Kansipahvin sopivuus(KIIRE)

Vastaa Viestiin
HarleySoul
Viestit: 5
Liittynyt: 12.6.2015 21:59

Kansipahvin sopivuus(KIIRE)

Viesti Kirjoittaja HarleySoul »

Elikkäs, sopiiko 2.3 8v moottoriin(m.102.982) 2.3 16v cossun kansipahvi???
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Re: Kansipahvin sopivuus(KIIRE)

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Ainakin numero on eri: A1020162220 / A1020162320 tavallisessa 2,3:ssa, A1020162620 16-venttiilisessä.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
HarleySoul
Viestit: 5
Liittynyt: 12.6.2015 21:59

Kansipahvin sopivuus(KIIRE)

Viesti Kirjoittaja HarleySoul »

Mitäs eroa mahtaa olla kyseisillä tiivisteillä?
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

Kokeeksi copypastesin nuo varaosanumerot Googleen. Näyttäis olevan eroja, 16-venttiilisen tiivisteessä enempi reikiä.
HarleySoul
Viestit: 5
Liittynyt: 12.6.2015 21:59

Kansipahvin sopivuus(KIIRE)

Viesti Kirjoittaja HarleySoul »

Kiitoksia vastauksista!!! Elikkä ei varmaan kannata yrittää sovitella niitä keskenään.
HarleySoul
Viestit: 5
Liittynyt: 12.6.2015 21:59

Kansipahvin sopivuus(KIIRE)

Viesti Kirjoittaja HarleySoul »

Jos jollain sattuu olemaan tohon 2.3 8v koneeseen kansipahvii joka kestää ahtoa niin tänne heti ilmoitusta 8)
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Re: Kansipahvin sopivuus(KIIRE)

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

HarleySoul kirjoitti:Kiitoksia vastauksista!!! Elikkä ei varmaan kannata yrittää sovitella niitä keskenään.
Minä kun muistelen jotta jommankumman päin kävis ristiin miniventtiilin ja kasitapin nahat. :? :nocando:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
HarleySoul
Viestit: 5
Liittynyt: 12.6.2015 21:59

Kansipahvin sopivuus(KIIRE)

Viesti Kirjoittaja HarleySoul »

Sen ku tietäis. Kait tuo vakiopahvikin kestää aikansa painetta. Ei vaan viitteis viikon välein vaihtaa. :ää:
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

8v:
Kuva

16v:
Kuva

Reiät on tosiaan vähän erilailla. Pakopuolella on 16v:ssä lisäreikiä. Toisaalta 8-venttiilisen kannessa ei ole mitään reikiä sillä kohtaa, joten tuskin aiheuttavat ongelmaa:
Kuva

Suurin ongelma lienee, että öljyn nousureikä kanteen puuttuu. On kuvissa tiivisteen takapäässä, kahden ison reiän yläpuolella. Tuohan saa toki porattua mutta saako tiiviiksi? Liiman kans varmaankin.

Tässä taitaa olla 16-venttiilisen kansi:
Kuva

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201”