Piiiiitkä vieteri

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
juhmat
Viestit: 205
Liittynyt: 09.11.2006 10:21
Paikkakunta: KOTKA

Piiiiitkä vieteri

Viesti Kirjoittaja juhmat »

Pakkaseen hyytymisen jälkeen on tuullut tämmönen ilmiö, että seisottuaan pidempään tarvitaan tosi pitkä startti. Yleensä ei oma akku siihen riitä, ei enää edes tällaisella suojasäällä. Tuntuu, että tlanne pahenee vain koko ajan. Nyt riittää jo neljän tunnin seisomisnen siihen, että käyntiin lähtö on kiikun kaakun.

Perjantaina en saanut käyntiin lainkaan, vaikka kahteen kertaan yritettiin. Ei myöskäään lauantaina, eikä sunnuntaina. Maanantai iltana sitten sisukkaan yriitämisen jälkeen hörähti käyntiin ja kun kävi niin ei mitään ongelmaa. Ajossa ei mitään. Veto tallella. Ilmavuotoa nähtävästi jossain tai siirtopumppu tuensä päässä. Hyvä ehdotusia vai pitääkö pistää paaliin??

Strategiset mitat: 300d 91 430 000...
Question is not about who is right but who is left.

MB W210 E280

ex MB 300D Automatic -91
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Katteleppa ne läpinäkyvät letkut mitkä menee siinä suodattimen lähettyvillä meneekö niissä ilmaa startatessa. Onko sulla auto parkissa "keula taivasta kohti"?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
juhmat
Viestit: 205
Liittynyt: 09.11.2006 10:21
Paikkakunta: KOTKA

Viesti Kirjoittaja juhmat »

Keula on penkan suojassa. Tänä aamuna sain laakista käyntiin niin, että poltin webastoa about puoli tuntia. Sitten sisältä virilii akku toisen rinnalle, tuplahehkutus ja tulille. Startti vähän pidempi kuin normaalisti. Vitosen heku on pimeenä, sekin vähän haittaa, mutta ei pitäisi tuollaista totaali kieltäymystä aiheuttaa, kuin mitä oli viikon loppuna.

Puhuiskohan tuo tänäaamuinen startti siirtopumpun puolesta. Kun pyörittää riittävän nopeesti, niin paine riittää :?
Question is not about who is right but who is left.

MB W210 E280

ex MB 300D Automatic -91
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Entäs suutimet :?: :?:

Mulla teki piitkää starttia..kunnes hotari korjas suuttimet..pikkisen "kusivat" ja tais yks olla aika loppu muutenki, no se 1 vaihtu runkoineen ku se ei auennu millään...ei vaikka ou seiso "ruustukin" päällä ja pöydät siirty paikaltaan :shock:
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Avatar
juhmat
Viestit: 205
Liittynyt: 09.11.2006 10:21
Paikkakunta: KOTKA

Viesti Kirjoittaja juhmat »

Tämän päivän diagnoosi.Mittasin hehkut uudelleen. Kolme hehkua pimeenä. Yksi olikin jo tiedossa. Kaikki viime talvena vaihdettuja nimettömiä. Aika tasalaatuista tavaraa. Noiden vaihto vois ainakin vähän jelpata...
Question is not about who is right but who is left.

MB W210 E280

ex MB 300D Automatic -91
Avatar
juhmat
Viestit: 205
Liittynyt: 09.11.2006 10:21
Paikkakunta: KOTKA

Viesti Kirjoittaja juhmat »

Viiikonloppuna vaihdettiin kaikki hehkut. Taisi lopulta olla enää kaksi kunnollista. Nyt kun on kaikki tulet uunissa, lähtee kuten ennenkin. Kait noilla tulpilla tarkoituksensa on. :wink:

Kanaattaa välttää noita nimettömiä, mustassa rasiassa olevia tulppia....
Question is not about who is right but who is left.

MB W210 E280

ex MB 300D Automatic -91
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”