time attack
time attack
päätin sitten lähteä kiusaamaan etuvetoja, pari civicciä ja seat, omalla mesellä.
Täälä hetkellä club alle 2.5 luokkaan ilmoittautunut vain 5 autokuntaa itseni mukaanlukien. Todennäköisesti muitakin näkyy ajamassa ainakin yksittäisiä osakilpailuja. Autona tuo:
Tekniikaltaan suht vakio 2,5-16v, vapari suodatin ja ilman kattia.
Vielä vaihtoon menossa jarrunesteet, ebc redstuff palat eteen, poikkituki eteen ja tietenkin koneen öljyt. Renkaiksi suunnittelin Federal 595RSR tossuja 205/45-16 kokoisina kun katuslicksit kielletty clubissa.
Ja jos budjetti vielä sallii niin mokkaratti joka pitäisi saada hieman lähemmäksi ja ehkä kuppipenkki eteen. Nahkajakkkara on vähän liukas ja hieman rotevammalle sopiva.
Tarkoituksena olisi ajaa koko sarja. Kommentteja ja kehittämis-ideoita otetaan vastaan....
Täälä hetkellä club alle 2.5 luokkaan ilmoittautunut vain 5 autokuntaa itseni mukaanlukien. Todennäköisesti muitakin näkyy ajamassa ainakin yksittäisiä osakilpailuja. Autona tuo:
Tekniikaltaan suht vakio 2,5-16v, vapari suodatin ja ilman kattia.
Vielä vaihtoon menossa jarrunesteet, ebc redstuff palat eteen, poikkituki eteen ja tietenkin koneen öljyt. Renkaiksi suunnittelin Federal 595RSR tossuja 205/45-16 kokoisina kun katuslicksit kielletty clubissa.
Ja jos budjetti vielä sallii niin mokkaratti joka pitäisi saada hieman lähemmäksi ja ehkä kuppipenkki eteen. Nahkajakkkara on vähän liukas ja hieman rotevammalle sopiva.
Tarkoituksena olisi ajaa koko sarja. Kommentteja ja kehittämis-ideoita otetaan vastaan....
Kerrassaan mielenkiintoista!! Toinen joka aikoo ajaa kilpaa tällaisella tankilla.
Kehitysideoissa ensimmäisenä tulee mieleen nuo redstuffit. Eivät kyllä toimi radalla. Ehdottomasti yellowstuffit jos ebc:n paloja käyttää. Ne toimii hyvin vielä kadullakin ilman lämmitystä. Painoahan tuosta tonnikeijusta kannattaa saada pois. Yks just esim tuon etupenkin vaihto kevyempään ja kyllä se mutkaradalla vaan on helkutin hyvä olla kuppi. Muuten todella epämukavaa ajaa. Taakse lähes pakollista rakentaa camber säätö jos oikeasti haluaa päästä kovaa. Madaltaessa muuten karkaa liian kulmalle pyörä.
Meidän projektia voi seurata
http://www.facebook.com/groups/LemuRacingTeam/
Kehitysideoissa ensimmäisenä tulee mieleen nuo redstuffit. Eivät kyllä toimi radalla. Ehdottomasti yellowstuffit jos ebc:n paloja käyttää. Ne toimii hyvin vielä kadullakin ilman lämmitystä. Painoahan tuosta tonnikeijusta kannattaa saada pois. Yks just esim tuon etupenkin vaihto kevyempään ja kyllä se mutkaradalla vaan on helkutin hyvä olla kuppi. Muuten todella epämukavaa ajaa. Taakse lähes pakollista rakentaa camber säätö jos oikeasti haluaa päästä kovaa. Madaltaessa muuten karkaa liian kulmalle pyörä.
Meidän projektia voi seurata
http://www.facebook.com/groups/LemuRacingTeam/
painavahan tuo on vakiokunnossa, mutta tällä hetkellä kiusaa ajatus laittamisesta ihan kilpuriksi, noita kun ei enää montaa vakiokuntoisia ole...
Aikisemmassa oli black diamondin jarrupalat/levyt joka nippu toimi radallakin ihan ok, mutta muutamasta palasta irtosi pinta kokonaan vaikka paloja olisi ollut reilusti jäljellä. Siitä tuli ajatus kokeilla red stuffeja...
Penkkejä vaihtamalla varmasti muutama kymmenen kiloa tippuisi painoa, mutta silti tulee tasoitusta annettua vanhempikoppaiselle civikille useampi sata kiloa.
Tänä kesänä olisi vain tarkoitus kokeilla, että tuleeko auto/kuski yhdistelmästä mitään ...
valitettavasti nuo teidän sivut on facen puolella, ei pääse tutustumaan...
Aikisemmassa oli black diamondin jarrupalat/levyt joka nippu toimi radallakin ihan ok, mutta muutamasta palasta irtosi pinta kokonaan vaikka paloja olisi ollut reilusti jäljellä. Siitä tuli ajatus kokeilla red stuffeja...
Penkkejä vaihtamalla varmasti muutama kymmenen kiloa tippuisi painoa, mutta silti tulee tasoitusta annettua vanhempikoppaiselle civikille useampi sata kiloa.
Tänä kesänä olisi vain tarkoitus kokeilla, että tuleeko auto/kuski yhdistelmästä mitään ...
valitettavasti nuo teidän sivut on facen puolella, ei pääse tutustumaan...
Tuolla on joitain kuvia jos on viimeisiä linnakkeita ilman facea
http://s738.photobucket.com/user/jezze_ ... 2392960614
Ei ole enää uusimpia kuvia eikä minkäänlaista stooria, mut näkee ainakin jotain.
Ymmärrän jos kiusaa tuon teurastaminen kilpailun alttarille. Meilläkin oli mielessä tuollainen cossun 2.3 kone, mutta jo pelkästään sen remppaaminen olisi maksanut ihan järjettömästä. Nytkin taitaa tullla hintaa yli 3000e.
http://s738.photobucket.com/user/jezze_ ... 2392960614
Ei ole enää uusimpia kuvia eikä minkäänlaista stooria, mut näkee ainakin jotain.
Ymmärrän jos kiusaa tuon teurastaminen kilpailun alttarille. Meilläkin oli mielessä tuollainen cossun 2.3 kone, mutta jo pelkästään sen remppaaminen olisi maksanut ihan järjettömästä. Nytkin taitaa tullla hintaa yli 3000e.
tänään tulikin sitten kunnolla kylmää vettä niskaan. Mitattiin puristuspaineet koneesta ja tässä tulos (10,5 on uutena )
1 = 4,5 bar
2 = 5,5 bar
3 = 5,5 bar
4 = 8,8 bar
Eli jos jollakin on vinkkejä mistä saa koneenosia ja tiivisteitä edullisesti niin tänne vaan....
24pv varattu aika ohivuotomittauksille.
alustavasti kyselty osahintoja marmoritiskiltä:
- org. männät renkaineen 250€
- pelkät stanu männänrenkaat 100€/ mäntä
- kiertokangen laakerit 7€ siivu
ekat reenit joutuu vetämään vajaakuntosella koneella, mutta toivottavasti saa rempattua koneen ennen ekaa kisaa.
Tilatuista syronin street race renkaistakaan ei ole kuulunut vielä mitään, pitääköhän kohta perua tilaus ja ottaa Federalin 959 rs-r renkaat, ainakin niistä on enemmän käyttäjäkokemuksia. Syronit on ihan uusi tuttavuus joten käyttäytymisestä ja pidosta ei ole kokemuksia.
1 = 4,5 bar
2 = 5,5 bar
3 = 5,5 bar
4 = 8,8 bar
Eli jos jollakin on vinkkejä mistä saa koneenosia ja tiivisteitä edullisesti niin tänne vaan....
24pv varattu aika ohivuotomittauksille.
alustavasti kyselty osahintoja marmoritiskiltä:
- org. männät renkaineen 250€
- pelkät stanu männänrenkaat 100€/ mäntä
- kiertokangen laakerit 7€ siivu
ekat reenit joutuu vetämään vajaakuntosella koneella, mutta toivottavasti saa rempattua koneen ennen ekaa kisaa.
Tilatuista syronin street race renkaistakaan ei ole kuulunut vielä mitään, pitääköhän kohta perua tilaus ja ottaa Federalin 959 rs-r renkaat, ainakin niistä on enemmän käyttäjäkokemuksia. Syronit on ihan uusi tuttavuus joten käyttäytymisestä ja pidosta ei ole kokemuksia.
Tuohon hintaan saa sitten jo mittatilaus mäntiäkin. Meille tuli cps männät ja hintaa tuli 800e niin kuin joka kerta. Eikä ole huolta epäonnistumisesta kun lähettää vanhan malliksi. Voi vaikka nostaa hieman puristuksia jos tahtoo. Tulivat jopa varsin kohtuu ajassa. Paolo Ricci myy suomessa.
Tuohon löytyy kyllä maailmalta ihan valmiitakin mäntiä. Paljon tuli vastaan silloin kun yritin tuohon meidän 8v koneeseen etsiä mäntiä. Tosin moni on kyllä sitten tarkoitettu turbo käyttöön ja puristukset vain jossain 9 paikkeilla.
Kyllä noin huonosti pitävä kone varmaan täytyy jo porata. Ei luultavasti mene kyllä edes hyvällä tahdolla hoonaamalla tai ainakin menee kalliit koneen osat hukkaan.
Onko nuo 16v koneet kovilla pulteilla? Jos ei niin sekin kannattaa laskea budjettiin ja varmistaa saatavuus. 8v koneeseen ne maksoivat 80e veholta ja kansipultit 20e lisää.
Tuohon löytyy kyllä maailmalta ihan valmiitakin mäntiä. Paljon tuli vastaan silloin kun yritin tuohon meidän 8v koneeseen etsiä mäntiä. Tosin moni on kyllä sitten tarkoitettu turbo käyttöön ja puristukset vain jossain 9 paikkeilla.
Kyllä noin huonosti pitävä kone varmaan täytyy jo porata. Ei luultavasti mene kyllä edes hyvällä tahdolla hoonaamalla tai ainakin menee kalliit koneen osat hukkaan.
Onko nuo 16v koneet kovilla pulteilla? Jos ei niin sekin kannattaa laskea budjettiin ja varmistaa saatavuus. 8v koneeseen ne maksoivat 80e veholta ja kansipultit 20e lisää.
Ennenkuin mäntiä vaihellaan ja pyttyjä porataan ja hoionaillaan niin vois tutkailla josko sittenkin kannen puolella ne paineet hävii. Onhan siinä venttiilit ja kansipahvi ja se tulpan reikä, oisko mittari fuskannu?ruuneperi kirjoitti:tänään tulikin sitten kunnolla kylmää vettä niskaan. Mitattiin puristuspaineet koneesta ja tässä tulos (10,5 on uutena )
1 = 4,5 bar
2 = 5,5 bar
3 = 5,5 bar
4 = 8,8 bar
Eli jos jollakin on vinkkejä mistä saa koneenosia ja tiivisteitä edullisesti niin tänne vaan....
24pv varattu aika ohivuotomittauksille.
alustavasti kyselty osahintoja marmoritiskiltä:
- org. männät renkaineen 250€
- pelkät stanu männänrenkaat 100€/ mäntä
- kiertokangen laakerit 7€ siivu
ekat reenit joutuu vetämään vajaakuntosella koneella, mutta toivottavasti saa rempattua koneen ennen ekaa kisaa.
Tilatuista syronin street race renkaistakaan ei ole kuulunut vielä mitään, pitääköhän kohta perua tilaus ja ottaa Federalin 959 rs-r renkaat, ainakin niistä on enemmän käyttäjäkokemuksia. Syronit on ihan uusi tuttavuus joten käyttäytymisestä ja pidosta ei ole kokemuksia.
on minulla varattua aika jo ohivirtausmittauksiin tiistaille, kattellaan sen tuloksia niin tietää tarkemmin.
onhan tässä tullut jokunen tunti vietettyä netin syövereissä osia kattellessa, löysin jopa evo2:n takomännät halvimmillaan 580€, mutta sitte joutuis porata vähän reilummin.....
ja tosiaan noi puristukset olisi tarkoitus saada lähemmäs 11.
Tuli vaan vähän turhan aikaisin tämä remppa, oli meinaan tarkotus vasta ens talvena tehdä isompi remontti ja parannella.
20pv motoparkin shakedown peruttu, joten 3vko ekoihin ajoihin, ellen ehdi ahvenistolle testaamaan aikaisemmin..
onhan tässä tullut jokunen tunti vietettyä netin syövereissä osia kattellessa, löysin jopa evo2:n takomännät halvimmillaan 580€, mutta sitte joutuis porata vähän reilummin.....
ja tosiaan noi puristukset olisi tarkoitus saada lähemmäs 11.
Tuli vaan vähän turhan aikaisin tämä remppa, oli meinaan tarkotus vasta ens talvena tehdä isompi remontti ja parannella.
20pv motoparkin shakedown peruttu, joten 3vko ekoihin ajoihin, ellen ehdi ahvenistolle testaamaan aikaisemmin..
Juu ei tuo kaikki varmastikaan pakene mäntien ohi. Kyllä varmaan vuotaa varsinkin pakoventtiileistä, mutta ajatuksena oli se että noin huonosti pitävää konetta tuskin voi mistään kohtaa kelpuuttaa enää ainakaan tuollaiseen kilpa-autoiluun. Toivotaan kuitenkin että voi
JOS venttiileitä joutuu vaihtamaan niin silloin mun mielestä kannattaa asennuttaa k-linerit ja pistää jenkkien rosterivenat. Maksavat pienen osan vakioista. Riippuen tietysti mitä vakiot maksaa, mutta luultavasti paljon.
Jos lohko yhtään niin kuin 8v niin en kyllä poraisi enempää kuin mitä on suurin ylikoko. Sen verran kapea on se kannas siinä keskellä.
Kansipahvista tuskin vuotavat noin tasaisesti. Viittaa muutenkin kulumaan kun kuitenkin yhtä sylinteriä lukuunottamatta ovat aika samoissa.
11 kuulostaa hyvältä. Mersun vakio kangetkin on melko jykevät, joten voivat kestää hyvinkin, vaikka olisi hiukan ruttujakin.
Mekin lähdettiin omaan koneeseen tekemään vain tarkastusta että on välykset kohdallaan ja ei ole kuluneisuutta. Ja nyt loppujen lopuksi ainoa osa joka menee vanhasta koneesta takaisin on kampiakseli ja kansivalu.
JOS venttiileitä joutuu vaihtamaan niin silloin mun mielestä kannattaa asennuttaa k-linerit ja pistää jenkkien rosterivenat. Maksavat pienen osan vakioista. Riippuen tietysti mitä vakiot maksaa, mutta luultavasti paljon.
Jos lohko yhtään niin kuin 8v niin en kyllä poraisi enempää kuin mitä on suurin ylikoko. Sen verran kapea on se kannas siinä keskellä.
Kansipahvista tuskin vuotavat noin tasaisesti. Viittaa muutenkin kulumaan kun kuitenkin yhtä sylinteriä lukuunottamatta ovat aika samoissa.
11 kuulostaa hyvältä. Mersun vakio kangetkin on melko jykevät, joten voivat kestää hyvinkin, vaikka olisi hiukan ruttujakin.
Mekin lähdettiin omaan koneeseen tekemään vain tarkastusta että on välykset kohdallaan ja ei ole kuluneisuutta. Ja nyt loppujen lopuksi ainoa osa joka menee vanhasta koneesta takaisin on kampiakseli ja kansivalu.
Ihan mielenkiinnosta. Mitenkäs tuo mitataan mistä tulee ulos? Meinaan jos ei mittaa kantta ja mäntiä erikseen niin sittenhän se puskee ulos sieltä mistä helpoimmalla tulee? Eli jos venttiilit vuotaa niin paine putoaa ja ei vuodakaan enää männistä vaikka muuten vuotaisi sieltäkin?
Kuitenkin helkutin hyvä ettei sen pahempaa ollut.
Ediittiä: Hetken kun mietti niin ajatuskin lähti juoksemaan. Eihän se taida niin nopeasti kuitenkaan vuotaa että paine heti putoaisi. Kunhan ei vaan sekoita eripaikoista tulevia suhinoita keskenään sitten tutkiessa.
Kuitenkin helkutin hyvä ettei sen pahempaa ollut.
Ediittiä: Hetken kun mietti niin ajatuskin lähti juoksemaan. Eihän se taida niin nopeasti kuitenkaan vuotaa että paine heti putoaisi. Kunhan ei vaan sekoita eripaikoista tulevia suhinoita keskenään sitten tutkiessa.
ihan kuuntelemalla jo selvis. Pajalla oli semmonen härpäke jossa on mittari ja tulpanreiästä painetta koneeseen ku sylinterissä molemmat venat kiinni, imusarjasta kuulu selvää kohinaa kun otti putsarinkotelon auki ja avas kaasuläpän sekä pakoputkesta alko työntää "lämmintä" ilmaa.
Öljyntäyttökorkista ei tullu hönkää minkään sylinterin kohdalla, kokeiltiin vielä suoralla 8bar paineella, että saatiin asiaan varmuus.
Öljyntäyttökorkista ei tullu hönkää minkään sylinterin kohdalla, kokeiltiin vielä suoralla 8bar paineella, että saatiin asiaan varmuus.
Eikös 2.5-16 oo ilman hydraulisia venavälysten säätöjä niinkuin 2.3-16 ?ruuneperi kirjoitti:ihan kuuntelemalla jo selvis. Pajalla oli semmonen härpäke jossa on mittari ja tulpanreiästä painetta koneeseen ku sylinterissä molemmat venat kiinni, imusarjasta kuulu selvää kohinaa kun otti putsarinkotelon auki ja avas kaasuläpän sekä pakoputkesta alko työntää "lämmintä" ilmaa.
Öljyntäyttökorkista ei tullu hönkää minkään sylinterin kohdalla, kokeiltiin vielä suoralla 8bar paineella, että saatiin asiaan varmuus.
Oisko ihan venttiilivälysten säätö ja venttiilien läppäys paikallaan ja sit kovvaa ajoa?
Kai näissä on paremmat nokat kun alle -89 kasivenasissa joissa nokka kulahti ja keinut kans.
- EVO3 Clone
- Viestit: 315
- Liittynyt: 24.10.2010 20:38
nyt on sitten kansi irti, aika mukavasti 3 pulttia piilossa jakopään kotelossa.
Sylintereissä on siistit hoonausjäljet näkyvissä, ja 1 nokkapukin pinnapultti korvattu tavallisella, joten kone on ollut auki aikaisemminkin.. kiinnostaisi tietää milloin ja miksi?? Kansi tiputettiin suoraan kumimatolle ja sitä en ole ehtinyt vielä itse tutkia, jätän sen koneistamolle maanantaiksi...
ketjun kiristin ja ohjuri menee uusiksi. kiire tulee saada auto kondikseen ekoihin ajoihin kun koneistamollakin oli kalenteri täynnä, mutta lupasivat yrtittää tehdä ensi viikolla muiden hommien lomassa ja yläkerran tiivistesarjan saapumisaika on täysi arvoitus....
Sylintereissä on siistit hoonausjäljet näkyvissä, ja 1 nokkapukin pinnapultti korvattu tavallisella, joten kone on ollut auki aikaisemminkin.. kiinnostaisi tietää milloin ja miksi?? Kansi tiputettiin suoraan kumimatolle ja sitä en ole ehtinyt vielä itse tutkia, jätän sen koneistamolle maanantaiksi...
ketjun kiristin ja ohjuri menee uusiksi. kiire tulee saada auto kondikseen ekoihin ajoihin kun koneistamollakin oli kalenteri täynnä, mutta lupasivat yrtittää tehdä ensi viikolla muiden hommien lomassa ja yläkerran tiivistesarjan saapumisaika on täysi arvoitus....
nyt on kansi putsattu öljystä niin kehtaa viedä pajalle. tolkuttomasti karstaa venttiileissä ja palotilassa.
tuli otettua lapulle numeroita mitä kannesta löytyy. kannennumero on ainakin eri kuin yhdestä netin vin-dekooderista tuli.
ei tuonne ainakaan paljon isompia venttiilejä saa...
äkkiseltään mitattu pako: 33,5mm ja imu 38mm
Ei o hääppösiä kuvia kamerakännyllä...
tuli otettua lapulle numeroita mitä kannesta löytyy. kannennumero on ainakin eri kuin yhdestä netin vin-dekooderista tuli.
ei tuonne ainakaan paljon isompia venttiilejä saa...
äkkiseltään mitattu pako: 33,5mm ja imu 38mm
Ei o hääppösiä kuvia kamerakännyllä...
Välyksiä en muista, kaikki laput on autolla.
dbilaksen nokat oli englannissa muistaakseni 750€ lähtö, suomesta en o hintoja kyselly. Catcamssit oli muistaakseni lähtö 850€ suomessa, tosin virtalalla olisi tarjouksessa catin nokka hyllyssä, 4000321 (2,3/2,5) jota nykynen cat luettelo ei edes tunnista..
Tällä kertaa jää nokat itsellä uusimatta, alkaa tulla budjetti vastaan. 500+€ menee jo pelkkiin tiivisteisiin, kansipultteihin ym..
Eikä muuten ole ihan helppoa löytää tarvikkeita/ osia.. puolet tulee saksasta.
Seuraavaa remonttia toivottavasti ei ihan heti tule, jos tulee niin ehtii etsiä kaikki toivottavasti valmiiksi. hermot meinaa mennä kun ettii palikoita
dbilaksen nokat oli englannissa muistaakseni 750€ lähtö, suomesta en o hintoja kyselly. Catcamssit oli muistaakseni lähtö 850€ suomessa, tosin virtalalla olisi tarjouksessa catin nokka hyllyssä, 4000321 (2,3/2,5) jota nykynen cat luettelo ei edes tunnista..
Tällä kertaa jää nokat itsellä uusimatta, alkaa tulla budjetti vastaan. 500+€ menee jo pelkkiin tiivisteisiin, kansipultteihin ym..
Eikä muuten ole ihan helppoa löytää tarvikkeita/ osia.. puolet tulee saksasta.
Seuraavaa remonttia toivottavasti ei ihan heti tule, jos tulee niin ehtii etsiä kaikki toivottavasti valmiiksi. hermot meinaa mennä kun ettii palikoita
Itellä kassa meinannut leikata kiinni kun etsinyt osia tohon 8v koneeseen. Mitäänhän siihen ei löydy eli ei yksinkertaisesti vaan harrasteta viritysmielessä. Ulkomailta kun tilailee niin on välillä hirveän epävarmaa se toimitusaika. Saattaa heitellä kuukaudella. Vanteet meillä oli pahimmat kun tulivat 4kk myöhässä.
Toivotaan että pakoventtiilit löytyy. Olet varmaan jo Raptecilta kysynyt? Siellä oli jokin aika sitten alakerta vammainen 16v pihalla. Tietysti uudet olisi aina uudeet jos seetitikin ajettu.
Nyt on meidänkin sivu kaikkien nähtävissä.
www.facebook.com/lemuracingteam
Toivotaan että pakoventtiilit löytyy. Olet varmaan jo Raptecilta kysynyt? Siellä oli jokin aika sitten alakerta vammainen 16v pihalla. Tietysti uudet olisi aina uudeet jos seetitikin ajettu.
Nyt on meidänkin sivu kaikkien nähtävissä.
www.facebook.com/lemuracingteam
juu löyty venat, mutta alkaa pikkuhiljaa sylettämään paikallisen mersudiilerin hintapolitiikka. 95€/kpl pyytää pakovenoista. ( iso ruma sana)
Ralli netistä 260€/8 sarja kisaventtiilejä mittatilaustyönä, on pieni ero..
Pitää huomenna vähän jututtaa ettei vaan ole hinnat vielä markoissa niin olisi lähempänä "järkevää"
Ralli netistä 260€/8 sarja kisaventtiilejä mittatilaustyönä, on pieni ero..
Pitää huomenna vähän jututtaa ettei vaan ole hinnat vielä markoissa niin olisi lähempänä "järkevää"
Juu kyllä ne täälläkin veholla osaa pyytää. Venttiilinvarren tiivistekumit 40e sarja. Motonetissä 1.5e/kpl eli 12e. Iso ero varsinkin kun motonetin kama oli ihan victor reinz laatua.
Tuo on juurikin yksi syy miksi meillä on k-linerit ja pikkulohko chevyn venttiilit. Ferrean rosteri venttiiilit 9.90e/kpl. Siihen sitten koneistukset, että sopii mersuun niin hintaa jää joku 20e kpl. Ja tuohon hintaan saa sitten jo pohja ja varsi kevennettyjä.
Tuo on juurikin yksi syy miksi meillä on k-linerit ja pikkulohko chevyn venttiilit. Ferrean rosteri venttiiilit 9.90e/kpl. Siihen sitten koneistukset, että sopii mersuun niin hintaa jää joku 20e kpl. Ja tuohon hintaan saa sitten jo pohja ja varsi kevennettyjä.
tänään soittelivat kansipajalta että valmista olisi.
Onneksi sain hieman rabattia venttiileistä ettei ihan täyttä hintaa tarvinnut maksaa. Nyt odotellaan vielä lukkoa jakoketjuun ja kannentiiviste sarjaa..
Vauriot : 1 vettiilissä murtunut lautanen, 1 venttiilissä pala lohjennut lautasesta, 2 venttiilissä varret kierot, 1 pakoventtiilin apujousi notkahtanut ( jota hieman porukalla ihmeteltiin, että miten on voinut mennä). Ja muutama vähän koppuraksi vetänyt venttiilin kumi.
Vanhoilla ketjuilla jatketaan, kiristäjä tulee uusi jousikuormitteinen ja karstoittumista pitää tutkia, ehkä lambda paskana..
Onneksi sain hieman rabattia venttiileistä ettei ihan täyttä hintaa tarvinnut maksaa. Nyt odotellaan vielä lukkoa jakoketjuun ja kannentiiviste sarjaa..
Vauriot : 1 vettiilissä murtunut lautanen, 1 venttiilissä pala lohjennut lautasesta, 2 venttiilissä varret kierot, 1 pakoventtiilin apujousi notkahtanut ( jota hieman porukalla ihmeteltiin, että miten on voinut mennä). Ja muutama vähän koppuraksi vetänyt venttiilin kumi.
Vanhoilla ketjuilla jatketaan, kiristäjä tulee uusi jousikuormitteinen ja karstoittumista pitää tutkia, ehkä lambda paskana..
Jos kyse on Kotkan autosunista, niin sulle sentäs löytyi osat, kun minä jouduin öljyt hakemaan herttoniemen veholta asti
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
sama firma. yrittivät minullekin myydä väärät peräöljyt asd:hen, mutta kun en hyväksynyt tarjottua niin oikeat öljyt tilattiin helsingistä. silloin oli sielläkin vain 2 purkkia..
on ainakin osilla myyntikatteet kunnossa kun vertaa euroopan hintoihin, ei sentään 10% alviero, eikä rahtikaan voi selittää eroa myyntihinnoissa...
ihan esimerkkinä 2 rivisen jakoketjun prässättävä lukko saksassa n.4€ suomessa 8€
on ainakin osilla myyntikatteet kunnossa kun vertaa euroopan hintoihin, ei sentään 10% alviero, eikä rahtikaan voi selittää eroa myyntihinnoissa...
ihan esimerkkinä 2 rivisen jakoketjun prässättävä lukko saksassa n.4€ suomessa 8€
Mjooh, siellä taitaa olla hieman osaamatonta porukkaa ainakin osaksi. Itse kyselin kompuran öljyjä, vastaus oli ettei sinne kuulu vaihtaa niitä, eikä näin ollen ole saatavissa. Herttoniemessä myivät mielellään öljyt minulle ja ihmettelivät kovaan ääneen Sunin toimintaa..
Ootko Uutela Racingiltä käyny kyselemässä, siltä vois saada vinkkejä osien kannalta?
Ootko Uutela Racingiltä käyny kyselemässä, siltä vois saada vinkkejä osien kannalta?
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02