Nostellaan vaihteeksi tätäkin, kun ei saa öisin nukuttua
1. Koneen lämmöt, mittarin mukaan 85 -100 *C... Jos siihen on luottamista. Välillä neula heittelee 120'C, 100'C.. mittarin kopauttelulla saattaa palata 85. Joskus ei palaa.
- Järjestelmä ei kerää mitään suuria paineita
- Jäähdytysnestettä oli pikkusen hävinnyt - lisätty. Saattaa johtua nesteitten vaihdosta, jonka jälkeen ei ole lisätty (viimisetkin ilmat hävinny ajokilometrien karttuessa)
- Mittaristo otettu irti ja tehty uusi maadoitus + kolvattu pari kylmää juotosta, edelleen pomppii lämpötilat
- Syyläri on kylmä kokonaan, paitsi oikeasta ylänurkasta noin 10x10cm alue lämmin.
- Tuuletin pyörii... pyöri jopa silloin kun auto oli seisonut tovin ja mittarin lämmöt näytti ~70*C
- Ylävesiletku kuuma. Ei ollenkaan kova, vaan ihan normaali letkumainen, pehmeä.
- Alavesiletku myöskin kuuma (?!), melkein samoissa lämmöissä kun ylävesiletku
- Kapiinin puolelle tulee satunnaisesti viilempää, mutta yleensä ihan normaalia lämmintä (viilenee kuitenkin kun laittaa puhaltimen kovemmalle).. oli aikaisemminkin tämä vika, tod. lämppärin kenno vähän tukossa, termarin vaihto auttoi aikaisemmin ja nyt autossa pystyy jopa olemaan, ennen oli melko kylymä

koneen lämmöt oli tuolloin 80*C.
Onko vinkkiä mikä tässä kinnerissä on vikana. Eli koneen lämmöt on mielestäni melko korkealla, jos mittaristoon voi yhtään luottaa... myöskin flekti pyörii melko mielenkiintoiseen aikaan (vai onko kone ylikuuma ja flekti koittaa viilentää - mittaristo näyttää väärin).
Pitää yrittää vaihtaa lämpöanturi ja huuhdella jäähdytysjärjestelmä...
Kuulostaako järkevältä?