Pakkaseen hyytymisen jälkeen on tuullut tämmönen ilmiö, että seisottuaan pidempään tarvitaan tosi pitkä startti. Yleensä ei oma akku siihen riitä, ei enää edes tällaisella suojasäällä. Tuntuu, että tlanne pahenee vain koko ajan. Nyt riittää jo neljän tunnin seisomisnen siihen, että käyntiin lähtö on kiikun kaakun.
Perjantaina en saanut käyntiin lainkaan, vaikka kahteen kertaan yritettiin. Ei myöskäään lauantaina, eikä sunnuntaina. Maanantai iltana sitten sisukkaan yriitämisen jälkeen hörähti käyntiin ja kun kävi niin ei mitään ongelmaa. Ajossa ei mitään. Veto tallella. Ilmavuotoa nähtävästi jossain tai siirtopumppu tuensä päässä. Hyvä ehdotusia vai pitääkö pistää paaliin??
Strategiset mitat: 300d 91 430 000...
Piiiiitkä vieteri
Piiiiitkä vieteri
Question is not about who is right but who is left.
MB W210 E280
ex MB 300D Automatic -91
MB W210 E280
ex MB 300D Automatic -91
Katteleppa ne läpinäkyvät letkut mitkä menee siinä suodattimen lähettyvillä meneekö niissä ilmaa startatessa. Onko sulla auto parkissa "keula taivasta kohti"?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Keula on penkan suojassa. Tänä aamuna sain laakista käyntiin niin, että poltin webastoa about puoli tuntia. Sitten sisältä virilii akku toisen rinnalle, tuplahehkutus ja tulille. Startti vähän pidempi kuin normaalisti. Vitosen heku on pimeenä, sekin vähän haittaa, mutta ei pitäisi tuollaista totaali kieltäymystä aiheuttaa, kuin mitä oli viikon loppuna.
Puhuiskohan tuo tänäaamuinen startti siirtopumpun puolesta. Kun pyörittää riittävän nopeesti, niin paine riittää
Puhuiskohan tuo tänäaamuinen startti siirtopumpun puolesta. Kun pyörittää riittävän nopeesti, niin paine riittää

Question is not about who is right but who is left.
MB W210 E280
ex MB 300D Automatic -91
MB W210 E280
ex MB 300D Automatic -91
Entäs suutimet
Mulla teki piitkää starttia..kunnes hotari korjas suuttimet..pikkisen "kusivat" ja tais yks olla aika loppu muutenki, no se 1 vaihtu runkoineen ku se ei auennu millään...ei vaikka ou seiso "ruustukin" päällä ja pöydät siirty paikaltaan


Mulla teki piitkää starttia..kunnes hotari korjas suuttimet..pikkisen "kusivat" ja tais yks olla aika loppu muutenki, no se 1 vaihtu runkoineen ku se ei auennu millään...ei vaikka ou seiso "ruustukin" päällä ja pöydät siirty paikaltaan

® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Tämän päivän diagnoosi.Mittasin hehkut uudelleen. Kolme hehkua pimeenä. Yksi olikin jo tiedossa. Kaikki viime talvena vaihdettuja nimettömiä. Aika tasalaatuista tavaraa. Noiden vaihto vois ainakin vähän jelpata...
Question is not about who is right but who is left.
MB W210 E280
ex MB 300D Automatic -91
MB W210 E280
ex MB 300D Automatic -91
Viiikonloppuna vaihdettiin kaikki hehkut. Taisi lopulta olla enää kaksi kunnollista. Nyt kun on kaikki tulet uunissa, lähtee kuten ennenkin. Kait noilla tulpilla tarkoituksensa on.
Kanaattaa välttää noita nimettömiä, mustassa rasiassa olevia tulppia....

Kanaattaa välttää noita nimettömiä, mustassa rasiassa olevia tulppia....
Question is not about who is right but who is left.
MB W210 E280
ex MB 300D Automatic -91
MB W210 E280
ex MB 300D Automatic -91