vm89 124 300ce 12v koneen käynnin epätasaisuus

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
jaskaz

vm89 124 300ce 12v koneen käynnin epätasaisuus

Viesti Kirjoittaja jaskaz »

eli käy välillä sillai että kone täristää jonkun verran ja ikäänkuin pätkii

tulpat on uudet samoin johdot. Ajattelin että vois tuon pyöriän ja kannen vaihtaa ja kokeilla auttaako mutta mitä tuossa koneessa ois semmosia epäkohtia/tarkistettavia mitä vois tutkia tarkemmin olen kuullut että tuo ruiskutus oikuttelee useemmin ja kaikenmaailman käynti häiriöitä on ollu :?:
Easy Rider
hupimestari

Re: vm89 124 300ce 12v koneen käynnin epätasaisuus

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

jaskaz kirjoitti:eli käy välillä sillai että kone täristää jonkun verran ja ikäänkuin pätkii

tulpat on uudet samoin johdot. Ajattelin että vois tuon pyöriän ja kannen vaihtaa ja kokeilla auttaako mutta mitä tuossa koneessa ois semmosia epäkohtia/tarkistettavia mitä vois tutkia tarkemmin olen kuullut että tuo ruiskutus oikuttelee useemmin ja kaikenmaailman käynti häiriöitä on ollu :?:
Mulla auttoi pyörijän ja kannen vaihto pätkimiseen, mutta sitten se taas yksi kaunis päivä jatkui kunnes meno loppui. Pyörijän akseli oli poikki. Pyöri aikansa vielä mukana ja sitten hyytyi.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
jaskaz

Viesti Kirjoittaja jaskaz »

oliko kallis homma korjata :( ja tota mites ton lisäilma luisti voiko se putsata eka tenulla ja hampiharjalla ja perään kaasutin suihke niinku joskus baijeriin neuvovat tekee? :?:
Easy Rider
hupimestari

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Oli kallis. Kone vaihtui 320:seen, siinä ei ole jakajaa. :lol: Ei vaan, juotin hopialla kasaan ja on kestänyt. Nyt ei tosiaan kone ole ajossa enää. Niitä on vissiin alumiinisiakin; ei voi oikeen juottaa, jos se nyt muutenkaan hyvä konsti on.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”