![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Kuva](http://www.mese.fi/forum/userpix/9029_36868_1.jpg)
![Kuva](http://www.mese.fi/forum/userpix/9029_Hihnankiristin_1.jpg)
Se "kumijousi" voi väsyä / murtua / irrota vulkanoinneista. Laakeri voipi mennä => ääntää / hihna kulkee vinossa. Nämä lienevät kuitenkin suht harvinaisia.H.Salminen kirjoitti:Ei luista muuta kuin sillon jos vettä pääsee hihnalle. Mitä muita rikkoutuvia osia tuossa kiristimessä on kuin tuo kiristintanko?
Tainnut pysyä niiden pumpun jalassa olevien pulttien avulla paikallaan? Jos niitä ei löysää niin tuo tuppaa katkeamaan. Löysää siis pultit ennenkuin alat kiristämään hihnaa osan vaihdon jälkeen.H.Salminen kirjoitti:Nyt kyllä näyttää siltä että kyseinen osa on jäänyt matkan varrelle.
Mitenhän hihna on saatu kiristettyä ilman tuota kiristintankoa??
Mulla tenavassa semmoinen "jälkiasennettu" diavia joka kaiketi tehty heti uutena veholla verotus syistä. Muistaakseni epc tuntee että ilmastoitu malli... Siinä on se iskari ainaskin. Tais olla iskari aikalailla moottorin keskilinjalla. Ei sitä voi olla huomaamatta jos se on. Pitää katella jos löytyis kuvaa.H.Salminen kirjoitti:Ilmastointi löytyy, mutta jälkiasennettu. Eli tuskin on iskaria laitettu. Mihin väliin iskari tulis jos sellainen olis?
Tommonen se on diavian mallissa. -88 muovikylkinen 201.024.H.Salminen kirjoitti:Itelläkin on diavian kylmästointi ja näyttää aika vahvasti maahantuojan tekosilta, muttaku auto on tuotu italiasta niin eipä sitä tiedä mitä spagettipoika on päättänyt iskarin tarpeellisuudesta. Eli iskari pitäis olla koneen etupäädyssä jos on, eipä tuossa ainakaan näkyis olevan. Kiristinkin on sitten varmaan erilainen eri malleissa, sen kun sais tietoon että mihin iskarin päät kiinnittyy niin tietäis onko sitä ollu alunperinkään.
Sanoiko joku että se lipsahtaa helposti paikaltaanH.Salminen kirjoitti:Mihinkä päin se muovinen osoitin pitää osoittaa tuossa kiristimessä?? Pääs mystisesti hyppäämään ekana pois paikoiltaan ku purin kiristimen pois