Tenavalle pitäis saada tenava
Tenavalle pitäis saada tenava
Sälli on tuossa talven tullen korttia hommaamassa ja meikäläisen mielestä vain manuaalilla takatuupparilla oppii ajamaan.
Kotomaasta löytyy erikuntoisia ja -hintaisia w201:ä ihan varmasti mutta onko tenavan Saksan tuonnissa mitään järkeä? Hinnat on melkein samat, Saksassakin ne ruostuu ja kilometrejä kertyy. Lisäksi päälle pitää maksaa rahdit ja tullit ja katsastukset yms. Mutta myyntikuvat niillä on kyllä komeita...
Eli onko mitään järkeä vai voiko näitä yleensäkään perustella rahalla?
Kotomaasta löytyy erikuntoisia ja -hintaisia w201:ä ihan varmasti mutta onko tenavan Saksan tuonnissa mitään järkeä? Hinnat on melkein samat, Saksassakin ne ruostuu ja kilometrejä kertyy. Lisäksi päälle pitää maksaa rahdit ja tullit ja katsastukset yms. Mutta myyntikuvat niillä on kyllä komeita...
Eli onko mitään järkeä vai voiko näitä yleensäkään perustella rahalla?
Se on ihan siitä kiinni, käyttääkö siihen haeskeluun aikaa, vaivaa ja rahaa. Jos menee hakemaan ensimmäisestä häkkikopista puhkinussit*n sisustan ja öljynvaihdon viimeksi tehtaalla nähneen moottorin omaavan "tähden", voi hommaa olla enempi ku suomi-epelissä. Täällä kun tuo ilmasto jollain tapaa vielä asettaa edes jotain vaatimuksia sille, että autoista pidetään huolta. Jos ei massata, niin ainakin putsareita ja öljyjä muistetaan sillontällön vaihdella.
Parhaimman saanee, kun ottaa jonkun, jolla on vähän kokemustakin siitä saksantuonnista, profiloitunut etsimään käytettyjä autoja asiakkaan toiveen mukaisesti. Tuhti tukku tuohta ei ole välttämättä tarpeen. Ne parhaat omaa kyllä sen sopivan hintalapun silti suomen hintoihin verrattuna. Mun entinen merssu oli tuotu saksasta ja se oli näitä hyviä tuontiyksilöitä. Kaikki ei ole. Aikaa, vaivaa, ja vielä kerran aikaa se vaatii, mutta näissä ei pidä hötkyillä. Auton hakua saksasta voitaiskin kai vertailla ensiasunnon ostoon.
Onnea hakureissuun ja malttia, älä anna kiiltävän nokkatähden hämätä
Parhaimman saanee, kun ottaa jonkun, jolla on vähän kokemustakin siitä saksantuonnista, profiloitunut etsimään käytettyjä autoja asiakkaan toiveen mukaisesti. Tuhti tukku tuohta ei ole välttämättä tarpeen. Ne parhaat omaa kyllä sen sopivan hintalapun silti suomen hintoihin verrattuna. Mun entinen merssu oli tuotu saksasta ja se oli näitä hyviä tuontiyksilöitä. Kaikki ei ole. Aikaa, vaivaa, ja vielä kerran aikaa se vaatii, mutta näissä ei pidä hötkyillä. Auton hakua saksasta voitaiskin kai vertailla ensiasunnon ostoon.
Onnea hakureissuun ja malttia, älä anna kiiltävän nokkatähden hämätä
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
minusta ulkopuolisen tuontifirman avun käyttö näissä halvoissa romuissa on aivan järjetön idea kun välityspalkkio on yhtäpaljon tai jopa enemmän kuin mitä auto itse maksaa.
Otat lomamatkan saksaan, lennätte sinne ja haette auton ajamalla itse pois niin säästyy sen 1-1.5 tonnia.
Otat lomamatkan saksaan, lennätte sinne ja haette auton ajamalla itse pois niin säästyy sen 1-1.5 tonnia.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Alitehoinen lintta tulossa... Tunti sitten sovittu kaupat W124 250reestä, vm. -87ek170 kirjoitti:Kiitti vinkistäpuuhapena kirjoitti:<-- toi kuutostenava olis tulossa myyntiin, vinkvink..
Pientä laittoa leimalle, mutta ei oo hinnankiroissa, tonninpommi..
Olin ajatellut herralle enemminkin jotain alitehoista linttaa ettei heti ota itseään hengiltä
Meikäläistä vois kyllä kiinnostaa...
S212 220CDI -12
--------
Ex X204 320CDI -08
ex S204 220CDI -08
ex S124 300TD -95
--------
Ex X204 320CDI -08
ex S204 220CDI -08
ex S124 300TD -95