mikä alipaineventtiiili??
mikä alipaineventtiiili??
Eli mikä on se mötikkä sylinterinkannessa johon tulee 2 alipaineletkua. Moottori on w124:sen 200 bensa (ruisku).
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Se on ilmeisesti lämpökatkaisija polttoainehuurujen keräysjärjestelmälle
Eli moottorin lämmittyä se aukeaa ja imaisee tankista höyryt imusarjaan
Eli moottorin lämmittyä se aukeaa ja imaisee tankista höyryt imusarjaan
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Meneekö pulikalta letku vasemman puolen lokasuojassa olevaan mötikkään?
Tuota kuvausta vastaava osa on bensahuurusäiliön tyhjennysventtiilin ohjauksessa. Tuo on jossain lämmössä aukeava venttiili. Moottorilta tuleva alipaine imaisee kuskin puolen lokasuojan liepeilla olevan isomman venttiilin auki ja sitten huurut humpsahtavat paksumpaa letkua pitkin imusarjaan.
Edit: teppo kerkisi näköjään enste.
t.
Risto
Tuota kuvausta vastaava osa on bensahuurusäiliön tyhjennysventtiilin ohjauksessa. Tuo on jossain lämmössä aukeava venttiili. Moottorilta tuleva alipaine imaisee kuskin puolen lokasuojan liepeilla olevan isomman venttiilin auki ja sitten huurut humpsahtavat paksumpaa letkua pitkin imusarjaan.
Edit: teppo kerkisi näköjään enste.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
- Easy Rider
- hupimestari
Kl:n nettisivut on vähän onnettomat, siellä ei ole kuin murto-osa tuotteista
Soittamalla selviää paremmin, melkein voisin lyödä vetoa että löytyy hyllystä
Soittamalla selviää paremmin, melkein voisin lyödä vetoa että löytyy hyllystä
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
määki joskus mietin että mikä mötikkä se on? oon tullu siihen tulokseen että se on tyhjäkäynnin alennin, itse osa ois siis jonkunlainen termostaatti venttiili että kun kone lämpiää niin siitä sitten pääsee alipainepumpulle ja tyhjäynti laskee. Jos nyt puhutaan samasta osasta? siinä imusarjan alla pumpun takana?jolppi kirjoitti:joo mistää ei tunnu saavan uutta osaa ku katkes toinen niistä putkista/piikeistä. Nii siihen mötikkään mennee joo. voikohan vaikuttaa tyhjäkäyntiin tuo?
Moro,
t.
Risto
Sulla on vissiin dieselpeli? Alkuperäisellä kysyjällä taitaa olla bensakrematorio.sviljamaa kirjoitti:määki joskus mietin että mikä mötikkä se on? oon tullu siihen tulokseen että se on tyhjäkäynnin alennin, itse osa ois siis jonkunlainen termostaatti venttiili että kun kone lämpiää niin siitä sitten pääsee alipainepumpulle ja tyhjäynti laskee. Jos nyt puhutaan samasta osasta? siinä imusarjan alla pumpun takana?
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Joo dieselillä mennään sitä en tullukkaan aatelleeksi niissäkö on jokku ihan eri systeemit ?Roisto kirjoitti:Moro,Sulla on vissiin dieselpeli? Alkuperäisellä kysyjällä taitaa olla bensakrematorio.sviljamaa kirjoitti:määki joskus mietin että mikä mötikkä se on? oon tullu siihen tulokseen että se on tyhjäkäynnin alennin, itse osa ois siis jonkunlainen termostaatti venttiili että kun kone lämpiää niin siitä sitten pääsee alipainepumpulle ja tyhjäynti laskee. Jos nyt puhutaan samasta osasta? siinä imusarjan alla pumpun takana?
t.
Risto