Moi
Tuli ostettua 260E mese ja heti meni herne nenään.
Eli autossa on EZL ja EZL ECE säätimet, missähän asennossa ne pitää
olla jos ajan 95E bensalla.
Entä kumpi on helpompi vaihtaa kansi vai koko moottori.
Sytytysennakon säätimet
Ensinnäkin suosittelen ajamaan 98:lla,isot pojat on sanoneet että kuluttaakin vähemmän,ja toimivuskin parempaa.
Siis tarkoitatko tuolla ezl ece säädöllä mitä?sitä akun takana olevaa sinetöityä? rasiaa?Siihen ei kai kannata pahemmin koskea
Sulakeboksin edessä olavasta ezl syttysäätökiekosta "s" tarkoittaa kai 95e bentsiiniä,ja se "n" jotain 92:sta litkua.
Eli 98:lla ajaessa kiekko saa olla kohdassa...öö..niinpä.En ole minäkään saanut vastausta.Ja lisäksi katti versiossa on eri asteikot kuin ilman kattia olevissa autoissa
Tiedäppä noista nyt sitten...Ainakaan kohdassa S pitämällä ei tule vahinkoa.
Siis tarkoitatko tuolla ezl ece säädöllä mitä?sitä akun takana olevaa sinetöityä? rasiaa?Siihen ei kai kannata pahemmin koskea

Eli 98:lla ajaessa kiekko saa olla kohdassa...öö..niinpä.En ole minäkään saanut vastausta.Ja lisäksi katti versiossa on eri asteikot kuin ilman kattia olevissa autoissa

- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Jos on siitä "S" tai "N" kiekosta kyse
aina "S" -asennossa 
Se akun takana oleva on sinetöity just sen takia ettei käänneltäisi



Se akun takana oleva on sinetöity just sen takia ettei käänneltäisi


They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Se akun takana oleva ei ollut sinetöity ja kerkesin jo kääntää sitä
enkä muista missä asennossa se oli.
Autossa on myös se tyypillinen vika, eli nokasta pala pois ja kannentiiviste
vuotaa. Olisi tiedossa uusi moottori ja ajattelin vaihtaa sen koska tulisi
halvemmaksi kuin kansiremppa. Jos jollakulla on käyttöä vanhalle koneelle
niin voisin myydä sen jossain vaiheessa edullisesti.
Koneella ajettu n. 350 tkm.
enkä muista missä asennossa se oli.
Autossa on myös se tyypillinen vika, eli nokasta pala pois ja kannentiiviste
vuotaa. Olisi tiedossa uusi moottori ja ajattelin vaihtaa sen koska tulisi
halvemmaksi kuin kansiremppa. Jos jollakulla on käyttöä vanhalle koneelle
niin voisin myydä sen jossain vaiheessa edullisesti.
Koneella ajettu n. 350 tkm.