suuttimen juuresta kastuu korjaus?
suuttimen juuresta kastuu korjaus?
eli voiko kotikonstein vaihtaa tiivisteen ja mitä kustantaa?
kyseeessä 124 td 2.5D viimoisen pytyn suuttimen juuresta kastelloo.
kyseeessä 124 td 2.5D viimoisen pytyn suuttimen juuresta kastelloo.
Tulleekhaan se suuttimen juuresta
Ettei ylivuotoletku tai suutinputki vuoja
Koitappa puhalla paikat kuivaksi ja sitte kone käynthiin ja silmä tötteröllä syynäähmään mistä kostuu
Ettei ylivuotoletku tai suutinputki vuoja
Koitappa puhalla paikat kuivaksi ja sitte kone käynthiin ja silmä tötteröllä syynäähmään mistä kostuu
Viimeksi muokannut pp d, 06.6.2006 13:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Jaakko Parantainen
- Lasimestari
janik kirjoitti:sama vika mulla. vuodon ilmasimella katoin niin juuresta kusee
Mulla tutkittiin tuota kanssa ihan vedellä ja kaikkien suuttimien juuresta alko nousemaan kuplia ei pelkästään sen joka vuoti ne ylivuoto putkethan ne siinä yhdessä kusi,mut muista oli kokeneen asentajan selitys et kun vesi kuumenee siellä kierteissä niin se alkaa kiehua ja siitä kuplat
Sama homma mulla. Näytti selvästi siltä, että suuttimen juuresta vuoti, kun siellä kupli, mutta ylivuotoletku se oli mikä mullakin vuotiJaakko Parantainen kirjoitti:janik kirjoitti:sama vika mulla. vuodon ilmasimella katoin niin juuresta kusee
Mulla tutkittiin tuota kanssa ihan vedellä ja kaikkien suuttimien juuresta alko nousemaan kuplia ei pelkästään sen joka vuoti ne ylivuoto putkethan ne siinä yhdessä kusi,mut muista oli kokeneen asentajan selitys et kun vesi kuumenee siellä kierteissä niin se alkaa kiehua ja siitä kuplat
Kuplii!
Hiukan vanha aihe mutta ah jälleen niin ajankohtainen, elikkäs nokasta päin katottuna ensimmäisen ja toisen suuttimen välinen kumiletku vuoti, jolloin lyhensin pikkuriikkisen, vuoto loppui mutta suutin putken juuressa löpö kupli?
Onko tiivisteen vaihto tarpeen elikkä pääseekö puristus paineet karkuun vai oliko jonkun sortin kiehumis ilmiö?
T:Jatsi
Onko tiivisteen vaihto tarpeen elikkä pääseekö puristus paineet karkuun vai oliko jonkun sortin kiehumis ilmiö?
T:Jatsi