Siltiki vaan ihmettelen et miks ihmeessä ne ei voi siä saksanmaalla tai mistä sitten noi tuleeka ni kasata niitä valmiiks?

Erikoinen ratkaisu. Bosch sarja t on valmiina ja saa halvalla jenkkilästä esim rockautosta oliko sytkäjohdot ja etuvastukset jotain 35-40 taalaa/euroa. Postikuluineen tulleineen n 50-60eur. Ja orkkis mallin tulpat taalan/euron kappale... Puolatkin tais olla välillä saatavissa bosch valmisteena 50-60 rahaa kappale.Roisto kirjoitti:Päät irrallaan, johto metritavarana ja sitten vielä on ne pikkuiset krympättävät ruuvinipukat, joilla johto ruuvataan kiinni päihin.c36 kirjoitti:Mikähän älynväläys se oikeen on et ei saa tulpanjohtoja valmiiks niputettuna?
Kuis pieninä palasina ne johdoot si mahtaa tulla?
t.
Risto
Väri vai pinnanlaatu? Jos on ikäänkuin hiekkapuhalletun näköinen niin puhaltajalla ei ole ollut kyllä aivot mukana hommassa.c36 kirjoitti:Nyt on muoviromut ittellä ja ei voi muuta sanoo ku et on ne hirveet![]()
Älkää ikinä puhallelko millään noita muoviosia
En muista ulkoa puoline numeroa mutta 444 loppuinen oli BOSCH numero.c36 kirjoitti:No ni tänään tuli ajankohtaseks laittaa sytkävehkeet kii ni tuli semmonen ropleema et noi bremin johdot oli ihan liian lyhkäset![]()
Sit seuraavaks katoin ihan piruuttani uusien puolien osanumeron ja eihän sekä si tietenkä sama voinu olla ku vanhoisa![]()
Uusisa puolisa osanumero on A 000 158 75 03 ja vanhoisa 000 158 70 03.
Onks puolien kans syytä huoleen vai uskaltaako koittaa mersua tulille?