lisäilma luistin huolto pikaisesti apuja
joo-o kuluu ja hapettuu/nokeentuu mutta jos vastus muuttuu potikkaa hitaasti liikuttaessa ilman katkoksia vastus kunnossa
jos näin mittaamalla olen todennu että vastus toimii niin en kyllä hyväksy vikadiaknoosiksi sen viallisuutta vaikka kuinka olis boschin huoltomies joka näin väittää ja yrittää kaupata 400 euroa maksavaa osaa! ei hemmetissä mee läpi nyt tuo
jos näin mittaamalla olen todennu että vastus toimii niin en kyllä hyväksy vikadiaknoosiksi sen viallisuutta vaikka kuinka olis boschin huoltomies joka näin väittää ja yrittää kaupata 400 euroa maksavaa osaa! ei hemmetissä mee läpi nyt tuo
kaiken minkä huollan myös korjaan!
jep, en minä sitä osaa tyrkytäkkään hyvä jos ei kulumia ollut karvoissa, silloinhan kaikki on varmaankin niiltä osin kunnossa mullakin se laite oli "silminnähden" ehjä mutta ei vaan toiminu sen takia kun oli jo hieman kulunu, onneks oli asiantunteva Boschin ammattilainen jolla ei ollu oma lehmä ojassa, tarkoitan sitä, että sille oli ihan sama myykö uutta osaa vai eikö, ajatteli asiakasta, mutta tämä onkin taas ihan eri juttu tämä minun sen aikainen ongelmalowmans kirjoitti:joo-o kuluu ja hapettuu/nokeentuu mutta jos vastus muuttuu potikkaa hitaasti liikuttaessa ilman katkoksia vastus kunnossa
jos näin mittaamalla olen todennu että vastus toimii niin en kyllä hyväksy vikadiaknoosiksi sen viallisuutta vaikka kuinka olis boschin huoltomies joka näin väittää ja yrittää kaupata 400 euroa maksavaa osaa! ei hemmetissä mee läpi nyt tuo
Tekaseppas tuosta tuommonen taikatemppu.lowmans kirjoitti:niin no tokihan siinä voi olla ihan mekaaninenkin vika esim voihan se olla se hahlo väljä ettei reagoi ihan pieneen asennon muuttumiseen
hitto kun tähän ei nyt osaa liittää kuvaa..
viewtopic.php?t=4262&start=0&postdays=0 ... hotobucket
- cdi
- Filosofian insinööri
- Viestit: 2334
- Liittynyt: 04.5.2006 23:09
- Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä
Tuota alkaa tuntumaan että kaukoparantaminen ei onnistu.Kuka se peri sen aino kassisen homman.Jos soittais sille.
Otannyt se poksi ja kaikki ne kikkulat sieltä ympäriltä irti puhdistat sen valkean töhnän pois ja liruttelet sinne crc että varmasti joka pinniin tulee kontakti.
Jos kylmäkäynnistys suutin vuotaa vois se aiheuttaa aaltoilua.
Seos ruuviin en kyllä sattuisi,missään olosuhteissa.
Otannyt se poksi ja kaikki ne kikkulat sieltä ympäriltä irti puhdistat sen valkean töhnän pois ja liruttelet sinne crc että varmasti joka pinniin tulee kontakti.
Jos kylmäkäynnistys suutin vuotaa vois se aiheuttaa aaltoilua.
Seos ruuviin en kyllä sattuisi,missään olosuhteissa.
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
niin no ehkä tämä projeksti on hieman paisunut yli alkuperäisen aiheen mutta perjantaina tulee ehjä luisti ja kokeilen nyt sitte että oliko se siinä se vika kun siitä tämä savotta kumminkin alkoicdi kirjoitti:Tuota alkaa tuntumaan että kaukoparantaminen ei onnistu.Kuka se peri sen aino kassisen homman.Jos soittais sille.
Otannyt se poksi ja kaikki ne kikkulat sieltä ympäriltä irti puhdistat sen valkean töhnän pois ja liruttelet sinne crc että varmasti joka pinniin tulee kontakti.
Jos kylmäkäynnistys suutin vuotaa vois se aiheuttaa aaltoilua.
Seos ruuviin en kyllä sattuisi,missään olosuhteissa.
kaiken minkä huollan myös korjaan!
- cdi
- Filosofian insinööri
- Viestit: 2334
- Liittynyt: 04.5.2006 23:09
- Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä
No tuli kans aikoinaan köyhyyksissään tehtyä talo ,enämmän kun kävelymatkan päähän keskustasta.Vaikka mitään en VAKUUTTANU tuli sinne omasta tahdostaan sellainen tietotoimisto jolta saa kysyä.Harju kirjoitti:Vaan mistä tiijät että se on valakonencdi kirjoitti:KUVA No tilasin valkoisen kepin Sokeain keskukselta.
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
no niin luisti vaihdettu ja kiekat pysyy nyt noin 1100 tuntumassa ja humpaaminenki rauhottu.. eli kyllä se siihen luistiin jäi se vika vaikkakin kiekat on yläkantissa vieläki mutta sou not.. tuo minun rakkaudella putsaamani luisti oli tähän toiseen verrattuna jotenkin löysä ja väljän tuntunen taidampa ihan mielenkiinnosta avata mötikän jotta toiminta tulis selväksi
kaiken minkä huollan myös korjaan!
Olemma pelkkänä korvana, kerroppa sitten mikä oli vikana kun saat kuntoonlowmans kirjoitti:no niin luisti vaihdettu ja kiekat pysyy nyt noin 1100 tuntumassa ja humpaaminenki rauhottu.. eli kyllä se siihen luistiin jäi se vika vaikkakin kiekat on yläkantissa vieläki mutta sou not.. tuo minun rakkaudella putsaamani luisti oli tähän toiseen verrattuna jotenkin löysä ja väljän tuntunen taidampa ihan mielenkiinnosta avata mötikän jotta toiminta tulis selväksi
tuli tässä vain mieleen että tuossa kuvassa näkynä kuusiokoloruuvi säätänee lämpimänä olevan auton (eli sillon kun tuo luisti on "kiinni") lisäilmaa elikkäs kai tyhjäkäynti lisäilmaa.. onkos kellään räjäytyskuvaa tästä kun ei viitsis alkaa purkamaan koskapa se vaatisi vähintään lievää väkivallan käyttöä
kaiken minkä huollan myös korjaan!
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: 16.7.2007 14:04
Nonni, lukasin pikasesti läpi tän ketjun, kun koitin hakea vastausta oman 230sen tyhjäkäynnin humpaamiseen.
En nopeesti löytänyt kuvaa, mistä löydän tän tyhjäkäynnin moottorin ja miten on kiinni (lähinnä mitä kaluja tosa tarttee nakkisormien lisäksi kun purkaa).
Minkä verran uusi vastaava osa maksaa? Jos kävis hakeen jostain mersupartsikaupasta uuden tommosen ja jättäis näpertelyn.
Lisäksi joku puhui jostain sulakkeesta mikä voi aiheuttaa tyhjäkäyntiongelmia. Akun takana jossain joku? Osaisiko joku nero mersukeisari kertoa missä tämä sijaitsee ja mikä tämä on ja millainen sulake? Tietäs noikin hommata etukäteen ihan kaiken varalle. Totta noi on tavan sulakkeita eikä mitään kullattuja miljardin dollarin ihmeitä?
Lisäksi tulppatyyppi ois kiva tietää, niidenkään vaihto tuskin mitään haittaisi.
Autolla on rullattu nyt takuukilsoja 350t, onko noissa moottoreissa jotain muuta huomioitavaa noilla kilsoilla? Hyvin se vetää ja pelittää, kulutus oli 6.9l satkulle 17" kiekoilla ja 235 kumeilla. Eli kaiketi toi on kunnossa
Toivottavasti vielä joku jaksaa kertoa samat virret uudelleen.
En nopeesti löytänyt kuvaa, mistä löydän tän tyhjäkäynnin moottorin ja miten on kiinni (lähinnä mitä kaluja tosa tarttee nakkisormien lisäksi kun purkaa).
Minkä verran uusi vastaava osa maksaa? Jos kävis hakeen jostain mersupartsikaupasta uuden tommosen ja jättäis näpertelyn.
Lisäksi joku puhui jostain sulakkeesta mikä voi aiheuttaa tyhjäkäyntiongelmia. Akun takana jossain joku? Osaisiko joku nero mersukeisari kertoa missä tämä sijaitsee ja mikä tämä on ja millainen sulake? Tietäs noikin hommata etukäteen ihan kaiken varalle. Totta noi on tavan sulakkeita eikä mitään kullattuja miljardin dollarin ihmeitä?
Lisäksi tulppatyyppi ois kiva tietää, niidenkään vaihto tuskin mitään haittaisi.
Autolla on rullattu nyt takuukilsoja 350t, onko noissa moottoreissa jotain muuta huomioitavaa noilla kilsoilla? Hyvin se vetää ja pelittää, kulutus oli 6.9l satkulle 17" kiekoilla ja 235 kumeilla. Eli kaiketi toi on kunnossa
Toivottavasti vielä joku jaksaa kertoa samat virret uudelleen.
Tervetuloa Meselle, Don Johnsson.
Kurkkaappa tätä topikkia:
Joutokäynnistä
Neloskoneessa tuo kasin kuvissa esiintyvä kikkula sijaitsee imusarjan alla. Voimia tyhjäkäynnin kanssa, nämä on joskus melko ärsyttäviä hommia. Liottele, liikuttele, liottele, liikuttele, napsuttele, liottele....
Siitä se lähtee.
Kurkkaappa tätä topikkia:
Joutokäynnistä
Neloskoneessa tuo kasin kuvissa esiintyvä kikkula sijaitsee imusarjan alla. Voimia tyhjäkäynnin kanssa, nämä on joskus melko ärsyttäviä hommia. Liottele, liikuttele, liottele, liikuttele, napsuttele, liottele....
Siitä se lähtee.
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: 16.7.2007 14:04
kiitoskiitos, toivottavasti että pistä pahaksi jos tuo Tubbsikin ostaa mersun. Vielä se ainaki tykkää istua hanslankarina ja näyttää vakavalta
Täytyypä tutkailla tuota topikkia. Sinänsä tossa nyt ei ole mitään hätää, kone kuitenkin käy ja kukkuu normaalisti. Rupesin vaan funtsiin, notta josko ton kuitenkin tsekkais ja laittelis iskuun jos ei ihan koko moottoria ja vaihdelaatikkoa tartte purkaa. Sinänsä vaan kiinnosti toi osan hinta, sillä jos se ei ole älykallis (satoja euroja) niin samaan vaivaan vaihtaa koko molikan.
Vituttaa vaan tosiaan jos tuo ominaisuus pahenee ajanmyötä, siinä katoaa meleko noppeesti coupen hohto kun pukkaa hinurille -30 pakkasessa.
Tutkaillaan, pitää huudella jos tosta jotain löytyy. On se perkelen hankalaa näin evp:nä kun ferrarit on kanissa ja pitää ajaa ikävanhalla coupetaxilla! Itte vielä joutuu rassaan!
Täytyypä tutkailla tuota topikkia. Sinänsä tossa nyt ei ole mitään hätää, kone kuitenkin käy ja kukkuu normaalisti. Rupesin vaan funtsiin, notta josko ton kuitenkin tsekkais ja laittelis iskuun jos ei ihan koko moottoria ja vaihdelaatikkoa tartte purkaa. Sinänsä vaan kiinnosti toi osan hinta, sillä jos se ei ole älykallis (satoja euroja) niin samaan vaivaan vaihtaa koko molikan.
Vituttaa vaan tosiaan jos tuo ominaisuus pahenee ajanmyötä, siinä katoaa meleko noppeesti coupen hohto kun pukkaa hinurille -30 pakkasessa.
Tutkaillaan, pitää huudella jos tosta jotain löytyy. On se perkelen hankalaa näin evp:nä kun ferrarit on kanissa ja pitää ajaa ikävanhalla coupetaxilla! Itte vielä joutuu rassaan!
- Arto N
- Betonileipuri <br> Miele-mies
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 14.10.2005 8:25
- Paikkakunta: Kangasala
Se on sillai että joutaa se valkoinen pukukin samalla eläkkeelleSonny_Crockett kirjoitti: ... On se perkelen hankalaa näin evp:nä kun ferrarit on kanissa ja pitää ajaa ikävanhalla coupetaxilla! Itte vielä joutuu rassaan!
Tussaria sietää kyllä kainalokotelossa pidellä, ei sitä tiedä minkämoinen r*ssänturakki on kyytiin kampeamassa kesken hurun heiton
Ja ne takuukilometrit
Mersuissa se tarkoittaa sitä että sillä on TAKUULLA ajettu sen verran
Tervetuloa tänne tiukkapipojen tuimaan joukkoon minunkin puolesta
® Mesen linttaklubi
Joo, ajaa ne nykyään n*keritkin mersulla, eli eikun Tubbsillekin joku vanha taksinlintta alle - ja mieluummin vielä kiireellä!Sonny_Crockett kirjoitti: toivottavasti että pistä pahaksi jos tuo Tubbsikin ostaa mersun. Vielä se ainaki tykkää istua hanslankarina ja näyttää vakavalta
Lonkalta tuliterä käikäle 200€? Käytetty 50? Mutta kannattaako käytettyä vaihtaa?Sonny_Crockett kirjoitti: osan hinta
Harvinaisen osuvasti ilmaistu.Sonny_Crockett kirjoitti: Vituttaa vaan tosiaan jos tuo ominaisuus pahenee ajanmyötä, siinä katoaa meleko noppeesti coupen hohto kun pukkaa hinurille -30 pakkasessa.
Sonny_Crockett kirjoitti: On se perkelen hankalaa näin evp:nä kun ferrarit on kanissa ja pitää ajaa ikävanhalla coupetaxilla! Itte vielä joutuu rassaan!
Joo, näin on. Ite olin ennen Kongossa diktaattorina, mutta niin vaan piti nöyrtyä maskin tekoon.