suutinpohjan kalvain
suutinpohjan kalvain
onko kellään tietoa mistä semmosen työkalun vois ostaa?
W204 350cdi
W124 250TDT
W124 250TDT
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
pitä rakentaa heijari ulovetäjä siihen, ei se muuten ois lähteny. vanhaan suuttimeen hitsasin putkea jossa 12 mm kierre. ei muutako vanha suutin paikalleen ja kierretanko siihen päähän ja siihen rauta köntti joka huilaa siinä tangon päällä. mutterit ja prikat tangon päähän ja hakkaamaan niitä vasten-> kammio nousee ja sai kyllä aika monesti riuhtoa ennenkö irtosi. kannattaa muistaa irrottaa hehku ettei mee solmuun niinkö mulla kävi
W204 350cdi
W124 250TDT
W124 250TDT
200D supsutteli ja siitä kammion välistä... Liukuvasaralla läks kammio ilman mitää onkelmia, ja Klann:ilta sai helvetin kalliin avaimen, pitäis kestää sitte lopun elämää käännellä! Ukko kun on metallimies, niin näppäränä äijänä sorvasi sopivan jyrsimen esikammion pohjalle... Jollaan paperitehtaan entisellä kuumankestokitillä. Kyllä pysyy!
W123 300D -84
...NII! Ja porkkanavilkuthan KUULUU Mersuun! Yhtälailla kuten Dieselmoottorikin...
...NII! Ja porkkanavilkuthan KUULUU Mersuun! Yhtälailla kuten Dieselmoottorikin...
Re: Niinpä.
Samat askareet edessä... kertokaas mitä avaita tarvii hankkia suuttimen ja / tai kammion irrottamiseksi?fender kirjoitti:Ajattelinkin että kammio ei varmaan tule helposti ylös. Mulla auttoi (ainakin vielä) suutinpohjan prikan vaihto. Loppu supsutus.
Jostain luin että joku ruuvi löysälle ja kone käyntiin, niin kammio irtoo helposti? Koskiko 601 mottia vai puhuivakko jostain muusta, en tiedä.
Hmm... Nyt en muista minkäkokoinen avain sopii suuttimen irroitukseen, normi hylsy on liika lyhyt (ei yletä kunnolla kun ottaa hylsyn "pohja" kiinni suuttimen päähän), suutin ensin irti, sitten tarvitaan erikoishylsy että saa sen esikammion kiristysrenkaan irti ja sen jälkeen vanhasta suuttimesta voi tehdä erikoistyökalun vetovasaran päähän joka ruuvataan esikammioon kiinni ja aletaan jyskyttämään vetovasaralla. Hehku tosiaan ensin irti
Jos työkalut löytyy valmiina irroitukseen ei paljoa yli kymmentä minuuttia mene. Minkä ikäinen autos on? Jossain -89 tienoolla vaihtu esikammion tyyppi, sitä vanhemmissa vissiin erilainen kiristysrengas...
Jos työkalut löytyy valmiina irroitukseen ei paljoa yli kymmentä minuuttia mene. Minkä ikäinen autos on? Jossain -89 tienoolla vaihtu esikammion tyyppi, sitä vanhemmissa vissiin erilainen kiristysrengas...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex