Nestettä katoaa ja röpöttää tyhjäkäynnillä
Nestettä katoaa ja röpöttää tyhjäkäynnillä
Nestettä katoaa puolisenlitraa 200km kohden.Kahtena päivänä oon peräkkäin ajanu tuon parisataa ja merkkivalo syttyy ja reilu puolilitranen lisätty molempina päivinä.Paineita ei tee normaalia tupsausta enempää,letkut ei vuoda ja syyläri on ehjä.Vesipumpun alapuoli on kostea mut suoranaista vuotoo en huomannu.Onko tuossa vesipumpun lähellä jotain muuta paikkaa mistä vois vuotaa???Ja öljyn sekaan ei mene eikä savuuta.Ja tyhjäkäynnillä röpöttää mut kierroksilla vetää kakssatkuksi tosi hyvin.Oisko suodatin tms...Auto on -93 200d
- klonksvaagen
Re: Nestettä katoaa ja röpöttää tyhjäkäynnillä
Vesipumppu, vuotaako "juorureiästä" Tuolla ainakin aiheesta.abody64 kirjoitti:Nestettä katoaa puolisenlitraa 200km kohden.Kahtena päivänä oon peräkkäin ajanu tuon parisataa ja merkkivalo syttyy ja reilu puolilitranen lisätty molempina päivinä.Paineita ei tee normaalia tupsausta enempää,letkut ei vuoda ja syyläri on ehjä.Vesipumpun alapuoli on kostea mut suoranaista vuotoo en huomannu.Onko tuossa vesipumpun lähellä jotain muuta paikkaa mistä vois vuotaa???Ja öljyn sekaan ei mene eikä savuuta.Ja tyhjäkäynnillä röpöttää mut kierroksilla vetää kakssatkuksi tosi hyvin.Oisko suodatin tms...Auto on -93 200d
Vesipumppuhan se vuoti.Mut tämä röpötys ihmetyttää tyhjäkäynnillä.Ja siihen lisättynä mun mielestä kova kulutus.Auto vetää ja kulkee 2sataseksi todella hyvin,varmasti on ruuvattu.Kulutusta en oo vielä senkummemmin laskenu.Valo alko palaan ja tankkasin 50e ja sillä ajo noin 350km.Tuntus että pitemmästi ois pitäny päästä??