Loistavaa, että tuli kuntoon.
Älä ainakaan hävitä orkkis-potikkaa, tarvikkeiden laatu saattaa olla vaihteleva.
Mutta 10x edullisempi kuin Bosch joten kannattaa kokeilla.
Pääsääntöisesti syttyosissa ja antureissa kannattaa suosia alkuperäistä valmistajaa, joka on usein Bosch
W201 2.6 tyhjäkäynti hyppää 2000 ja 700 välissä kylmänä
Re: W201 2.6 tyhjäkäynti hyppää 2000 ja 700 välissä kylmänä
Priimaa pukkaa vaikka keskinkertaista yrittää
W124 230E 1986 -museoauto-
W124 320CE 1993
W124 E250 DT 1995
W221 S 320CDI 4Matic
W124 230E 1986 -museoauto-
W124 320CE 1993
W124 E250 DT 1995
W221 S 320CDI 4Matic
Re: W201 2.6 tyhjäkäynti hyppää 2000 ja 700 välissä kylmänä
Raportoin heti kun saan sen ja saan vaihdettua menee varmaan loppukevääseesn. Mutta nyt kun päästiin alkuun niin minulla on toinen museo Mese eli MB 220 Automatic vuosimallia 1970 eli kori W115 ja siinä ongelma kaasarissa STROMBERG 175 CD. Auto käynnisty normaalisti mutta uimurikammin pohjassa oleva suutin vuoti bensaa, vaihdoin suuttimen ja sen rungon O-renkaat ja se jälkeen auto ei edes lupaa käynnistyä ainoastaan jos suihkuttaa Startti apua niin vähän hörähtää eli miten O-renkaiden vaihto voi lamauttaa koko auton. Onko teillä osaamista tähän Strombergin kaasariin tai tiedättekö kuka voisi auttaa Pääkaupunkiseudulla, jäi katsastus viime vuonna väliin kun en saanut autoa käyntiin, kiitos vielä avusta
Re: W201 2.6 tyhjäkäynti hyppää 2000 ja 700 välissä kylmänä
185eur orkkis bosch. Onhan tolla alennuksenkin jälkeen hintaa vielä.JanneW124 kirjoitti: ↑03.3.2022 20:01 Loistavaa, että tuli kuntoon.
Älä ainakaan hävitä orkkis-potikkaa, tarvikkeiden laatu saattaa olla vaihteleva.
Mutta 10x edullisempi kuin Bosch joten kannattaa kokeilla.
Pääsääntöisesti syttyosissa ja antureissa kannattaa suosia alkuperäistä valmistajaa, joka on usein Bosch
https://www.ebay.de/itm/193645988203?ep ... SwNKdfT1qq
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.