AMG c36 w202 Johtosarja
AMG c36 w202 Johtosarja
oisko kellään tietoa et onko johtosarjaa mahdollisuus tehdä itse ?? tai onko tiedos käytettyä ??
On se mahdollista tehdä. Mä meinasin, ja ostinkin kasan uusia liittimiä mutta sain sitten sopivasti uuden sarjan, mutta vähän inhimillisempään hintaan. Ongelmana oli se että noita silikonijohtoja ei löydy montaa väriä, eikä noita tavallisiakaan johtoja tuntunu olevan missään muutaku puolet väreistä.
Ei se mikään amerikantemppu oo tehdä, jos meinaat ruveta tekemään niin mulla olis paljo noita uusia liittimiä, ja vanha teippailtu sarja josta jotain saa myös
Ei se mikään amerikantemppu oo tehdä, jos meinaat ruveta tekemään niin mulla olis paljo noita uusia liittimiä, ja vanha teippailtu sarja josta jotain saa myös
AMG c36 w202 Johtosarja
joo se johtosarja vois jeesata aika paljon, pitääkö tuota niin autoo purkaa kuin paljon sen johotsarjan takia ??
Ei juuri yhtään, moottorin päältä ne muovisuojat pois ekana. Tosin nakutusanturit on aika hankalasti imusarjan alla, mutta imusarja pitää periaatteessa olla paikallaan kun startin ja kammen asentoanturin laittaa kiinni (menee niistä imusarjan väleistä ne johdot) joten en tiedä kannattaako sitäkään irrottaa. Ota nyt ensimmäisenä paljon kuvia siitä miten se sarja siellä on ja mikä menee mistäkin välistä, niin on mukavempi laittaa takaisin.
Irrotuksessa menee ehkä vajaa tunti, ja kiinnilaitossa pari-kolme. Ne kuvat tosin auttaa siinä, mun piti miettiä ja muutella moneen kertaan että ne oli sielä vähääkään niinku halusin. Kuvia kun ei ollut.
Irrotuksessa menee ehkä vajaa tunti, ja kiinnilaitossa pari-kolme. Ne kuvat tosin auttaa siinä, mun piti miettiä ja muutella moneen kertaan että ne oli sielä vähääkään niinku halusin. Kuvia kun ei ollut.
AMG c36 w202 Johtosarja
nyt sai käsiin vikakoodin laput niin tällaisia vikoja oli tullut vastaa
132 -ECU vika
156 -CAN: signaali ETS/ABS :ltä
-epänormaali signaali
133 -kaasun potenttiometri
136 -kaasun potenttiometri
196 - unknown fault code
140 - ECU vika
158 -CAN: jarrutieto
-epätodennäköinen
144 -ECU vika
137 -ECU vika
Et tällaista nyt ois kyl neuvot tarpeen et tietää mistä kannatas lähtee vikaa etsimään??
tuttu ainakin aikoi katsoa ja korjata ecu:n et jos sil lähtis pelittään
132 -ECU vika
156 -CAN: signaali ETS/ABS :ltä
-epänormaali signaali
133 -kaasun potenttiometri
136 -kaasun potenttiometri
196 - unknown fault code
140 - ECU vika
158 -CAN: jarrutieto
-epätodennäköinen
144 -ECU vika
137 -ECU vika
Et tällaista nyt ois kyl neuvot tarpeen et tietää mistä kannatas lähtee vikaa etsimään??
tuttu ainakin aikoi katsoa ja korjata ecu:n et jos sil lähtis pelittään
Hyvä jos rupes noinki pienellä pelittään
Jos tulee johtosarja ongelmia ja sulla ei riitä hermot tai kiinnostus johtosarjan uudelleen tekoon ni kannattaa kattoo varaosanumerolla vaikka ebaysta jos sattus löytyyn uus tai uutta vastaava edullisesti
Itte oon ollu enemmän ku tyytyväinen tohon ebaysta hankittuun johtosarjaan joka tais olla 3kertaa halvempi ku veholla mut täysin uutta vastaava
Jos tulee johtosarja ongelmia ja sulla ei riitä hermot tai kiinnostus johtosarjan uudelleen tekoon ni kannattaa kattoo varaosanumerolla vaikka ebaysta jos sattus löytyyn uus tai uutta vastaava edullisesti
Itte oon ollu enemmän ku tyytyväinen tohon ebaysta hankittuun johtosarjaan joka tais olla 3kertaa halvempi ku veholla mut täysin uutta vastaava