c43 vs c32
c43 vs c32
Tuossa kai ne ois vaihtoehdot kesäkulkineelle. Budjetin yläraja noin 15 tonnia. Farkkuna sais olla jotta mahtuu rompetta kyytiin.
202 ois tuttu kaikinpuolin ja uutta ois vain 3.6 kutosen muuttuminen kasiksi. Sensijaan c32 ois uusi tuttavuus. jjotenkin v6 moottorit ei herätä mielenkiintoa.
Käyttöverojen suhteen kallistuisi 202 suuntaan.
Mitenkäs se uusi tuontivero menee c43 suhteen, kaiketi veroprosentti noussut kuukausi pari sitten... Veropäätöksistä ei juurikaan tietoa tältä vuodelta c43 osalta.
Sitten siitä tekniikasta. Millainen moottori tuo 4.3 kasi on? Tyyppivikoja? Kallista osaa tiheään. Tulppien vaihto toki on jo tiedossa. Johtosarjaongelmaa ei liene enää 1998-2000 malleissa?
202 ois tuttu kaikinpuolin ja uutta ois vain 3.6 kutosen muuttuminen kasiksi. Sensijaan c32 ois uusi tuttavuus. jjotenkin v6 moottorit ei herätä mielenkiintoa.
Käyttöverojen suhteen kallistuisi 202 suuntaan.
Mitenkäs se uusi tuontivero menee c43 suhteen, kaiketi veroprosentti noussut kuukausi pari sitten... Veropäätöksistä ei juurikaan tietoa tältä vuodelta c43 osalta.
Sitten siitä tekniikasta. Millainen moottori tuo 4.3 kasi on? Tyyppivikoja? Kallista osaa tiheään. Tulppien vaihto toki on jo tiedossa. Johtosarjaongelmaa ei liene enää 1998-2000 malleissa?
Mitä nyt moottoria hieman tiirailleena voisin sanoa, niin kovin näyttää samalta kuin ässän konepellin alla... Eli M113 hieman yksinkertaisetettuna. Mulla on viissatasessa joku ihme pumppu ja parit alipainekellot koneen etuosassa, mutta 43:sesta ne on nypitty pois, kiinnikkeet ja johtosarjat on kyllä jäljellä.
Muutoin en ulkoisita eroa ole huomannut.
Pitää vertailla tarkemmin seuraavassa ropausmiitissä.
Veroista sen verran vielä, että ei varmaan veromuutos hirveesti näihin kulkineisiin vaikuta.
Muutoin en ulkoisita eroa ole huomannut.
Pitää vertailla tarkemmin seuraavassa ropausmiitissä.
Veroista sen verran vielä, että ei varmaan veromuutos hirveesti näihin kulkineisiin vaikuta.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Eikös nuo M112 ja M113 oo käytännössä samoja moottoreita, mitä nyt 113 on pytyn verran pidempi. Jos ei lompakkohommat (hankintahinta, vakuutukset, verot jne.) ole ongelma, niin sanoisin että ehdottomasti C43. Toki siinä sellainenkin juttu on kuin äänimaailma. Kummasta tykkäät enemmän, kutosen vai kasin äänimaailmasta?
S204, AZT250
No juu ja jaa... Jos vertasi c36, c220T, c250 ajo-ominaisuuksia niin onhan se amg alusta parempi ajella jopa suomenkin tiellä. Mutta ei niin mikroauto kuin jotkut muut sporttivehkeet. Eipä tuossa c43 ja c32 ripeydessä ole merkittävää eroa. Mulle riittää hyvin jos menee alle 7 sekuntia sataseen. Eipä suoran kutosenkaan äänimaailma ollut huono, hyvin se kelpas.xin811 kirjoitti:Veekasi on veekasi, mutta ohan toi 32 todella paljon ripeämpi. Jotenki w202 tuntuu enemmän mersulta, kun taas w203 on erittäin paljon nykyaikaisempi ja paremmat ajo-ominaisuudet.
Ehkä eniten 202 koria rasittaa se ettei ole keskikonsolissa kunnon navia. Tuulilasista tippuvat imukuppiviritykset välillä harmittaa. Tosin mersun naviin ei saa kameratolppia.... Että ei siitä pompomista pääse eroon 203 tai ässälläkään (lisävaihtoehdoksi olen alkanut katsella S500 samassa ikäluokassa)
No, onhan se ihan eri vehje. c36, c43, c32 on mikroautoja ässään verrattuna. Ja ne varusteet - Ne on kohdallaan.ram kirjoitti:Ei ole s500 huono ajatus sekään
Se onkin sitten taas ihan eri luontoinen vehje, kuin nuo aiemmin listatut ja vie varmaan vähemmän bensaakin
Nyt on tingattu c43 hinta kohilleen pitää vielä käydä sitä itse katsomassa... En taida ostaa paluulippua
Sovitellaan sitten vaikka se commandi kenkälusikalla siihen kaksnollakakkoseen...
Samalla sitten w210 mittaristo ja ratti niin pääsee hyödyntämäänkin niitä nappuloitaAK47 kirjoitti:No, onhan se ihan eri vehje. c36, c43, c32 on mikroautoja ässään verrattuna. Ja ne varusteet - Ne on kohdallaan.ram kirjoitti:Ei ole s500 huono ajatus sekään
Se onkin sitten taas ihan eri luontoinen vehje, kuin nuo aiemmin listatut ja vie varmaan vähemmän bensaakin
Nyt on tingattu c43 hinta kohilleen pitää vielä käydä sitä itse katsomassa... En taida ostaa paluulippua
Sovitellaan sitten vaikka se commandi kenkälusikalla siihen kaksnollakakkoseen...
Terve.jpihlaja kirjoitti:c43 vs c32
Täältä ääni C43:lle
Saitko siitä vanhasta turbosta osia siihen mosselmanin turboon?
Juu, taitaa olla se c43 tai ehkä c36 mihin päätyy.
Mosselmanissa oli etulaakeri hieman erilainen (laakerin ulkohalkaisija pienempi) mutta kyllä siitä saa värkättyä. Luultavasti toimii ihan heittämällä kun vaihtaa laakerin ja sen takalevyn johon laakeri tulee.
Tuommonen c43 ois tarjolla
058 AEJ. 97/2
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
273 TELEPHONE PRE-INSTALLATION D-NET MOBILE
345 RAIN SENSOR
351 AUTOMOTIVE PILOT-SYSTEM (APS)
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
441 ADJUSTABLE STEERING COLUMN
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 XENON HEADLIGHT
808 AEJ 06/1/M/X
810 SOUND SYSTEM
819 CD CHANGER
882 INTERIOR SAFEGUARD/TOWING PROTECTION
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH EC TYPE LABEL
580A LEATHER, CONDOR
197 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING
588A Unknown
Mitä toi 058, 808 ja 197 meinaa?
Millanien mankka tossa ois orkkiksena ollu ja millaiset audiot?
058 AEJ. 97/2
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
273 TELEPHONE PRE-INSTALLATION D-NET MOBILE
345 RAIN SENSOR
351 AUTOMOTIVE PILOT-SYSTEM (APS)
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
441 ADJUSTABLE STEERING COLUMN
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 XENON HEADLIGHT
808 AEJ 06/1/M/X
810 SOUND SYSTEM
819 CD CHANGER
882 INTERIOR SAFEGUARD/TOWING PROTECTION
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH EC TYPE LABEL
580A LEATHER, CONDOR
197 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING
588A Unknown
Mitä toi 058, 808 ja 197 meinaa?
Millanien mankka tossa ois orkkiksena ollu ja millaiset audiot?
No, pistäs tarjous yv:llä (semmoinen jota ei voi ohittaa)xin811 kirjoitti:Ohan mullakin toi 36 myynnissä, vaan taitaa ak47:lla olla vaatimustaso liian korkeella Ei toki mikään romu toi oma, ja onhan siinä uutta osaa isolla rahalla ja lähtis kohtuu hintaan.
Niin, sen verta ois toiveita että ilmastointi, ajettu alle 200tkm, tuoreempi kuin 97 (johtosarja-asia ja saa täyskaskonkin) mutta ei uudempi kuin 2000 (käyttöverotus) Väri hopea, ehkä musta myös. Farkku jos mahdollista (C43). Ei tuninkia, kiitos. Varusteita saa olla.
Onhan siinä aikamoinen toivelista, En nyt odotakkaan että löytyy alle 100tkm ajettu ruosteeton c43 farkku jota ei ole tuunattu ja jolla ei ole ajettu lumikeleillä ja jossa on kaikki varusteet ruksittu ja huollettu marmorituískillä...
Kesäloma painaa päälle... Saattaa se sitten seula harvetakkin
Juu, olikos se 97 lähtien?Mika.T kirjoitti:Eikhän se ole vakiovarusteena.AK47 kirjoitti:On tosi lyhyt varustelista.... Ilmastoinnistakaan ei puhuta mitään....
Toi koodi 058 vois olla se.
Mysteeiä on vielä toi 197 ja 808 joihin jotain valoa saa tuolta...
http://www.bekkoame.ne.jp/~mtor/mbcodedsc.html
joku musta sävy ja mikä lie ählämshäläm varustus tossa....
Tais tyssätä siihen että hankin talviauton ja että c43 ois ykkösenä ja farkku. Ei huvita suolata kesäautoski passelia amgtä. Pyytämällä liikaa toki varmistaa ettei tarvi autostaan luopuaTu0mas kirjoitti:Mullakin saattas olla c36:nen myynnissä. Jos muistan oikein väännettiin viime syksynä siitä kauppaa. En muista mihinkä kaupanteko tyssäsi, varmaan pyysin liian kovaa rahaa .
Tarjoiksia saa esittää yv:llä mutta jos hintapyyntiä ei ole niin, en rupea hintaa pyytämäänkään erikseen - varsinkin kun se tässä lukee nyt suomeksi;)
AK47 kirjoitti:No juu ja jaa... Jos vertasi c36, c220T, c250 ajo-ominaisuuksia niin onhan se amg alusta parempi ajella jopa suomenkin tiellä. Mutta ei niin mikroauto kuin jotkut muut sporttivehkeet. Eipä tuossa c43 ja c32 ripeydessä ole merkittävää eroa. Mulle riittää hyvin jos menee alle 7 sekuntia sataseen. Eipä suoran kutosenkaan äänimaailma ollut huono, hyvin se kelpas.xin811 kirjoitti:Veekasi on veekasi, mutta ohan toi 32 todella paljon ripeämpi. Jotenki w202 tuntuu enemmän mersulta, kun taas w203 on erittäin paljon nykyaikaisempi ja paremmat ajo-ominaisuudet.
Ehkä eniten 202 koria rasittaa se ettei ole keskikonsolissa kunnon navia. Tuulilasista tippuvat imukuppiviritykset välillä harmittaa. Tosin mersun naviin ei saa kameratolppia.... Että ei siitä pompomista pääse eroon 203 tai ässälläkään (lisävaihtoehdoksi olen alkanut katsella S500 samassa ikäluokassa)
Kaippa kaiikki toimii oliko se sitten joku mainituista, itsellä patonki mene 0-100 alle 5,4 sec, mutta ajan mieluummin mesellä,smooth mukava kyyti ite oon tykänny kunhan ei aivan tonttiin tiputa sillon menee satavarvarmasti kaikki ajo-ominaisuudet kohti tätä rough ride -tyyliä
Itellä tuo 202 on toiminnu,ei mitään vikaa