Miksi minun 200D täristää? Momenttipisteet hukassa?

Katso myös W201.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Miksi minun 200D täristää? Momenttipisteet hukassa?

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Tai siis oikeastaan rouvan 200D :wink: No mutta kuitenkin, se täristää inhottavasti, on aina täristänyt jonkin verran, mutta erityisesti kylmänä mjuistuttaa sepelimyllyä. Selvästi enemmän kuin vanha kunnon Ben aikanaan, se saattoi kyllä kuulostaa Vasara-Matilta, mutta hytässä ei tuntunut tärinää.

Tärräyksen eliminoimiseksi on jo tehty seuraavat liikut: Pumppu säädätetty ppd:llä, koneen kannatintyynyt uusittu ja suuttimet huollatettu.

Vähitellen alkaa epäilyttää että tuossa moottorissa on jotain vikaa. Öljyä se ei syö, ei tee painetta jäähdytysjärjestelmään normaalia enempää, nesteet on siistit, ei savuta edes kylmänä.

Lisäksi tuntuu että oire on pahenemaan päin :(

Ohessa onnettomanlaatuinen video ongelmasta :arrow:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=13SVBqBynBA[/youtube]

Olisiko raadilla ehdotuksia mille alkaa? Ostanko randomina jostain 200D koneen ja vaihan paikalleen :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

En ossaa muuta sanoa kun että ennakot on ainakin terveet :wink: Lähtikö se kaikilla käyntiin :roll: Kuullosti vähän niinkuin jonkun pytyn purstukset ei riittäis räjjäyttelyyn vaan enpähän ossaa hifistellä tämän enempää :lol:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Mites jakoketju ja kiristin?? jos vaikka se kiristin ei aluksi pelais kunnolla niin siksi vähän rynkyttäs käynti :?:
Avatar
jusamb
Väyrys-Fani
Viestit: 3861
Liittynyt: 30.9.2005 12:52
Paikkakunta: Näillä main

Viesti Kirjoittaja jusamb »

Vaiha virtalukon pohja. Se saa startatessa katkoamppeereita, jotka sitteen jäävät sotkemaan moottorinohjausjärjestelmää, jolloin ohjausyksikkö pyrkii kalibroimaan suutinten arvoja jatkuvasti ns. luuppitilassa. :pappa:
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Kyllä se tuntuu että kaikilla lähtisi, kolmipyttyinen käy vielä huonommin, muistan sen ajalta kun Benistä oli yksi hehku pimiänä.

Toinen juttu on että kun se tärrää lämpimänäkin, toki vähemmän kuinkylmänä, mutta edelleen reilusti enemmän kuin Ben.

Jakoketju ja kiristin? Voisiko se saada aikaan epätasaista käyntiä vai pelkästään meteliä?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

jusamb kirjoitti:Vaiha virtalukon pohja. Se saa startatessa katkoamppeereita, jotka sitteen jäävät sotkemaan moottorinohjausjärjestelmää, jolloin ohjausyksikkö pyrkii kalibroimaan suutinten arvoja jatkuvasti ns. luuppitilassa. :pappa:
Tämä ei ole pensäväykky :huh:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Ainakin työkaverin mersussa aiheutti häikkää etenkin tyhjäkäynnille kun ketju ei pysynyt kireellä, ja ääntä kans mutt ihan arvailua tää on siltikin.

Jos rallattas pahemmin niin vois jopa nokkakepin kulumaa eppäillä
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Vois olla kiristinkin. Tuohan ois helppo testata. Mulla ei oo nyt tosin yhtään kiristintä kototallissa mutta kaippa nuita OM60x myllyjä kulmilta löytyy - kiristin on kaikissa sama :wink:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Siis onko ketjunkiristin heleppo vaihtaa? Ei tarvitse nostaa konetta nokilta?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

jovihava kirjoitti:Siis onko ketjunkiristin heleppo vaihtaa? Ei tarvitse nostaa konetta nokilta?
Keulasta katsoen vasemmalla laturin yläpuolella oleva uloke :lol: En muista tarkemmin mutta oisko joku 27mm runkoon ja pienempi, ehkä 17mm kiristimelle :roll:
Viimeksi muokannut XUX63, 26.3.2011 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Ääni oli hihnankiristimen iskarin ääni, mutta kädet oli Eesaon jalat :roll:
Se iskari ei siis täristä konetta, pittää vain inihottavvaa räminää.
No Merc at the moment
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

pp d kirjoitti:Ääni oli hihnankiristimen iskarin ääni...
Mulla ois tuommonen uus "jossain". Jos ei nuukapihillä oo kiirus niin saattais seuraavan hallilla käynnin yhteydessä kulukeutua Alakyläntien varteen :roll:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

Laita jokaisen polttoaine putken ympärille rengasmagneetti, niin puimakoneen tärräysongelmat häippäsee! Ne magneetit kun järjestelee polttoainemolekyylit oikeaan järjestykseen. Nimittäin molekyylien täytyy olla kaikkien pitkittäin, eikä sikin sokin epäjärjestyksessä: näin palamistapahtumasta sylintereissä tulee tasaisesti etenevä liekkirintama!
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Ookko käyny Rantsilan suoralla mittoomassa loppunoppeuksia keepeeässällä? Sehän on ilimanottotorviin tullunna semmonen patopaine jotta kanki mutkalla. H-rohviilit tilluuseen :(
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Mutkalla olevaa kiertokankea minäkin epäilen, näissä vapari200D koneissa tahtoo olla alakerta tiukoilla :cry:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Lokkiistiikkapiällikkö
Perunankeittäjä
Viestit: 1567
Liittynyt: 23.12.2006 21:01
Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....

Viesti Kirjoittaja Lokkiistiikkapiällikkö »

Elä resitentti huoli.

Arvova ottiko miun syvämmele....

Tiistainna...eiku keskiviikkonnakos.....eiku tiistina....ku sitä lunta oikein työnti. Poeka soitti uamulla ootko hereillä......
Arvova meinasko männä ripulisonta houssun ... säikähin iha hirveestä.....attelin että nyt se on turvelasti jossaintienposkesa pitkäällään .....että eihä tuossa mittään ku kerta soittaa että ite on hengissä kerta soittaa....

Ni että onko mulla VALMET:isa linko kii. Mie että on ........vaikka ei ollukkaa.....ku kerta kymysys oli nii aseteltu ni vaikka en kahavia vielä ollunna kerennä keittäämään ni järkipolone ees vähä toimi että...
ON.....

Ni aravsin että peäsen oikisiin hommiin.......että milane myräkkä se sitte oikei on yölä ollunna.

Siinä vejin jo paliaat jalat kumiteräsuappaisiin vaikka olin vasta raapahousut jalassa ja ileman paitoo ku uunin syrijästä heräsin unilaatikosta.

Ni että oisinko lähösä linkovammaan.

Mie että ootahha ku hörppejän kahvit. Kello kävi melekkein viittä.

Ni eiku hangen läpi juoste VALMET:tiin roikkoo nokkaan. Ja vetämmään mieleisijä kamppeita niskkaan ja massi taskuun ja jakoavvain ja muutama sakkeli tuökalulootaan ja pari-kolome sulaketta jos se polttaa sulakeen ku lasinpyyhkimet jollonnii tekköö sen ku lasi kuivaa ja sitä aina lunta lennä lasille että kulukis liukkaasti.

Siitä kuistin ikkunalauvvalt muistin ne sulakkeet ja vanahan lumiharjan etteisestä ja se vuuelta -78 Ossuuskaupasta suajun jääraapan että jos se kovin tuiskulla lyöp ikkunnaan että suan puhtaaks.

Ja pärskäytin VALMET:in käynttiin......ja läksin työntämmään kohti savottoo....

Nii kiireellä tein sen lähön että annoin kuumailema puhaltimela imusarijan reijjästä kuumoo ilemoo.....että nyt on poikeustilanne vaikka kone ei iha ookkaan viralisesti lämmin ... että avitettaan vaikka kyllä se symelle käyp pisttee kylömee konetta nuin kiirellä käynttiin.

Ja lähin työntämään hilijakseen kylile päin ja kahtoin että nouskooko se lämpö konneessa mite että joko sitä kohta sua painoo kaasun pohojjaan.....minä ku en millää konneella ikinnä enkä tulevaisuuessa lyö kasuva pohojjaan enneku kone no normilämmössä....EN varmasti.

Ja sitte uamukahvin jäleltä se alakokkiin keske matkan kusettoo......niinku vanahale miehele se tulloo silleen äkiste se kusetus.

Ei ku siihe kallioleikkausken jäläkkeen Hakkaraisen Yrjön puupinon kohtaan.....
-se ku on tuas alakanna tukkija myömään.......mitähä se nyt.....Akalle kai visssiin Avensista........neku on semmosia.....

Autoilla ne mahtailoo......

Minun ei tarvii......

No sielä Yrkin pinon takanna on muutennii jo hangessa valamiita reikiä.....eiku sinne, -enneku tulloo housuun ku just lähtiissä pistin puhttaan kerraston ja rappahopusut.

Ja siinä keltasta reikkee poratesa hankeen ni yhen äkkijä havvaihin Peltttorien :dj: välistä että : ---> LOP LOP LOP LOP LOP.......

Vaikka just tuli se mukava kipale että VANHA NAINEN HUNNINGOLLA - siinä on jttain mukavoo kokettavvoo - elämän eliksiirijä vaikka lumi lenti vaakatasosa että ei näkynnä ku VAMETIN etuvalot.

Arvatekke että ottiko melekein syämmestä......että mikä miun RAKAALLE VALMETILLE.......että tuommosta eäntä.

Häjin tuskin kerkisin viimesen tipan karistaa pienen mulukun nokasta ettei puhas kerrasto kuseennu.....ja häjin tuskin napit kii ja toppahaalarin vetoketu ylös-asti ja rukaset kätteen ja kokkeillammaan ensinmmäisennä VALMETIN kauniista konepellistä että:'

TÄRISTÄÄKÖ ......se.-------

Ja sehänä kävi tasasesti niiku enekkiin.........mutta se tuo ääni.....

LOP LOP LOP LOP LOP LOP............

Nyt teenki RESITENTIT........jätän kesken......

Arvovappa resitentti mikä se tuo ääni oli........

Nyt lähen tuas pärryyttäämmään sillä tuolla nin RAKKAALA VALLMETILLA......

Kuule rasitentti......ei mulla sitä eukkoo vieläkkään .......mutta onha mulla tuo VALMET.....

Toisaalta jos ois eukko ...... ja tuo VALMET......ja jos VALMET osovais ajatella.......ni ei sen tarvihtis oolla mustasukkane.....nii hyvvee huolta siitä pijän.

Se muute korrelios sitä tasapinosuhetta että jos ois se akka.....ni sillo miun pitäs se VALMET vahata , jopa ja pestä yhtä usseesti kuin se akkakin eli vähinttään joka lauanatai......vaikka sillä ei joka viikko ajaskaan. Nii ... sillä valametilla.

Se muute meijjän perälä sanottaan että lauantai-iltanna on kullan huuhonta.
Mutta ku ei sitä huuhontoo peäse harrastammaan vieläkkään ni pesempähä VALAMETIN.
Nihä sitähä sanottaan että jos miehelä on Piippu,Pyssy ja AKKA .....ni riittää rassoomista.

Mutta ku ei oo mittää nuista.
Mutta kolominkertasen huolenpijon sua VALMET :lol: :lol:

Mutta arvovappa Resitentti nyt se LOP LOP LOP LOP LOP.....ääni ?

Eläkä oo äkäne ku sotkin siun toppiikin.
Jos oot äkäne ni voiha mie pyyhkii tään poikkeen.... :oops: :oops: :?:
VALMET 5oo -69
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Minähän se ruukaan olla äkänen ofvitopikista :P Höpöhöpö, otettu olen että piällikkö ihte ilimesty topikkiin :wink:

Oisko ollu pakoputkenpäässä oleva pelliläppä ottanut semmoisen resonanssin että loppasi :?:

Alakuperäseen aiheeseen liittyen, ei se varmasti hihnankiristin tuota tärisytä, mutta se ketjuhomma voisi olla jopa kokeilemisen arvoinen :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Oisko piäliköllä jääny kiireen takee imusarjan luukku vähän huonosti
Lokkiistiikkapiällikkö
Perunankeittäjä
Viestit: 1567
Liittynyt: 23.12.2006 21:01
Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....

Viesti Kirjoittaja Lokkiistiikkapiällikkö »

jovihava kirjoitti:Minähän se ruukaan olla äkänen ofvitopikista :P

Oisko ollu pakoputkenpäässä oleva pelliläppä ottanut semmoisen resonanssin että loppasi :?: ..:idea:
Kiitosta vuan ettet suttunna. Ei oo sitä pelliläppee vielä.....kovasti oon suunnitella ja jo tuossa viimesyksynnä hankeen jääneitä rosterin paloja muute kahtelin ...... on olluna meiniki tehhä semmonen. Vanahan jarruneste purkin oun katkassa ja sen tyrkännä piipun nokkaan....Olikos siitä puhe että suora putki jolla viilistelen.....immeiset sanoo että anna olla vuan että on muka hyvät eänet. Mikakin kehu kovasti ku toi sorroo.

Muute.....arvatkee......naisetki vilekuttaa.Ja nätit naiset. Niiku yks rouva....pankissa töissä, ja on muute nätti.

Niii.....Pega on jälilä.......se imusarjan KUMITULPPA jäikin miun taskuun ku sitä kuuma-ilemmoo puhallutin siitä reijjästä.
Ja tiettennii olin nii tohkeissa sen lähön kaa.

Seku siitä ottaa yhteen syliterriin jus sen reiän kohilta se kanava.
Mite minä silleesä - sen unneutin. Muute se kyllä käyp tasaseen.....nii......just joo.....niin tasaseen ku kolomisylinterine osovvaa.

Jovin mersan tärryytyksseen en osova sannoo oikin juuta enkä jaata ku en nuista autoista oikein mittään......ei kait se rouva-kulta aja nii hilijaa ja lyhköstä matkkaa että jos ois karstotunna.....että pitäs käävvä hilipasemasa kunnolla tuliseks......että karstat lähtis. Elähä hättänny vielä.

Muute kaivukone Kyösttikkä sano ku sillä oli aikonnaa 240:n että siitä tuli ku uus kun oikei ajo kaasu pohjassa vanahhan malliin että kone puhistu. Sano tosin että sinnä muka on pakoventtiillin palamisvaara jos on seetinki jo karstottunna ja valskovvaa.

No elekkee ottoo nuita Kyöstikän juttuja tovesta. Tällee se mulle sano.

Olikos siitä puhe että oltii Kyöstikän kaa Jaamankankaalla.
Ja paljon kujjeiltiin Joinsuussa.Muistaako se resitentti että semmone valakee Peeämvee ja kultanen noutaja mulla matkassa istu etupenkilä.
Ussein siinä torin laijjasa kahtelin tyttöjä .....siinä kaupungintalova kohhen.
Kahteluks se jäikin... :oops: .
Kun se iso koiran runtti mukanna vaikka lauhkee ku lammas, ei ne Join tytöt uskalatanna......vai minnuuko pelännä lieneet.

Tai no.....parempi ettei......se koira ku piereks autossa.....eihä se mukavoo semmone.
Mutta sanoppas koirale että elä piere.....suurilla ruskeilla silimällä se vaan kahtos että mitteekä se Mikko nyt.

Nyt ei oo koiroo.
VALMET 5oo -69
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Oomma saattaneet olla piällikön kanssa samassa paikassa kytiksellä, mutta ehken eri vuosikymmenellä, saattaapi olla nuot miun isoveljet olleet enneminnii sillon vielä kartsalla :wink:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29368
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Pahus kun ei tullut tuota tarkemmin kuuneltua taannoisen remontin aikaan :?
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Tokihan tuo tutkiminen pitäisi ehkä aloittaa taas perinteisestä "Löysää suutinputkia yksi kerrallaan ja kuuntele missä muuttuu vähiten"-manööveristä :ropinhuud:

Vai onko tämä tärinähomma pelkkää paranoiaa, mitä sanoo hese, sullahan on tatsia asiaan :?:

Edittiä, kuuntelin tuossa kun Rouva lähti pihasta vedättämään, alakierroksilla väännättetätttetäätttässä (onpa vaikia sana :shock: ) kuuluu todella inhottava tsupsutus, ihan kun joku imupuolen venttiili vuotaisi :(

Pistin jo hätäpäissäni moottorinostoilmoituksen kauppatorille :hvm_asentaa:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Imusarja irti ja käymään, niin eikös se yski savua siitä reiästä takasinpäin jossa imutatti valskaa?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Tänään vaihtelin vuotavan polttoaineletkun pätkän ja karkeasuodattimen, varmistaakseni ettei täristyksen syynä ole ilmavaiva, ja olluthan se ei :(

Sitten auoin yksi kerrallaan suutinputket, yritin kuunnella että onko joku pytty huonommassa vedossa kuin muut, mutta eipä tuota osannut oikein sanoa :?

Kone täristää tyhjäkäynnillä noin 5-10 mm amplitudilla venttiilikopan kohdilta mitattuna, onko se paljon vai vähän :?:

Tiilerin kanssa keskusteltiin aiheesta, hään epäili että vika olisi kuitenkin moottorin kumityynyissä, siis se vika että ovipahvit rämisee ja ikkunat helisee tyhjäkäynnillä :shock: Uudet tyynyt oli Motonetistä, en tiedä sitten olisiko nuot ollut jotenkin sekundaa :?

Maanantaina käyn joka tapauksessa Veholla, voisi kysästä että paljon maksaavat siellä uudet tyynyt, pitäisi olla sitta ainakin hyvät :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

Nyt vois virittää laulun: Ajat entiset ei koskaan enää palaa 8)

Jovi on puuilon ja Motonetin sijasta alkanut asioimaan Vehon marmoritiskillä :shock:

Enteileekö tämä liikku siirtymistä w211 ja Viano kalustoon :!:
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Hyvin paljon mahdollista :idea: Parinkymmenen vuoden aikajänteellä :escape:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jone77
Viestit: 589
Liittynyt: 18.2.2006 18:02
Paikkakunta: nivala

Viesti Kirjoittaja jone77 »

Ootkos ajatellut vaihteiston taka tyynyä.
Antautuu aika herkällä, jos vaihteiston takastefa tihkuu öljyä
iloisest elää pitää vaik päivää vähemmän
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Enpä oo kyllä tutkinu, kais se pitää vielä sekin kortti kääntää, kiitoksia jone muistutuksesta :)

Tosin olin tullut ymmärtämään että se on sellaisia osia jotka ei varsin hajoile, mutta poikkeushan vahvistaa sämpylän :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jone77
Viestit: 589
Liittynyt: 18.2.2006 18:02
Paikkakunta: nivala

Viesti Kirjoittaja jone77 »

Minulla aikoinaan W123 alkoi kolkattamaan ihan kuin pakoputki ois runkoon hakannut n.70 km yhtämittaisen ajon jälkeen.

Pakoputkea taivuteltiin, tehtiin lisäkannakekkin, mutta syyksi paljastui pitkällisen tutkinnan ja testauksen jälkeen, juurikin tämä vaihteiston takatyyny.

Ei näytä pahan hintaiselta KL-VARAOSISSA
iloisest elää pitää vaik päivää vähemmän
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Ostinpa takatyynyn MB-osasta, oliko 26 erkkiä, kalliiksi alkaa käydä tämä mersunpito :(

Kyselin moottorin tyynyjä, Veholla 145 Eur/kpl, mutta MB-osa myy 65 Eur kappale Lemföderin tyynyjä, meinasivat että olisi alkuperäinen valmistaja :?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”