om603 lohkon ihmettelyä

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

om603 lohkon ihmettelyä

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Elikkäs purettiin tuo minun varaosa auton vapari kone ja siinä oli kuitenkin männille öljyruutat vaikka vapari onkin :D turbolle öljyn meno tai paluu paikkoja ei ole jotenka konetta ei todennäköisesti ole vaihdettu. Oisko kellään vertailu kuvaa vaparin ja turbon kankien väliltä että näkis onko nekin vahvemmat? :)
C250TDT -98
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7180
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Vaparin kangessa menee öljykanava männätapille joka on 26mm paksu.
turbossa ei ole öljykanavaa ja männäntappi on 28mm.
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Joo kyllä siinä se öljykanava oli..mutta mitenköhän siinä sitten nuo öljyruutat on? :roll:
C250TDT -98
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

eikös nuita ö-ruuttia oo joskus vapareissakin mutta harvinaista herkkua.. ja vielä kutos kone :? 200reetä ainaski löytyy semmosia.

oliko kone minkä ikäsestä autosta? ja kenties lohkon numerosarja kiinnostais :wink: ei muutakun ettimään turbon veivejä ja mäntiä jne niin saat kovan st-lohkon :wink:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Noh, eipä tarvi orsiin ettiä turbon veivejä ja mäntiä ku sillähän on jo ajoauto alkuper. TDT.... :wink: Pikkusen risteytystä nii hyvä tulee... :kuski:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

moottorin numero oli jotain 603.011 18?
Kuva
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
veskola
V-klasse-spesialisti
Viestit: 1589
Liittynyt: 30.9.2005 10:45
Paikkakunta: Turun tienoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Ei muuta kun järkevät kanget sinne ja männät jos ei ole jo järkevät, ja sitten turbo kylkeen ja 500+ hp pihalle :twisted:

Onneksi olkoon !
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Noh :D farkusta jo löytyyki alkuperänen turbokone joten ei ole tarvista. Mutta lohko ja koneen sisuskalut muutenki myytävänä! :D ostakkee pois.Tuossa muuten oli turbomallin öljynsuodatin jalka kans.
C250TDT -98
Avatar
veskola
V-klasse-spesialisti
Viestit: 1589
Liittynyt: 30.9.2005 10:45
Paikkakunta: Turun tienoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Onko siinä vaparin vai turbon männät :shock:

Alkaa kuulostaa ihan aidolta turbokoneelta minkä vaihdoit aitoon turbokoneeseen :shock:
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Mika.T :n kuvauksen mukaan vaparin kanget ja männät ois. Ja tuo varaosa koslakin pitäs olla vapari ihan alunpitäen. :roll: Mutta jos jollain ois tarvista tolle lohkolle niin saapi hakkee pois tilaa viemästä. Pytyt näytti kaikki ihan kuin uusilta :wink:
C250TDT -98
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Ala itte tekeen tosta lohkosta... Ei tuota kannata hävittää jos meinaat viel pikkusen lisää voimaa haluta... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
W124Demec
Viestit: 173
Liittynyt: 15.11.2011 0:40
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja W124Demec »

ihan näin poistopikki kysymyksenä ku oot ottanu varkusta kattokaiteet niin onko sielä alla jotku liuútettavat lätkät valmiina vai miten oot tukkinu reiät ku pitäs omasta repästä pois ne?
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Jatketaampa tähän ku tällä hetkellä markilla on kolme kuusnollakolmosta irrallaan. Kahdessa nuista on lohkon kyljessä A B kirjainten kohdalla aata kohden muistaakseni, yhdessä beetä kohden nuoli. Mikäköhän tuon A:n ja B:n ero on ? Toisessa lohkossa missä on A niin on öljyruutat... Numerot on kyllä erit
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
JuhoL
Infected Amis
Viestit: 1056
Liittynyt: 25.10.2006 18:49
Paikkakunta: Petäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Turpokone on ainakin aina A. Kapiakantisesta en sano mittään mutta moniventtiilissä vapari on B vaik sielä onki oljyruutat. En tiijä sanua mikä on pohojimmiltaan nuijen kirjainten ero... :?
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Perhana täytyyköhän se käyttää öljypohja irti että saapi tietoon mitä eroa nuilla on :lol: No eipä sillä väliksi, vähäpäästöinen kun on...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”