

eikä ole lohkolämmitintä.
Näin sen kyllä pitäisi olla. Vaan on tuo diesel100 osaksi aiheellista pitää mukana ihan vaan kehnon polttoaineen vuoksi; itselläkin meinasi matka katketa joulun alla kun Abc:n litkussa oli nähtävästi vettä seassa. Tenttupullo tankkiin auttoi pulasta. Suotimet on vaihdettu loppysyksystä, muualta tankattu kama onkin toiminut moitteittaAM kirjoitti:Enpä ole ikinä käyttänyt mitään lisäaineita eikä ole jäätynyt. Suodattimet vaihtaa syksyisin niin hyvin menee. 2T öljyä joskus kokeillut ihan muista syistä.
Rutiinin kyllä oppii diesel-veneen kanssa äkkiä, uudeksi kaudeksi aina uusi suodin. Auton hyytyminen vaan harmittaa, veneen koneen sammuminen puolenkintoista metrin aallokossa voi olla todella vaaranpaikka_Niko kirjoitti:Kyllä mulle on opetettu, että naftasudattimen vaihto syksysin on yhtä normaali ja pakollinen toimenpide kuin vehkeen ravistelu kusella käynnin jälkeen. Suodatin maksaa 6.5€ ja sinne uuteen suodattimeen fortte tai lamppuöljy ja loraus 2t-öljyä.