Kumiletkuja ei ole irti ja kipinää tulee tulpanpäästä.
Olisko kampiakselinimpulssianturi?
nää sähköhommat on minulle vähän niinkuin hepreaa, eli mitataanko impulssi anturin oomit miten? olisiko näin? mittarin toinenpää aturin toiseenliitäntäpintaan ja toinen taas toiseen ja tällöin mittarissapitäisi näkyä KO oomi lukema olettaen että mittarin "asetukset on ruuvattu oikeaan kohtaan. silla näin mitattuna nokka-akselin anturi antaa likeman 1000 ohmia ja marteillin sivuilla KO anturi ilmoitetaan 1200 ohmiseksi.
Tosin eikös tuon nokka-akselin anturin pitäisi vaikuttaa vain esim kiihdytystilanteessa, säätäen ennakkoa?
niin ja misä se kampiakselin anturi sijaitsee (varmaankin jossain lähellä kampiakselia
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
)