400E käyntihäiriö
400E käyntihäiriö
elikkäs tuli hommattua käyntihäiriöinen 400 vm93
kahet sylinterit mykkänä kummaltakin puolelta edestä ei vaikutusta vaikka tulpan johdot ottaa käydessä irti..
tutkittu
-puristuset 13,5bar
-suuttimet nostin irtaalleen kaikki ruiskuttaa.
-kipinä tulee
-johtosarjan joku kötöstelly tehä joskus
-venttiili kopat käytin pois ei mitään erikoista
ei oikein muilta juttua löytyny ku lueskelin
kahet sylinterit mykkänä kummaltakin puolelta edestä ei vaikutusta vaikka tulpan johdot ottaa käydessä irti..
tutkittu
-puristuset 13,5bar
-suuttimet nostin irtaalleen kaikki ruiskuttaa.
-kipinä tulee
-johtosarjan joku kötöstelly tehä joskus
-venttiili kopat käytin pois ei mitään erikoista
ei oikein muilta juttua löytyny ku lueskelin
Meleko mielenkiintoinen oire, jos bensaa, kipinää ja puristusta tulee, mutta ei käy
Äkkiä sanoisin että sitä kipinää vaan ei tule kuitenkaan niihin kahteen sylinteriin...tai ne kipunat ei ole oikeassa kohdassa. Virranjakajat ok? Ne saa vaihtaa vuosittain muutenkin, kun ottavat itseensä meleko herkästi.
Ja jos johtoja sepitty omatoimisesti, eikä näytä ihan onnistuneelta, niin ehkä niistä lähtisin ensimmäisenä! Suurin osa tämän ikäluokan V8 mersuista oireilee niiden hemmetin luonnossa hajoavien eko-johtojen takia, ja paljon on vaihdettu turhia kalliita osia piuhojen takia Ja sitten se sytkäboxi....
Äkkiä sanoisin että sitä kipinää vaan ei tule kuitenkaan niihin kahteen sylinteriin...tai ne kipunat ei ole oikeassa kohdassa. Virranjakajat ok? Ne saa vaihtaa vuosittain muutenkin, kun ottavat itseensä meleko herkästi.
Ja jos johtoja sepitty omatoimisesti, eikä näytä ihan onnistuneelta, niin ehkä niistä lähtisin ensimmäisenä! Suurin osa tämän ikäluokan V8 mersuista oireilee niiden hemmetin luonnossa hajoavien eko-johtojen takia, ja paljon on vaihdettu turhia kalliita osia piuhojen takia Ja sitten se sytkäboxi....
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
niin on
neljä pyttyä pimeenä.. komeen kipinän se kyllä antaa irto tulpalla..
sytyn ajoitusta minäkin epäilen..
jakajan kannet edellinen omista vaihtanu
tuota syttytyksen piirikaaviota kahtelin niin on kampiakselin ja nokan anturit mitäs ne mittailee/ajottaa ku on tavalliset jakajat
pittää huomenna kokeilla näyttääkö tuo autocomin testeri mittään.
tämä on tämmöstä höpöttelyä ku autoista en mittää ymmärrä...
kiitosta avuista kumminkii
sytyn ajoitusta minäkin epäilen..
jakajan kannet edellinen omista vaihtanu
tuota syttytyksen piirikaaviota kahtelin niin on kampiakselin ja nokan anturit mitäs ne mittailee/ajottaa ku on tavalliset jakajat
pittää huomenna kokeilla näyttääkö tuo autocomin testeri mittään.
tämä on tämmöstä höpöttelyä ku autoista en mittää ymmärrä...
kiitosta avuista kumminkii
edetty pikkusen
nyt sain pyörimään kaikilla oli tulpan johdot ristissä.
huonosti pelaa kiihdyttäessä nykii eikä siellä kyllä oo tehojakaan kun 300 dieselin verran
jakajankannet oli kuin uudet
johtosarjaa mittailin kytkentä kaavion mukaan niin oli sen verran väärin kytketty että toisen nokan ajotussolenoidin johto meni siihen kaksnapaseen lämpöanturiin ja lämpö anturin johto ajoitussolenoidille.. muutin mutta ei vaikutusta asiaan..
sitten se nelinapanen lämpöanturi vuotaa nestettä sieltä pinnien juuresta ei minusta pitäs olla etes mahdollista ku eikös se anturi osa oo messinkinen umpi möykky ja käy pistokekkiin neljään eri asentoon..
saako vikakoodeja nollattua sain luettua ne sillä vilkku systeemillä näytti joka paikkaan vikoja
huomenna purkaa imusatsi pois ja tutkia se kaasuläppä kotelo
huonosti pelaa kiihdyttäessä nykii eikä siellä kyllä oo tehojakaan kun 300 dieselin verran
jakajankannet oli kuin uudet
johtosarjaa mittailin kytkentä kaavion mukaan niin oli sen verran väärin kytketty että toisen nokan ajotussolenoidin johto meni siihen kaksnapaseen lämpöanturiin ja lämpö anturin johto ajoitussolenoidille.. muutin mutta ei vaikutusta asiaan..
sitten se nelinapanen lämpöanturi vuotaa nestettä sieltä pinnien juuresta ei minusta pitäs olla etes mahdollista ku eikös se anturi osa oo messinkinen umpi möykky ja käy pistokekkiin neljään eri asentoon..
saako vikakoodeja nollattua sain luettua ne sillä vilkku systeemillä näytti joka paikkaan vikoja
huomenna purkaa imusatsi pois ja tutkia se kaasuläppä kotelo
400E käyntihäiriö
uus johto sarja paikallaan. tyhjä käynti parani pyörii tasasesti.. edelleen kaasulla rupeaa röpöttämään ihan ku ei sais ainetta tarpeeks..
kaasuläppä kotelon avasin kaasuläppää kun kääntää niin ei liiku muutaku läppä onko siellä toisessa päässä kaasuläpän asento anturi kuulusko sen liikkua mukana???
kaasuläppä kotelon avasin kaasuläppää kun kääntää niin ei liiku muutaku läppä onko siellä toisessa päässä kaasuläpän asento anturi kuulusko sen liikkua mukana???
Itellä käyntihäiriöinen E420 vm.94
Tämä yksilö kävi koodien luvussa ja viaksi paljastui tyyppivika kaasuläppä/sen huonot johdotukset, eikä korjaantunu vaikka johdotin sen uusiks tai sitten on menny joku niistä 11piuhasta sekasin tinauksessa
Luetuta jollain STARin omistajalla viat, sillä vilkkuvalolla ei saa tarkkoja vikatietoja.
Luetuta jollain STARin omistajalla viat, sillä vilkkuvalolla ei saa tarkkoja vikatietoja.
400E käyntihäiriö
itellä oli piuhat ihme kyllä kunnossa.. voiku ois stari jollain täällä päin...
mutta se kaasuläpän toiminta vielä mietityttää??
mutta se kaasuläpän toiminta vielä mietityttää??
e400
purin kaasuläppä kotelon akselin päästä anturin eipä siellä mitään erikoista näkyny kaippa sen ei kuulu liikkua mukana rautakiekon missä se vipu joka nojaa siihen stoppariin
no huomenna laitan kasaan ja kokeilen..
imusarjaan menevät kummallekkiin puolelle 10mm reijällä olevat putket toisen vaihdoin jo aikasemmin ku oli murtunu ja ei pelannu tyhjäkäyntikään..
toisessakiin oli murtuma juuressa ja sytkäpoksille menevä letku oli kovettunu
se varmaan kyllä katkes imusarjaa nostaessa.. vaihtelen nuo putket
nostajien putkiin onko o renkaitten kokoa tiedossa vai pitääkö nyt suosiolla laittaa ne mersun kalliit vihreet renkut
no huomenna laitan kasaan ja kokeilen..
imusarjaan menevät kummallekkiin puolelle 10mm reijällä olevat putket toisen vaihdoin jo aikasemmin ku oli murtunu ja ei pelannu tyhjäkäyntikään..
toisessakiin oli murtuma juuressa ja sytkäpoksille menevä letku oli kovettunu
se varmaan kyllä katkes imusarjaa nostaessa.. vaihtelen nuo putket
nostajien putkiin onko o renkaitten kokoa tiedossa vai pitääkö nyt suosiolla laittaa ne mersun kalliit vihreet renkut
400E käyntihäiriö
Merssu liikkeestä uudet o-renkaat hommasin ne on vaihdettu.
imusarjan laittelin paikalleen ja murtuneita letkuja vaihtelin.
käyntihäiriö jatkuu ja sen verran sain pahemmaks että tyhjäkäynti on yli tonnin sytkäboksilta ottaan alipaine letkun poikkeen niin tyhjäkäynti tippuu.. letkunpää tulpassa..
varmaan ruettava kahtelemmaan jostain kannet,pyöriät,tulpanjohot.
pitääkö olla hienot kalliit bossilaiset vai kelpaako tuolle halvin mikä löytyy
imusarjan laittelin paikalleen ja murtuneita letkuja vaihtelin.
käyntihäiriö jatkuu ja sen verran sain pahemmaks että tyhjäkäynti on yli tonnin sytkäboksilta ottaan alipaine letkun poikkeen niin tyhjäkäynti tippuu.. letkunpää tulpassa..
varmaan ruettava kahtelemmaan jostain kannet,pyöriät,tulpanjohot.
pitääkö olla hienot kalliit bossilaiset vai kelpaako tuolle halvin mikä löytyy
Kyllä se valitettavasti taitaa olla näiden kans et pitää olla laadukasta, varsinki syttyosat, ku tuntuu et nämä vanhemmat syö nuita ku näkkäriä jos halpisosaa laittaa...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91