Auto on siis s124 220 TE man., ilmastoinnilla, kattoluukulla, kasireikäisillä ja ehjällä Karo-sisustuksella. Lähtökohta vaikutti hyvältä ja kun hinnassa oli huomioitu käyntihäiriö, pitihän se ostaa. Olin varma että ongelman aiheuttaa johtosarja joka oli aivan murusina. Lähetin vanhan johtosarjan Saksaan jossa mallin mukaan tehtiin uusi. Vertaistukihenkilön tallissa uusi paikalleen. Samalla perushuolto,yj-rele, tulpat ja lambda vaihdettu. Auto laakista käyntiin ja varovainen hymyn kare suupieleen..
Aika suunnata koeajolle jonka seurauksia kiropraktikko korjailee edelleen..
Auto sammahtaa liikkeelle lähtiessä helposti ja kun kaasua antaa enemmän se loikkaa liikkeelle tavalla josta Tommi Evilä ei voi edes uneksia , pään heiluessa tuulilasin ja niskatuen väliä kuin hevikonsertissa konsanaan.
Putkesta tulee mustaa savua ja auto tuntuu käyvän todella rikkaalla. Vikakoodeja ei ole saatu luettua. En osta yhtään osaa enää varmuuden vuoksi, joten enemmän kuin valistuneet arvaukset olisi tarpeen. IMM kokeiltu toisesta autosta, kaasuläppäkotelo puhdistettu ja silmämääräisesti näyttäisi ehjältä.
Ohjatkaa miestä mäkeen oikeaan suuntaan, tai kohta saa seuraava mies jatkaa..
