriä. Tämä voi olla tyhmä kysymys, mutta onhan laakeriliuska varmasti paikallaan, liuskassa oleva kohouma kiertokangen kolossa.
Tarkootin vaan et jos vääntää oikein lujaa kiinni.. Ei pyöri
Syl.putket meni muuten hyvin paikalleen. Nikentunkilla pumppaamalla..Lohkon päältä vain..kierretangot kansipulttien reikiin 6kpl tunkki mukin päälle teräs laippoja väliin ja eikun.. Ei tarvinnu edes kuumentaa/kylmentää..
Niin kuin on monesti tullut todettua.. Tekniikka laji..ei voimalaji..
w124 300 Dturbo "Florida"
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Tarkkanakin saa vaan olla kun syl. putket vaihtaa
Menee meinaan halaki meleko heleposti jo pikkusenki vinoon painaa
Menee meinaan halaki meleko heleposti jo pikkusenki vinoon painaa
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Tästä oli muuten puhetta:
http://mb.braingears.com/124_DISC1/Prog ... 2_mech.htm
Tuolta löytyy sitten vähän laajemmin:
http://mb.braingears.com/
http://mb.braingears.com/124_DISC1/Prog ... 2_mech.htm
Tuolta löytyy sitten vähän laajemmin:
http://mb.braingears.com/
Vielä kun olis suomenkielellä..Mitä tässä enää tarvittaisPerttu K kirjoitti:Tästä oli muuten puhetta:
http://mb.braingears.com/124_DISC1/Prog ... 2_mech.htm
Tuolta löytyy sitten vähän laajemmin:
http://mb.braingears.com/
w124 300 Dturbo "Florida"