jos näin mittaamalla olen todennu että vastus toimii niin en kyllä hyväksy vikadiaknoosiksi sen viallisuutta vaikka kuinka olis boschin huoltomies joka näin väittää ja yrittää kaupata 400 euroa maksavaa osaa! ei hemmetissä mee läpi nyt tuo

jep, en minä sitä osaa tyrkytäkkäänlowmans kirjoitti:joo-o kuluu ja hapettuu/nokeentuu mutta jos vastus muuttuu potikkaa hitaasti liikuttaessa ilman katkoksiavastus kunnossa
jos näin mittaamalla olen todennu että vastus toimii niin en kyllä hyväksy vikadiaknoosiksi sen viallisuutta vaikka kuinka olis boschin huoltomies joka näin väittää ja yrittää kaupata 400 euroa maksavaa osaa! ei hemmetissä mee läpi nyt tuo
Tekaseppas tuosta tuommonen taikatemppu.lowmans kirjoitti:niin no tokihan siinä voi olla ihan mekaaninenkin vika esim voihan se olla se hahlo väljä ettei reagoi ihan pieneen asennon muuttumiseen
hitto kun tähän ei nyt osaa liittää kuvaa..
niin no ehkä tämä projeksti on hieman paisunut yli alkuperäisen aiheen mutta perjantaina tulee ehjä luisti ja kokeilen nyt sitte että oliko se siinä se vika kun siitä tämä savotta kumminkin alkoicdi kirjoitti:Tuota alkaa tuntumaan että kaukoparantaminen ei onnistu.Kuka se peri sen aino kassisen homman.Jos soittais sille.![]()
Otannyt se poksi ja kaikki ne kikkulat sieltä ympäriltä irti puhdistat sen valkean töhnän pois ja liruttelet sinne crc että varmasti joka pinniin tulee kontakti.
Jos kylmäkäynnistys suutin vuotaa vois se aiheuttaa aaltoilua.
Seos ruuviin en kyllä sattuisi,missään olosuhteissa.
No tuli kans aikoinaan köyhyyksissään tehtyä talo ,enämmän kun kävelymatkan päähän keskustasta.Vaikka mitään en VAKUUTTANU tuli sinne omasta tahdostaan sellainen tietotoimisto jolta saa kysyä.Harju kirjoitti:Vaan mistä tiijät että se on valakonencdi kirjoitti:KUVANo tilasin valkoisen kepin Sokeain keskukselta.
Olemma pelkkänä korvana, kerroppa sitten mikä oli vikana kun saat kuntoonlowmans kirjoitti:no niin luisti vaihdettu ja kiekat pysyy nyt noin 1100 tuntumassa ja humpaaminenki rauhottu.. eli kyllä se siihen luistiin jäi se vika vaikkakin kiekat on yläkantissa vieläki mutta sou not.. tuo minun rakkaudella putsaamani luisti oli tähän toiseen verrattuna jotenkin löysä ja väljän tuntunen taidampa ihan mielenkiinnosta avata mötikän jotta toiminta tulis selväksi
Sonny_Crockett kirjoitti: ... On se perkelen hankalaa näin evp:nä kun ferrarit on kanissa ja pitää ajaa ikävanhalla coupetaxilla! Itte vielä joutuu rassaan!
Joo, ajaa ne nykyään n*keritkin mersulla, eli eikun Tubbsillekin joku vanha taksinlintta alle - ja mieluummin vielä kiireellä!Sonny_Crockett kirjoitti: toivottavasti että pistä pahaksi jos tuo Tubbsikin ostaa mersun. Vielä se ainaki tykkää istua hanslankarina ja näyttää vakavalta![]()
Lonkalta tuliterä käikäle 200€? Käytetty 50? Mutta kannattaako käytettyä vaihtaa?Sonny_Crockett kirjoitti: osan hinta
Harvinaisen osuvasti ilmaistu.Sonny_Crockett kirjoitti: Vituttaa vaan tosiaan jos tuo ominaisuus pahenee ajanmyötä, siinä katoaa meleko noppeesti coupen hohto kun pukkaa hinurille -30 pakkasessa.
Sonny_Crockett kirjoitti: On se perkelen hankalaa näin evp:nä kun ferrarit on kanissa ja pitää ajaa ikävanhalla coupetaxilla! Itte vielä joutuu rassaan!