Häkellyttävän osuva profetia; mistä arvasit?Roisto kirjoitti:Harvinaiset tuommoiset renkaat. Yleensä linttaantuvat alapuolelta.![]()


Huomenna sitten vissiin taas tinataan.


Ilo oli lyhytaikainen, tuttu pauke palasi oikeaan takanurkkaan. Varmaan viisainta olis laittaa Bilstein B4:t, mutta toi Konin STR.T sarjalainen, tai peräti Koni Sport/Bilstein B6 kiinnostais myös. Toisaalta tuo kakslitranen tenava oli ihan jämäkkä Sachsin perusiskareilla. Onko kellään kokemuksia keltaisista Koneista, tai B6:sta? Starletin takapäässä toimii B6 hienosti soralla vakiojousen kanssa, mutta onhan se jo vähän kivireki ehkä.Teddy kirjoitti:Vaihtelinpa pikapikaa hantinpuoleisen takaiskarin, kun äityi niin perkeleesti paukkumaan. Tasan yhtä jäykkiä tähdellä leimattuja Bilsteineja ovat vanha ja "uusi", vuotoja ei näy eikä varressa tunnu väljää; mikä lie mokomaa kolisuttaa. Virosta sais Konit 47 € kipale, vaan sepä voi olla homma sillä kurin että nuukapihi menee näillä.Ei tuo nyt järin perin pahasti pompota, vaikka alkutalvesta moista uumoilin. Kuvasta voi sitten arpoa kumpi on se vanha ja kumpi uusi.
![]()
Tai sitten on itse himmentimessä vika. Noita tinailtiin takavuosina aika paljonkin takaisin kasapäähän.Teddy kirjoitti:Tämä se päätti ryhtyä Saabiksi ja kytki night panel -toiminnon päälle, ei pala taulussa mikään taustavalo. Himmentimen rämppääminen ei auta asiaa, mittariston takana oli joku specialsulake, eikö?
Tänks. Mulkoillaan sitäkin tässä kohtapuoliin, kun nyt tuli otettua tämä taas työn alle. Eli ohjelmassa kevyttä huoltoa, kuten:Leemu kirjoitti:Tai sitten on itse himmentimessä vika. Noita tinailtiin takavuosina aika paljonkin takaisin kasapäähän.Teddy kirjoitti:Tämä se päätti ryhtyä Saabiksi ja kytki night panel -toiminnon päälle, ei pala taulussa mikään taustavalo. Himmentimen rämppääminen ei auta asiaa, mittariston takana oli joku specialsulake, eikö?
Ootko muuten varma ettei vaan puola lakkoile? Kuulostaa tommonen käytös vähän erikoiselta jakajan kannen aiheuttamaksi. Toki tämä omahan oli alkuun vähän saman tapainen, aina vaan pidempään sai sahata käyntiin ja viimeseltä ei enää suostunut tulille lainkaan. Ei ollut jakajan kannessa enää hiiltä ollenkaan ja tulpat niin öljynoella muurautuneet, ettei elektrodeja kunnolla nähnyt. Miten sen tuossa kuosissa sai ajettua Lohjalta Lemille säilynee arvoituksena.kerosiini kirjoitti:Itellä olis kans virranjakajankansi hankintalistalla ja merkkiä pohtinut.
Nykysestä bremistä en halkeamia löytäny, mutta kosteus oli pilannu nastat kokonaan. Sai aikaan sen, että Mersu sammahti kun lämmöt oli yli 60 eikä suostunu käynnistymään kuin vasta seuraavana päivänä