m104 -94 bensa kutonen käy viidellä
m104 -94 bensa kutonen käy viidellä
Terve
Mulla ollut imusarja ja ruiskulinjat irti muun remontin tieltä
mutta kun laitoin hilut takaisin niin kävi ikäänkuin viidellä.
Vaihdoin remontin yhteydessä uudet o-renkaat ruiskuihin ja
imusarjaan myöskin uudet o-renkaat + muuta hilua
Lähinnä olis halu jotensakin testata mikä pytty mahdollisesti
pelistä pois.
Ruiskun liittimet mielestäni hyvin pohjassa ja paikallaan.
Näät sähköpuolen hommat kovasti hakusessa ja sähkövialta
vika jotenskin tuntuu.
Itse remontti oli öljynlauhdittimen o-renkaan vaihto jota varten
oli pois ruiskulinjat, imusarja, startti ja itse lauhdutin eli
ei mitään sellaista mikä tuohon käyntihäiriöön vaikuttaisi
paitti nuot ruiskut...sähköjohdotkin on taannoin vaihdettu
-kaani
Mulla ollut imusarja ja ruiskulinjat irti muun remontin tieltä
mutta kun laitoin hilut takaisin niin kävi ikäänkuin viidellä.
Vaihdoin remontin yhteydessä uudet o-renkaat ruiskuihin ja
imusarjaan myöskin uudet o-renkaat + muuta hilua
Lähinnä olis halu jotensakin testata mikä pytty mahdollisesti
pelistä pois.
Ruiskun liittimet mielestäni hyvin pohjassa ja paikallaan.
Näät sähköpuolen hommat kovasti hakusessa ja sähkövialta
vika jotenskin tuntuu.
Itse remontti oli öljynlauhdittimen o-renkaan vaihto jota varten
oli pois ruiskulinjat, imusarja, startti ja itse lauhdutin eli
ei mitään sellaista mikä tuohon käyntihäiriöön vaikuttaisi
paitti nuot ruiskut...sähköjohdotkin on taannoin vaihdettu
-kaani
Juu tuota olin tossa aikeisessa juuri tehdäkkin mutta pirun
paha testaus kun tuo muovikärsä pahasti perimmäisten
ruiskujen päällä...
Hienoinen kalkatus kuuluu koneen päältä ja toivottovasti se
johtuu kyseisestä ontuvasta käynnistä.
Akun vieressä pari alumiinistä releentapaista naksutellee tasaisin väliajoin,
mikä rele niin enpä tiedä mikä lie mutta kaippa se kuuluu asiaan?
-Kaani
paha testaus kun tuo muovikärsä pahasti perimmäisten
ruiskujen päällä...
Hienoinen kalkatus kuuluu koneen päältä ja toivottovasti se
johtuu kyseisestä ontuvasta käynnistä.
Akun vieressä pari alumiinistä releentapaista naksutellee tasaisin väliajoin,
mikä rele niin enpä tiedä mikä lie mutta kaippa se kuuluu asiaan?
-Kaani
Minkälaista häikkää sulla siinä oli? Noille suuttimillehan (ja puolille) pitäisi tulla jännite YJ-releen ohi 6-sulakkeen kautta.Sergey kirjoitti:se on YJ-rele (ylijännitesuoja(?)). vika voi olla myös siinä! Omassa 320 käyntihäiriöt poistui vasta uuden ostamalla. Ensin tinasin vanhan muttei auttanut.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Eis se YJ-rele oo siellä akun takana...
nämät komponentit mitä tarkoitan on siinä
akun edessä, sellaisia pöntön mallisia ja
kaks rinnakkain
-Kaani
ps. ne kaks haistinta mitkä ovat siinä muovikärsän
kyljessä, mitä he ovat nimeltään?
Niiden pois nyppääminen muutti lievästi käyntiääntä
eli vika ei ilmeisesti niissä
nämät komponentit mitä tarkoitan on siinä
akun edessä, sellaisia pöntön mallisia ja
kaks rinnakkain
-Kaani
ps. ne kaks haistinta mitkä ovat siinä muovikärsän
kyljessä, mitä he ovat nimeltään?
Niiden pois nyppääminen muutti lievästi käyntiääntä
eli vika ei ilmeisesti niissä
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kiitos
Sellainen huomio juuri äsken että se sähköinen kaksinapainen nasta
mikä menee imusarjan alle niin sen pois ottaminen ei vaikuta
käyntiääneen...mikähän sen tarkoitus mahtanee olla?
Ja muutenkin jotenkin tuntui että kun käynnisten Mesen aamusta
niin jonkun aikaa kone kävi hyvin mutta kun lämmöt alkoi nousta
niin tuo tyhjäkäynti alkoi heijaamaan 600-700 välillä eli kaippa
siellä kaikki pytyt pelissä on...
joteskin sähköhäiriöltä tuntuu
-Kaani
Sellainen huomio juuri äsken että se sähköinen kaksinapainen nasta
mikä menee imusarjan alle niin sen pois ottaminen ei vaikuta
käyntiääneen...mikähän sen tarkoitus mahtanee olla?
Ja muutenkin jotenkin tuntui että kun käynnisten Mesen aamusta
niin jonkun aikaa kone kävi hyvin mutta kun lämmöt alkoi nousta
niin tuo tyhjäkäynti alkoi heijaamaan 600-700 välillä eli kaippa
siellä kaikki pytyt pelissä on...
joteskin sähköhäiriöltä tuntuu
-Kaani
Imusarjan alle ... meneekö se siihen palikkaan joka on sen "kärsän"kaani kirjoitti:Sellainen huomio juuri äsken että se sähköinen kaksinapainen nasta
mikä menee imusarjan alle niin sen pois ottaminen ei vaikuta
käyntiääneen...mikähän sen tarkoitus mahtanee olla?

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Juu sitä varmaankin tarkoitin ....
numerolla 000 140 04 31
(varmaankin nimeltään "Resonance Valve - on Intake Manifold")
Piru kun ei osaa mitään kuviakaan laittaa...
-Kaani
Oli jo pieni kutku että olis vika tossa mutta eipä kait sitten
(vai kuis sen ottais, ei mikään kovin edukas komponentti ollenkaan)
numerolla 000 140 04 31
(varmaankin nimeltään "Resonance Valve - on Intake Manifold")
Piru kun ei osaa mitään kuviakaan laittaa...
-Kaani
Oli jo pieni kutku että olis vika tossa mutta eipä kait sitten
(vai kuis sen ottais, ei mikään kovin edukas komponentti ollenkaan)
Do diin,
eilen tuli purettua uusiks ruiskulinjat ja
imusarja ja tarkastettua olisiko imusarjan o-renkaat olleet
kuiteskin huonosti paikallaan mutta eipä ollut…
kaasuläpän kyljessä olevassa mutkaletkussa oli snadi halkeama
jota en ollut huomannut
Muutaman muun letkun vaihdoin kyllä uuteen
mutta juuripa tätä sitten en, oli sillain ilkeesti alapuolelta
halki vaikka muuten kimmoisa olikin
Mutta nyt käy ja kukkuu niin kuin pitääkin ja
öljyvuotokin on selätetty
-Kaani
eilen tuli purettua uusiks ruiskulinjat ja
imusarja ja tarkastettua olisiko imusarjan o-renkaat olleet
kuiteskin huonosti paikallaan mutta eipä ollut…
kaasuläpän kyljessä olevassa mutkaletkussa oli snadi halkeama
jota en ollut huomannut
Muutaman muun letkun vaihdoin kyllä uuteen
mutta juuripa tätä sitten en, oli sillain ilkeesti alapuolelta
halki vaikka muuten kimmoisa olikin
Mutta nyt käy ja kukkuu niin kuin pitääkin ja
öljyvuotokin on selätetty
-Kaani
Check. Se mokkula kuulostaa bensahuurujen talteenoton venttiililtä. Tankista höyrystyneet bensat jemmataan lokarin sisällä olevaan aktiivihiilikanisteriin, josta ne sitten imaistaan tuon venttiilin kautta poltettavaksi.kaani kirjoitti:Alipaineletku, se mikä päätyy mustaan mokkulaan
kuskinpuolen etuloksussa...mikä lie
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Eipä tää sit ollukkaan niin helppo keissi...
eipä vaan käy kunnolla...
Alipainevuotoa ei pitäis olla, ainakaan
pullo starttipilottia ei sitä ilmi tuonut
Hiukan tyhjäkäynti heijaa ja ajossa ei vastaa kaasuun
kunnolla mutta paikallaan ollessaan kyllä kone kiertää hyvin.
Nyt pisti korvaan selkeä suhina bensapumpun kohdalta...
se sen oletan olevan, siinä tankin ja perämurikan välissä
alumiininen snadi pönttö jossa sininen raita.
Lähinnä ajatus jos tuo suhina ei asiaan kuulu niin oliskohan
sopan saannissa puutetta
-kaani
eipä vaan käy kunnolla...
Alipainevuotoa ei pitäis olla, ainakaan
pullo starttipilottia ei sitä ilmi tuonut

Hiukan tyhjäkäynti heijaa ja ajossa ei vastaa kaasuun
kunnolla mutta paikallaan ollessaan kyllä kone kiertää hyvin.
Nyt pisti korvaan selkeä suhina bensapumpun kohdalta...
se sen oletan olevan, siinä tankin ja perämurikan välissä
alumiininen snadi pönttö jossa sininen raita.
Lähinnä ajatus jos tuo suhina ei asiaan kuulu niin oliskohan
sopan saannissa puutetta
-kaani