230e pätkii ja temppuillee
230e pätkii ja temppuillee
eli yön ku auto on vaikka roikan nokassa nii starttuuttaa aika pitkään sit lähtee huonosti käyntiin pyörii tyhjäkäntiä normaalisti muuten paitsi pikkasen tupsaa välillä. Matka ajossa nykii ja putoo välillä kolmelle, kiihdyttäessä nykii ja ei jaksa kiihtyä molisee ku vanha lehmä. Tänään ajoin kotia auto sammu itekseen mut lähti heti käyntiin mut tyhjäkäynti pyöri 3500rpm sammutin ja uudestaan käyntiin nii pyöri normaalisti.
pyöriän,jakajan kopan ja tulpat katoin ja puhistin ei vaikutusta
mistä rupeis ekana vikoja kahtommaan
pyöriän,jakajan kopan ja tulpat katoin ja puhistin ei vaikutusta
mistä rupeis ekana vikoja kahtommaan
Nyt on tulpat johdot kansi pyöriä ja bensan suodatin vaihettu kylmänä pelaa hyvin mutta kun lämpenee nii alkaa nykimään ja kaasun ku laittaa pohjaan nii ei kiihdy kunnolla ja booaa välillä sit kiihtyy nii et meinaa niskat katketa sit välillä pitää startata pitkään et lähtee käyntiin ja tyhjäkäynti humpaa 1000-2500 välillä
Minkä ikäinen tuo on? Ihan ny äkkiseltään, jos sen ikäinen, niin lambda? Seokset käsittääkseni alkaa säätyä vasta ku on lämmennyt. Itellä aikoinaan oli toki mystinen ke-jet ilman lambdaa. Kaikki alipaineletkut toki syytä uusia, ei onneksi montaa euroa maksa. Eipä tuossa kovin kummoista vuotoa tarvi olla et on sekaisin.
Sytkän säätöhän on alipainekellolla, ymmärtääkseni kannessa olevan lämpöanturin kautta, sen letkut kannattaa erityisesti syynätä.
Ja ootko tarkastanut ke-jetin pahimman ongelmapaikan, sen kumikaukalon kunnon?
Sytkän säätöhän on alipainekellolla, ymmärtääkseni kannessa olevan lämpöanturin kautta, sen letkut kannattaa erityisesti syynätä.
Ja ootko tarkastanut ke-jetin pahimman ongelmapaikan, sen kumikaukalon kunnon?
Nyt on tulpat johdot kansi pyöriä ja bensan suodatin vaihettu kylmänä pelaa hyvin mutta kun lämpenee nii alkaa nykimään ja kaasun ku laittaa pohjaan nii ei kiihdy kunnolla ja booaa välillä sit kiihtyy nii et meinaa niskat katketa sit välillä pitää startata pitkään et lähtee käyntiin ja tyhjäkäynti humpaa 1000-2500 välillä
nyt nappasin lambaada anturin piuhat irti nii tuntus et pelaa normaalisti vaikka eikös se pitäs pelata huonommin??? starttipilotilla suhauttelin koko konehuoneen läpi eikä ollu vaikutusta ja ruiskun kaikkia liittimiä käytin irti nii joka liittimestä ääni muuttu johonki suuntaan et liekkö se lambda sit menny??
Periaatteessa jos lambda on irti, siellä on perusasetus minkä mukaan menee, eli periaattees sama kuin kone/lambda kylmä. Lämmetessään boksi alkaa säätää seoksia lambdan mukaan, ja jos lambda antaa arvot päin veetä niin seokset sitten mitä sattuu.
Ite en muistaakseni juuri starttipilotilla paljoa saaneeni aikaan jos vuoto oli niissä pienissä letkuissa, oliko se ny 3 vai 4mm letkua, muutama euro/metri ja metrillä saa lähes kaikki vaihdettu.
Toivottavasti syy niinkin selvä kuin lambda, siinä oli hyvät syyt et heitin ke-jetin helvettiin, hirveesti ihmeellistä pikku vikaa jonka paikallistaminen tolkutonta.
Ite en muistaakseni juuri starttipilotilla paljoa saaneeni aikaan jos vuoto oli niissä pienissä letkuissa, oliko se ny 3 vai 4mm letkua, muutama euro/metri ja metrillä saa lähes kaikki vaihdettu.
Toivottavasti syy niinkin selvä kuin lambda, siinä oli hyvät syyt et heitin ke-jetin helvettiin, hirveesti ihmeellistä pikku vikaa jonka paikallistaminen tolkutonta.