c 280 ostamassa
c 280 ostamassa
hyvää päivää arvon mb tietäjät olen ostamassa -94 mallista c280 sporttia ajettu 200tkm ja vinkkejä kaivattaisiin mitä kannattaa kyseisetä mallista erityisesti tarkistaa. Auto oli hyvä ajaa ei puoltanut yms. jarrut oli ok ja laatikko vaihtoi hyvän oloisesti mittaristoon ei jää palamaan valoja käynnistyksen jälkeen, =Tuntuu hyvälle ja kuume kasvaa! miten tiuhaan noihin on hyvä vaihtaa öljyt koneeseen entä laatikkoon? jakopää on ilmeisesti ketjulla löystyykö se?
neuvoja odotellen
ja mitä tämmösistä kannattaa oikeesti maksaa nykypäivänä
neuvoja odotellen
ja mitä tämmösistä kannattaa oikeesti maksaa nykypäivänä
Hieno auto, osta pois! Moottoritilan 'eko´-johtosarjat ovat rapistuvaa mallia, joten niiden kunto kannattaa tarkistaa. Voivat aiheuttaa vaikka mitä vikaimoituksia. Yleensä noin paljon ajetussa tosin jo vaihdettu. Vaihdelaatikon öljynvaihtojen perään voi myös kysellä. Pitäs vaihdellä öljyjä 60-80tkm välein. Laatikko sinällää hyvä ja kestäva, mutta jos öljyjä ei ole ihkuna vaihdettu voi jatkossa olla ongelmia tiedossa. Ruoste iskee ovien alahelmoihin ja tunkinreikiin, ne kannattaa tarkistaa. Ei kait muuta ihmeempää....mitä kannattaa maksaa?? eikait tuommoisesta enää paljon 6000-7000eur enempää, kilsoja kuitenkin jo kohtuullisesti Haulla löytyy varmasti lisää aiheesta ja w202 kopasta.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
no minäpä jottain tähän.vuoden ja 30000 km kokemuksella.itellä elekantti mallia ja manuaalilla varustettuna.eipä paljoa kyllä haukuttavaa ,ainoona ehkä tullee mieleen kulutus jota vertaan edelliseen autooni.paljoo alta 9 litran satoselle tuolla ei pääse.ja audiin verrattuna toi manuaali loota ei ole kaikkein herkimpiä käsiteltäviä,mutta siulahan oli automaatti.hämmästyttävintä tossa on noi normi kulutus osat ja niiden edullisuus esim.jarrut.audiin ei saanu ku etteen levyt ja palat samalla rahalla kun tohon koko kierroksen.ruostetta kantsii ettii huolella,ruosteettomiakin löytynee vielä tosin ei 6-7000e.eikä tuolle konneelle 200000 vielä paljo ole.
terveenä ihan mukava ja hyvä ajettava autohan tuo mielestäni on ollut.
terveenä ihan mukava ja hyvä ajettava autohan tuo mielestäni on ollut.
Aivan hirvee kulutus kulkuun nähden.
Samanikäinen C 220 lähtee halvemmalla, vääntää alhaalta yhtä hyvin ja kuluttaa matka-ajossa 7 litraa satasella. Tosin hevosia vain 150 ja äänet vähän nuhaiset...
Mulla ei nykyisillä bensanhinnoilla takapuoli kestäisi tuollaisen ostoa (kalliimmat vakuutukset ja varaosat päälle), kun C 220 on kuitenkin riittävän nopea normaalikäyttöön ja on kyllä tosi hyvä neloseksi.
Olen siis omistanut 1995 C 220 Elegancen ja 1998 C 280 T Sportin, tuossa uudemmassa oli M112 eli V6, jossa alavääntö ja kulutus ihan eri luokkaa kuin suorassa kutosessa. Olen kenkinyt myös C 280:aa suoralla suoralla kutosella ja ihan peräkkäin tuon V6:n jälkeen joten oli hyvä vertailla.
Mun mielestä 9-10 litran matkakulutus on liikaa tuon kokoiselle autolle, joka ei kuitenkaan ole kovin nopea. Toki jos auto on kovin edullinen, niin tonnillakin saa jo aika paljon bensaa eli silloin voi olla kannattava ostos.
Samanikäinen C 220 lähtee halvemmalla, vääntää alhaalta yhtä hyvin ja kuluttaa matka-ajossa 7 litraa satasella. Tosin hevosia vain 150 ja äänet vähän nuhaiset...
Mulla ei nykyisillä bensanhinnoilla takapuoli kestäisi tuollaisen ostoa (kalliimmat vakuutukset ja varaosat päälle), kun C 220 on kuitenkin riittävän nopea normaalikäyttöön ja on kyllä tosi hyvä neloseksi.
Olen siis omistanut 1995 C 220 Elegancen ja 1998 C 280 T Sportin, tuossa uudemmassa oli M112 eli V6, jossa alavääntö ja kulutus ihan eri luokkaa kuin suorassa kutosessa. Olen kenkinyt myös C 280:aa suoralla suoralla kutosella ja ihan peräkkäin tuon V6:n jälkeen joten oli hyvä vertailla.
Mun mielestä 9-10 litran matkakulutus on liikaa tuon kokoiselle autolle, joka ei kuitenkaan ole kovin nopea. Toki jos auto on kovin edullinen, niin tonnillakin saa jo aika paljon bensaa eli silloin voi olla kannattava ostos.
2005 S 500 L
1995 C 220 Elegance
1995 C 220 Elegance
HERRANEN AIKA KÄYTTÄJIEN KOMMENTTEJA ILMAANTUNUT
ei tihku kone öjyä mistään siisti pölykerros päällä ja kuivaa on, mutta mutta vai on se niin laiska kulutuksiin nähden ja alavääntökin huono verrattuna v6:een? jostain muistaakseni luin jotta v:ssä ois hieman vähemmän vääntöä mutta tuskin se silti niin OLEELLISEN paljon paremmin sieltä alhaalta viäntää
tekniikaltaan tuo tuntuu olevan toimiva yksilö mutta ovessa listan yläpuolella on pari peukalonpään kokoista kukkaa.........muualta niitä ei sitten löytynytkään joten ostopäätös rupee oleen viittä vaille valmis, ehkä se c280:en pihassa jo ensi viikolla köllöttää
ei tihku kone öjyä mistään siisti pölykerros päällä ja kuivaa on, mutta mutta vai on se niin laiska kulutuksiin nähden ja alavääntökin huono verrattuna v6:een? jostain muistaakseni luin jotta v:ssä ois hieman vähemmän vääntöä mutta tuskin se silti niin OLEELLISEN paljon paremmin sieltä alhaalta viäntää
tekniikaltaan tuo tuntuu olevan toimiva yksilö mutta ovessa listan yläpuolella on pari peukalonpään kokoista kukkaa.........muualta niitä ei sitten löytynytkään joten ostopäätös rupee oleen viittä vaille valmis, ehkä se c280:en pihassa jo ensi viikolla köllöttää
Minulla taas on semmoinen "taipumus" että jos kuvat on pelkästään linkkeinä, niin monesti jää kokonaan katsomatta ellei ole jotakin todella mielenkiintoista kyseessä...eerola kirjoitti:Elegantti tapa on varmastikin tuupata kuvat jonnekin Photobucketiin ja laittaa linkki tänne. Niin ei mene radiopuhelimella foorumia lueskelevien linkit ihan tukkoon heti tämän keskustelun avaamisesta.
Mutta tässäkin on varmaan vähintään ne 2 "koulukuntaa", toisten mielestä kuvat pitäis olla kohtuukokoisina suoraan näkyvissä ja toisten mielestä pelkästään linkkeinä...
Paljonko oli pyyntihinta autossa? 10.000?
Itsellä on ollu sekä 220 että 280 ja kyllä se 280 kulkee ihan eri malliin,
samaten kulutus on 11 eli 25% isompi. 280:n ääni
on erittäin miellyttävä varsinkin täyskaasukiihdytyksessä.
Jos käyttää vaan alakierroksia, niin 220 on ihan OK.
Molemmat ovat kulultaan ihan eri maailmasta kuin 180 eikä
200 ole paljon 180:a parempi.
Edestä menee raidetangon päät 120 tkm:n välein. Etujarrupalat
kestävät yli 100.000 km. Muista jarruosista ei ole vaihtohavaintoja
eli kestävät pitkään.
Massaus saattaa irtoilla pohjasta, lähinnä takapyöränpesästä.
Se alkuperäinen tunkki kannattaa siirtää eläkkeelle ja käyttää
pohjasta nostavaa mallia.
Ilmastoinnin kenno saattaa puhjeta, kun jäähdytinpuhaltimen
akseli nojaa siihen kiinni.
Yksi käynnistinmoottori hiljeni, korjaus 700 e.
Ne moottorin sähköviat ovat pahin ongelma ja tulevat siis siitä
johtosarjasta. Vikamuisti täyttyy haamuvioista ja osat ovat
kalliita vaihdella. Esim. kaasuläppä 700-800 euroa voi mennä
turhaan vaihtoon, kun tyhjäkäynti heiluu ylös alas.
Itsellä on ollu sekä 220 että 280 ja kyllä se 280 kulkee ihan eri malliin,
samaten kulutus on 11 eli 25% isompi. 280:n ääni
on erittäin miellyttävä varsinkin täyskaasukiihdytyksessä.
Jos käyttää vaan alakierroksia, niin 220 on ihan OK.
Molemmat ovat kulultaan ihan eri maailmasta kuin 180 eikä
200 ole paljon 180:a parempi.
Edestä menee raidetangon päät 120 tkm:n välein. Etujarrupalat
kestävät yli 100.000 km. Muista jarruosista ei ole vaihtohavaintoja
eli kestävät pitkään.
Massaus saattaa irtoilla pohjasta, lähinnä takapyöränpesästä.
Se alkuperäinen tunkki kannattaa siirtää eläkkeelle ja käyttää
pohjasta nostavaa mallia.
Ilmastoinnin kenno saattaa puhjeta, kun jäähdytinpuhaltimen
akseli nojaa siihen kiinni.
Yksi käynnistinmoottori hiljeni, korjaus 700 e.
Ne moottorin sähköviat ovat pahin ongelma ja tulevat siis siitä
johtosarjasta. Vikamuisti täyttyy haamuvioista ja osat ovat
kalliita vaihdella. Esim. kaasuläppä 700-800 euroa voi mennä
turhaan vaihtoon, kun tyhjäkäynti heiluu ylös alas.
Kuvista: pakkaa kuvat jpg-muotoon ja talleta kovalevylle.
Talleta ne sitten vaikka sivulle:
http://imageshack.us/
Kun kuva on perillä, näet mihin linkkiin se meni. Vaihtoehtoja
on useita, mutta kopioi jostain linkistä se teksti, joka alkaa "http" ja
päättyy "jpg".
Tämän linkkitekstin kopioit sitten tänne. Se toimii näemmä jo
semmoisenaan. Jos ei ja haluat tehdä siitä oikean linkin,
maskaa se hiirellä ja valitse URL. Jos haluat sen näkyvän kuvana,
valitse IMG. Linkkitekstin ympärillä on nyt sopiva muotoilu, jolla se näkyy
linkkinä tai kuvana. Salli lopuksi BBCode ja valmista tuli.
Talleta ne sitten vaikka sivulle:
http://imageshack.us/
Kun kuva on perillä, näet mihin linkkiin se meni. Vaihtoehtoja
on useita, mutta kopioi jostain linkistä se teksti, joka alkaa "http" ja
päättyy "jpg".
Tämän linkkitekstin kopioit sitten tänne. Se toimii näemmä jo
semmoisenaan. Jos ei ja haluat tehdä siitä oikean linkin,
maskaa se hiirellä ja valitse URL. Jos haluat sen näkyvän kuvana,
valitse IMG. Linkkitekstin ympärillä on nyt sopiva muotoilu, jolla se näkyy
linkkinä tai kuvana. Salli lopuksi BBCode ja valmista tuli.
tämä miina jatkoi kiertokulkuaan jyväskylän suuntaan joten laittakoon uusi *onnelinen*? omistaja kuvia ......
ja hinnasta, itse maksoin tuosta kasasta tasan 8 tonttua ja jatkoi matkaa kevyellä voitolla mutta eihän noista ny missään tapauksessa kannata kymppiä maksaa vaikka ois paavin vanha ja ajettu vaan sunnuntaisin
ja hinnasta, itse maksoin tuosta kasasta tasan 8 tonttua ja jatkoi matkaa kevyellä voitolla mutta eihän noista ny missään tapauksessa kannata kymppiä maksaa vaikka ois paavin vanha ja ajettu vaan sunnuntaisin
Viimeksi muokannut MolotoW, 22.12.2007 13:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
miina siinä mielessä että loppujen lopuksi c malli ei miellyttänyt sittenkään. ajo ominaisuudet vaan oli niin erinlaiset mihin olen tottunut erään toisen saksalaismerkin kanssa( 8 kappaletta kyseistä merkkiä omistaneena ja siihen palanneena) priima se muuten oli ja priiman eteenpäin myytiin eikä ne pyyntihinnat salaisuuksia ole 9600€ oli myydessä pyynti mistä piti 450€ tinkiä ja c vaihtoi omistajaa.