230E 87 automaatti nykii
mittasin kaikki antoi jotain lukuja kun läppää paineli samalla, puhdistinkin mutta ei vaikutusta!Pietu kirjoitti:moni liian korkee tyhjäkäynti on korjaantunu kun katsoo että kaasuläpän rungossa oleva kytkin ottaa kosketusta ja täten kykenee eculle lertomaan että tarvis tyhjäkäyntii.
Se on kolme johtonen.....tyhjäkäynti,osakaasu,täyskaasu.Semmosia komentoja antelee.
Yleismittari käteen ja tutkimaan,sen liitin löytyy pa-paineensäätimen vierestä,1 pytyn imutorven kyljessä kiinni.
joo aamulla käynnistin auton niin eipä taas meinannu ruveta ottamaan kierrosta heti jos painoi kaasua niin meinasi sammua! aikani siinä kaasuvivustoja vääntelin pellinalla kone käynnissä niin rupesi taas käymään
ja nyt toimii ihan hyvin PAITSI: tyhjäkäynti ja se nykiminen ilmaantuu taas mutta ei niin kovasti jos on pitkä mäki ja ajaa sataa niin alkaa nykimään..eli heti kun jkone joutuu rasitukselle vähän enemmän !!missähän p..... se vika on ? neuvvoja otetaan edelleen mielellään vastaan onkohan sitten suuttimet tasaraha?? paljonkahan tuon pitäisi viedä myös bensaa nyt hörppää yli kympin reilusti!
ja nyt toimii ihan hyvin PAITSI: tyhjäkäynti ja se nykiminen ilmaantuu taas mutta ei niin kovasti jos on pitkä mäki ja ajaa sataa niin alkaa nykimään..eli heti kun jkone joutuu rasitukselle vähän enemmän !!missähän p..... se vika on ? neuvvoja otetaan edelleen mielellään vastaan onkohan sitten suuttimet tasaraha?? paljonkahan tuon pitäisi viedä myös bensaa nyt hörppää yli kympin reilusti!
Toisin sanoen määränjakajan kyljessä se paine-ero säädin kiinni.Antaa kiihdytys rikastusta ja kylmä käynti rikastusta lisä polttoaineen suuttimen sulkeutumisen jälkeen.Kokeiles piuhaa irti jos on piuhat kiinni ja ei oo katkeillu jo valmiiks,pitäs lämpösenäkin laiskistua selvästi ajossa.
Mulla 1 ylimääränen .
Mulla 1 ylimääränen .
230TE vm.86 Koirankoppi