OM605 20V syötön säätö

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
JAK1
Viestit: 19
Liittynyt: 04.2.2012 14:44
Paikkakunta: Kajaani

OM605 20V syötön säätö

Viesti Kirjoittaja JAK1 »

Onko kellään tietoa miten säädetään syöttöä kun tuossa on nykimisenestolaite pumpun takana? Auto -95 250D 20V.
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

eikö tuo mene ihan samoin kuin ilmankin
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
JAK1
Viestit: 19
Liittynyt: 04.2.2012 14:44
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja JAK1 »

Joo sain jo säädettyä. On täysin erilainen kuin ilman nykimisenestoa.
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

kerrotko muillekin, niin viisastutaan kaikki yhdessä
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
JAK1
Viestit: 19
Liittynyt: 04.2.2012 14:44
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja JAK1 »

Eli nykimisenestokotelon alla on pyöreä "mutteri" jonka sisässä on pieni kuusiokolopultti. Sitä pyöritin pari kierrosta auki päin. Olisi kyllä pitänyt kuva ottaa :D
Juukes
aktiivimeseläinen
Viestit: 1068
Liittynyt: 05.11.2010 10:06
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Juukes »

Eikö syöttöä ruuvatessa pidä muitakin ruuveja säätää? Tällainen mielikuva on jäänyt
Entisiä:

190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet

Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi

Harrasteet:

Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
JAK1
Viestit: 19
Liittynyt: 04.2.2012 14:44
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja JAK1 »

Saman verran pyöritin tyhjäkäyntiruuvia
Lestrange
Tunnollinen
Viestit: 449
Liittynyt: 17.2.2011 16:22

Viesti Kirjoittaja Lestrange »

Onkos sulla minkäänlaisia kuvia tuosta projektista?

Mahtuiko ruuvailemaan ilman imusarjan irroitusta tms?
Entiset:
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
Juukes
aktiivimeseläinen
Viestit: 1068
Liittynyt: 05.11.2010 10:06
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Juukes »

JAK1 kirjoitti:Saman verran pyöritin tyhjäkäyntiruuvia
Oukei :wink:
Entisiä:

190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet

Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi

Harrasteet:

Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
JAK1
Viestit: 19
Liittynyt: 04.2.2012 14:44
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja JAK1 »

Olisiko kellään vinkkiä kun säädön jälkeen kierrokset tippuu liian hitaasti tyhjäkäynnille?
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7198
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Kaasuvipu jäi kantamaan?

Jos ei kanna niin pumpusta takakansi auki ja toiseksi alimmaista ruuvia ihan pikkasen aukipäin.

ps. nykimisenesto solenoidin alle kannattaa tehdä 1mm-1.5mm korokerengas niin se syötön lisäys vaikuttaakin jotain.
JAK1
Viestit: 19
Liittynyt: 04.2.2012 14:44
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja JAK1 »

Kaasuvipu jäi kantamaan mutta sen huomasin heti säädön jälkeen. En laittanut mitään koroketta solenoidin alle ja hyvin tuli vetoja. Otin kyllä pois käytöstä koko solenoidin. Mitähän tuo toiseksi alin ruuvi säätää?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”