Mikä se seetä oikein eilen sahuutti? Hinkkasin tarttia varmaan puolisen minuuttia(no ainakin 6sek.) ennen kuin rottelo älysi syttyä pytty kerrallaan tulille.
Ei ole temppuillut aikaisemmin, eikä sen jälkeenkään. Voisiko kyseessä olla sopivan "puolilämmin" kone, jolloin tarttuutustietokoneen hämähäkki ei ole tiennyt mitä pittiä pitää potkaista? Ei siis antanut huikkaa/ antoi liikaa huikkaa?
Onko mahollista tämmönenkin tapaus tässä maailmassa, vai pitääkö see viedä nyt vuodeksi takuu ruostekorjaukseen volskipajalle etu-alatukivarsien vaihtoon?
Panikoinko turhaan?
C-mersun pitkä vieteri
En uskalla edes arvioida syytä Omassa alkoi oireilu taas eilen,
kuskinpuolen sähkölasi ei pelaa, keskuslukon kaukohjain vilkuttelee
iloisesti valoja ja takapenkin sisävalo syttyy muttei ovet aukea.
Takalasin pyyhin ei toimi mutta pesulaite pelaa. Takalasin lämmitin ei
pelaa. Jotain muutakin on varmaan kun jaksais tutkia. Tänään oli
kadonnut repsikanikkunastakin henki sähkölaitteista. Niin ja peilien
lämmitykset pimeenä kanssa.
Täytyy tehdä akukenkäresetointi niin vehkeet pelaa taas hetken aikaa.
Tuolla räntäkelillä ja näillä oireilla on jokin yhteys
Heikki
kuskinpuolen sähkölasi ei pelaa, keskuslukon kaukohjain vilkuttelee
iloisesti valoja ja takapenkin sisävalo syttyy muttei ovet aukea.
Takalasin pyyhin ei toimi mutta pesulaite pelaa. Takalasin lämmitin ei
pelaa. Jotain muutakin on varmaan kun jaksais tutkia. Tänään oli
kadonnut repsikanikkunastakin henki sähkölaitteista. Niin ja peilien
lämmitykset pimeenä kanssa.
Täytyy tehdä akukenkäresetointi niin vehkeet pelaa taas hetken aikaa.
Tuolla räntäkelillä ja näillä oireilla on jokin yhteys
Heikki
Re: C-mersun pitkä vieteri
Ihan samalla tavalla teki mulla tuo C180 jokin aika sitten, oisko ollu pari kuukautta sitten.. Piiiiiitkä sahaus ja sitten vähitellen käymään. Ja tasan tuon yhden kerran on tehnyt sen, sen jälkeen on toiminu kuin se kuuluisa Buickki..HVM kirjoitti:Mikä se seetä oikein eilen sahuutti? Hinkkasin tarttia varmaan puolisen minuuttia(no ainakin 6sek.) ennen kuin rottelo älysi syttyä pytty kerrallaan tulille.
Ja sitten OT :
Toissa viikolla sitten teki pari kertaa niin, ettei lähteny edes sahaamaan ekalla yrittämällä, jotta piti pari kertaa pyöritellä lukkoa eestaas ja sitten käynnistyi. Ja nyt viime viikolla ei sitten startannu enää millään --> virtalukon runko vaihtoon..
Kävin nyt vaan jälkikäteen miettimään, josko tuo aikaisempi sahaus voisi johtua samasta virtalukosta! Mitäs raati sanoo? Onko mahdollista, että sytytysvirta oli vähissä ja siksi sahautti niin kovin? Mutta voiko siinä tapauksessa lähteä tuollai pytty kerrallaan käymään..?
No juu, taitaa olla toiveajattelua tuo virtalukkoteoria, kai tuo bensapuolen juttuja on..
..and sorry about all that OT..
-jukka
W202 C180 automaatti -94
W202 C180 automaatti -94